Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Практичні заняття за темою 3

Задача 1

Вихідна інформація про різні аспекти діяльності об'єктів оцінки - підприємств роздрібної продовольчої торгівлі «Ранок», «Мрія» і «Союз» наведена в таблиці 12.5

 

Таблиця 12.5 - Інформація про господарську діяльність підприємств роздрібної торгівлі

Вихідна інформація підприємств роздрібної продовольчої торгівлі «Ранок», «Мрія» і «Союз», наведена в таблиці 12.5Показники Од.вим Підприємство  
        «Ранок» «Мрія» «Союз»  
1 Виручка від реалізації тис. грн.
2 Операційний прибуток тис. грн. 4,3 3,7
3 Чистий прибуток тис. грн. 3,44 4,8 2,96
4 Середньооблікова чисельність чол.
5Кількість працівників, що постійно перебувають у штаті чол.
6 Власний капітал тис. грн. 14,3
7 Товарні запаси тис. грн.
8 Середньорічна вартість активів тис, грн. 22,3 45,3 52,1
9 Темпи зростання виручки від реалізації % 134,3 112,1 123,6
10 Кількість товарних одиниць од
11 Середня кількість товарних одиниць на даному сегменті ринку  
             

 

Результати опитування групи експертів з метою виявлення ступеня впливу окремих складових потенціалу підприємств на рівень їхньої конкурентоспроможності наведено в таблиці 12.6

Таблиця 12.6 - Ступінь впливу окремих складових потенціалу підприємств на рівень їхньої конкурентоспроможності

 

Чинник конкурентоспроможності Вагомість чинника
1 Маркетинговий потенціал 0,2
2 Виробничий потенціал 0,35
3 Фінансовий потенціал 0,35
4 Кадровий потенціал 0,1

На основі наведених у табл. 12.5 і 12.6 даних необхідно оцінити рівень конкурентоспроможності кожного підприємства за допомогою методу балів.

Задача 2

За наведеними в табл. 12.7 даними визначити конкурентну позицію швейної фірми «Дана» на ринку і зробити висновки щодо якості управління конкурентоспроможністю її потенціалу.

Таблиця 12.7 – Результати ранжування швейних фірм та їхніх виробів (дані умовні)

№ з/п   Фірма   Споживчі властивості швейних виробів та їх ранги
Ціна(Ц) Силует (С) Зовнішній вигляд (Зв) Внутрішня обробка (Во) Надій­ність (Н) Довговічність
грн ранг бал ранг бал ранг бал ранг бал ранг Бал ранг
«Дана» 9 1
«Володарка»» 4 5
«КСМ» 2 7
«Україна» 7 3
«Ластівка» 3 6
«Желань» 8 2
«Юність» 6 4
Вага споживчої властивості 0,13 0,19 0,4 0,08 0,12 0,08

 

Задача 3

За наведеними в табл. 12.7 даними визначити конкурентну позицію швейних фірм «Володарка» та «КСМ» на ринку і зробити висновки щодо якості управління конкурентоспроможністю їх потенціалу.

Задача 4

За наведеними в табл. 12.7 даними визначити конкурентну позицію швейних фірм «Україна» та «Ластівка» на ринку і зробити висновки щодо якості управління конкурентоспроможністю їх потенціалу.

Задача 5

За наведеними в табл. 12.7 даними визначити конкурентну позицію швейних фірм «Желань» та «Юність» на ринку і зробити висновки щодо якості управління конкурентоспроможністю їх потенціалу.

Задача 6

Провести SWОТ-аналіз можливостей та загроз зовнішнього середовища для компанії «Коровай», яка спеціалізується на виробництві хлібобулочної продукції. Самостійно визначити оцінки (за 10-бальною шкалою) та імовірності наведених парних факторів. Розрахувати загальні значення оцінок можливостей і загроз. Результати аналізу представити в таблиці 12.8.

Таблиця 12.8 - Аналіз можливостей та загроз діяльності підприємства

 

 

 

 

  Можливості Вага Оцінка Загрози Вага Оцінка
Бали Зваж. бали Бали Зваж. бали
Зростання ділової активності в країні       Зниження ділової активності в країні      
Зростання податкового тиску       Зниження податкового тиску      
Послаблення конкуренції       Посилення конкуренції      
Поліпшення демо­графічної ситуації       Погіршення демогра­фічної ситуації      
Зменшення, вартості сировини і матеріалів       Збільшення вартості сировини і матеріалів      
Загальна оцінка       Загальна оцінка      

 

Задача 7

Визначити ринкову позицію та обґрунтувати оптимальну стратегію за допомогою SРАСЕ - аналізу для підприємства з виробництва круп «Арго», результати бальної оцінки показників за ключовими критеріями для якого наведені в таблиці 12.9.

Таблиця 12.9 - Результати бальної оцінки ключових критеріїв за методом SРАСЕ-аналізу для підприємства «Арго»

 

Критерії Оцінка,балів Вага
Фінансова сила підприємства
Рентабельність власного капіталу 0,4
Стабільність прибутку 0,3
Рівень фінансової стійкості 0,3
Конкурентоспроможність підприємства
Частка підприємства на ринку 0,3
Темпи зростання ринкової частки 0,2
Рентабельність реалізації продукції 0,5
Привабливість галузі
Рівень прибутковості галузі 0,5
Стадія життєвого циклу галузі 0,3
Залежність розвитку галузі від кон'юнктури 0,2
Стабільність галузі
Стабільність прибутку 0,4
Рівень розвитку інноваційної діяльності в галузі 0,2
Маркетингові та рекламні можливості 0,4

 




Переглядів: 612

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Практичні заняття за темою 2 | Практичні заняття за темою 4

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.