МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ЗАГАЛЬНІ ПИТАННЯ АНЕСТЕЗІОЛОГІЇМІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ ДВНЗ «УЖГОРОДСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ» МЕДИЧНИЙ ФАКУЛЬТЕТ КАФЕДРА ОНКОЛОГІЇ Загальні питання анестезіології. Методичні розробки для організації самостійної роботи студентів V курсу медичного факультету
УЖГОРОД – 2015 Автори: Доктор медичних наук, професор Русин А.В. Кандидат медичних наук, доцент Шляхта Т.Я. Кандидат медичних наук, доцент Бедей Н.В. Кандидат медичних наук, доцент Маляр - Газда Н.М. Кандидат медичних наук, доцент Сочка А.В. Відповідальний за випуск:к.м.н., доцент Петах В.И. Рецензенти:доктор медичних наук, професор Чобей С.М., доктор медичних наук, професор Сірчак Є.С. Методичні вказівки затверджено: на засіданні кафедри онкології ДВНЗ «Ужгородський національний університет», протокол № від 2015 року; На засіданні Вченої ради медичного факультету ДВНЗ «Ужгородський національний університет» , протокол № від 2015 року.
Рекомендована література 41
СПИСОК СКОРОЧЕНЬ ВЕБ – водно-електролітний баланс ВЕО – водно-електролітний обмін ГАМК – γ-аміномасляна кислота ГОМК – γ-оксимасляна кислота ШВЛ – штучна вентиляція легенів ІТ – інтенсивна терапія КОС – кислотно-основний стан МКС – медицина критичних станів ГДН – гостра дихальна недостатність
ЗАГАЛЬНІ ПИТАННЯ АНЕСТЕЗІОЛОГІЇ Актуальність теми. Анестезіологія та інтенсивна терапія як навчальна дисципліна є невід'ємною частиною клінічної медицини, тому вивчення основних положень цієї галузі науки – важливий момент підготовки лікаря будь-якої спеціальності. Вивчення анестезіології та інтенсивної терапії: а) базується на вивченні студентами анатомії, гістології, біохімії, фізіології, патоморфології, патофізіології, внутрішньої медицини, педіатрії, фармакології та інтегрується із цими дисциплінами; б) закладає основи вивчення студентами анестезіології та інтенсивної терапії невідкладних і критичних станів, які виникають у клініці внутрішньої медицини, педіатрії, хірургії, травматології й ортопедії, нейрохірургії, урології, акушерства і гінекології та інших галузей медицини, де застосовуються методи знеболювання й інтенсивної терапії, що передбачає інтеграцію викладання цих дисциплін і формування вміння застосовувати знання в процесі подальшого навчання й професійної діяльності; в) дає можливість отримати практичні навички і сформувати професійні вміння в діагностиці й наданні невідкладної медичної допомоги і проведенні інтенсивної терапії при певних патологічних станах і при проведенні спостереження за хворим. Загальна мета: сформувати знання загальних принципів і методів анестезіологічного забезпечення оперативних втручань. Конкретні цілі: 1) засвоїти класифікацію сучасних методів анестезіологічного забезпечення; 2) знати переваги і недоліки різних методів анестезіологічного за-безпечення; 3) уміти диференціювати клінічні прояви різних стадій наркозу; 4) засвоїти основні етапи анестезіологічного забезпечення; 5) уміти визначати ускладнення анестезії, аналізувати причини їх виникнення і приймати рішення про методи їх усунення. Вихідний рівень знань–умінь: 1) оглянути хворого перед оперативним втручанням; 2) обґрунтувати вибір методів анестезіологічного забезпечення при різних оперативних втручаннях; 3) спланувати тактику підготовки до операції та післяопераційної інтенсивної терапії хворих різного хірургічного профілю.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|