Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Приклад 2

Необхідно розділити групу студентів, що складається з N людей, на дві приблизно рівні по кількості підгрупи.

Розв'язок

1. Постановка задачі.

Результатом розв'язку є кількість студентів у першій й другій підгрупах. Для визначення результату повинна бути задана кількість студентів у групі.

2. Побудова математичної моделі.

Складемо таблицю імен змінних.

Змінна Тип Ім'я Призначення
Кількість студентів у групі Цілий N Початкове дане
Кількість студентів у першій підгрупі Цілий N1 Результат
Кількість студентів у другій підгрупі Цілий N2 Результат

Таким чином, математичне формулювання задачі зводиться до цілочисельного ділення кількості людей у групі на два й подальшому відніманні із загальної кількості результату ділення: N-[N/2]цілий.

3. Розробка алгоритму розв'язку задачі.

 

Для виконання роботи студент повинен вибрати завдання за номером варіанта (номер п\п у журналі групи).

Робота,оформлена у зошиті повинна містити:

1. Тему роботи.

2. Текст завдання.

3. Блок-схему розв’язання задачи.

Кожне завдання оформлюється на новому розвороті сторінки!

 

Завдання 1

1.

 

Завдання 2

1. Відомі два числа. Знайти середнє арифметичне та середнє геометричне їх модулів.

2. Задані сторони прямокутника. Знайти його периметр та довжину діагоналі.

3. Відомі два числа. Знайти їх суму, різницю, добуток та частку від ділення першого на друге.

4. Задані довжини сторін прямокутного паралелепіпеду. Знайти його об’єм і площу бокової поверхні.

5. Відомі координати двох точок на площині. Знайти відстань між ними.

6. Відомий радіус кулі. Знайти її площу.

7. Відомі основи та висота рівнобедреної трапеції. Знайти периметр трапеції.

8. Трикутник заданий координатами своїх вершин. Знайти периметр та площу трикутника.

9. Відома сторона квадрату. Знайти його периметр.

10. Відомий радіус окружності. Знайти її діаметр.

11. Задана довжина ребра куба. Знайти об’єм кубу та площу його бокової поверхні.

12. Відомий радіус окружності. Знайти довжину окружності та площу круга.

13. Відомі два цілих числа. Знайти:

а) їх середнє арифметичне

б) їх середнє геометричне.

14. Відомий об’єм та маса тіла. Визначити щільність матеріалу цього тіла.

15. Відома кількість жителів в державі та площа його території. Визначити щільність населення в цій державі.

16. Відомі катети прямокутного трикутника. Знайти його гіпотенузу.

17. Знайти площу кільця по заданим зовнішньому та внутрішньому радіусам.

18. Задані катети прямокутного трикутника. Знайти його периметр.

19. Відомі основи та висота прямокутної трапеції. Знайти її периметр.

20. Відомі довжина, висота та ширина стін у прямокутній кімнаті. Знайти загальну площу стін кімнати.

21. Відома сторона квадрату. Знайти його площу.

22. Відомі один із катетів та гіпотенуза прямокутного трикутника. Знайти другий катет.

23. Відомий радіус кулі. Знайти її об’єм.

24. Відомі основи трапеції та її висота. Знайти її площу.

25. Відомі сторони трикутника. Знайти його площу.

26. Відомі висота та основа трикутника. Знайти його площу.

27. Знайти площу трикутника вписаного в коло, якщо відомі його сторони та радіус кола.

28. Знайти площу трикутника описаного навколо кола, якщо відомі його сторони та радіус кола.

29. Знайти площу рівностороннього трикутника, якщо відома довжина його сторін.

30. Знайти висоту рівностороннього трикутника, якщо відома довжина його сторін.

 




Переглядів: 299

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Розв'язок | Постановка задачі. Симплекс-метод.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.