Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Розв'язок

1. Постановка задачі.

Результатом розв'язку є загальна вартість невикористаних виробів. Враховуючи допущення, що спрощує задачу, про те, що на складі перебувають вироби, що мають однакову вартість, для визначення результату повинні бути задані вартість 1 шт. виробу й кількість виробів (у шт.). Інших початкових даних для розв'язку не потрібно.

2. Побудова математичної моделі.

Складемо таблицю імен змінних.

Змінна Тип Ім'я Призначення
Ціна 1 шт. виробу Дійсний C Початкове дане
Кількість виробів Цілий K Початкове дане
Загальна вартість виробів Дійсний S Результат

Таким чином, математичне формулювання завдання зводиться до обчислення за очевидною формулою S = C × K.

3. Розробка алгоритму розв'язку задачі.

Оскільки отримана математична модель являє собою найпростіше арифметичний вираз, то ніяких спеціальних методів для реалізації моделі не потрібно.

Схема алгоритму складається із блоків, наведених у табл. 1.

 

 
 

 

 

Усередині блоку Дані (блок 2) через кому записуються імена змінних C і K, зазначених у стовпчику Призначення таблиці імен змінних як початкові дані. У блок 3 записується формула. Примітка. Тут доречно нагадати, що знак «=» в інформатиці, крім операції порівняння двох величин, має й інше призначення. Він позначає оператор присвоювання й читається як «присвоїти», а розуміється як нове значення змінної, яка стоїть ліворуч від знака «=».Для того щоб оператор присвоювання не плутати з операцією порівняння, його іноді позначають у вигляді «:=». У блок 4 записується ім'я S змінної-результату.  



Переглядів: 229

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Графічне завдання лінійних обчислювальних процесів | Приклад 2

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.