Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Результати визначення опору грунту зсувау ( приклад ).

Вертикальний тиск σ, МПа Навантаження зсуву m, кг.   Горизонтальна деформація х,мм. Опір зсуву τ , МПа   Примітка
    0,1   0,1 0,8 1,2 1,6 2,0 2,4 2,8 3,2 0,54 0,81 1,08 1,35 1,62 1,89 зсування     0,08 0,08  
    0,2 2,4 3,2 4,0 4,8 5,2 1,2 1,6 2,0 2,4 зсування     0,13  
  0,3 4,8 5,2 6,4 1,7 2,8 зсування   0,16  

 

Оформлення роботи.

1. Мета і задача роботи.

2. Основни теоретичні тведомості ( за структурою опісу роботи ).

3 Навести принципову схему зрізувателя.

4 Звести результати випробування у таблицю 2.

5. Висновок

5. Контрольни запитання.

1. Порядок виконання роботи.

2. Основни части ни приладу та іх функціі.

3. Закон Кулона, значення параметрів.

4. Поясніть умови рівноваги грунту при зсуві.

5. Фізичні зміст параметрів φ і с.

6. Розвиток деформаціі зсування за наведеними у роботі діаграмами.

7. Поясніть консолідовану систему випробування грунту на зсув і неконсолідовану.

 

 

.

 

ЛАБОРАТОРНА РОБОТА 7.

Ознаемлення з методикою випробування грунту в стабілометрі.

Мета:методика визначення фізико-механічніх характеристик грунту Е, φ, і с при експери- ментальних випробуваннях грунту в стабілометрі.

Необхідне обладнання: стабілометр, годинник, ніж з прямим лезом.




Переглядів: 354

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Порядок виконання роботи. | Основни теоретичні відомості.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.007 сек.