МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Практичні заняття за темою 3Задача 1 Вихідна інформація про різні аспекти діяльності об'єктів оцінки - підприємств роздрібної продовольчої торгівлі «Ранок», «Мрія» і «Союз» наведена в таблиці 12.5
Таблиця 12.5 - Інформація про господарську діяльність підприємств роздрібної торгівлі
Результати опитування групи експертів з метою виявлення ступеня впливу окремих складових потенціалу підприємств на рівень їхньої конкурентоспроможності наведено в таблиці 12.6 Таблиця 12.6 - Ступінь впливу окремих складових потенціалу підприємств на рівень їхньої конкурентоспроможності
На основі наведених у табл. 12.5 і 12.6 даних необхідно оцінити рівень конкурентоспроможності кожного підприємства за допомогою методу балів. Задача 2 За наведеними в табл. 12.7 даними визначити конкурентну позицію швейної фірми «Дана» на ринку і зробити висновки щодо якості управління конкурентоспроможністю її потенціалу. Таблиця 12.7 – Результати ранжування швейних фірм та їхніх виробів (дані умовні)
Задача 3 За наведеними в табл. 12.7 даними визначити конкурентну позицію швейних фірм «Володарка» та «КСМ» на ринку і зробити висновки щодо якості управління конкурентоспроможністю їх потенціалу. Задача 4 За наведеними в табл. 12.7 даними визначити конкурентну позицію швейних фірм «Україна» та «Ластівка» на ринку і зробити висновки щодо якості управління конкурентоспроможністю їх потенціалу. Задача 5 За наведеними в табл. 12.7 даними визначити конкурентну позицію швейних фірм «Желань» та «Юність» на ринку і зробити висновки щодо якості управління конкурентоспроможністю їх потенціалу. Задача 6 Провести SWОТ-аналіз можливостей та загроз зовнішнього середовища для компанії «Коровай», яка спеціалізується на виробництві хлібобулочної продукції. Самостійно визначити оцінки (за 10-бальною шкалою) та імовірності наведених парних факторів. Розрахувати загальні значення оцінок можливостей і загроз. Результати аналізу представити в таблиці 12.8. Таблиця 12.8 - Аналіз можливостей та загроз діяльності підприємства
Задача 7 Визначити ринкову позицію та обґрунтувати оптимальну стратегію за допомогою SРАСЕ - аналізу для підприємства з виробництва круп «Арго», результати бальної оцінки показників за ключовими критеріями для якого наведені в таблиці 12.9. Таблиця 12.9 - Результати бальної оцінки ключових критеріїв за методом SРАСЕ-аналізу для підприємства «Арго»
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|