Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






ЗАГАЛЬНІ ПИТАННЯ АНЕСТЕЗІОЛОГІЇ

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ

ДВНЗ «УЖГОРОДСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ»

МЕДИЧНИЙ ФАКУЛЬТЕТ

КАФЕДРА ОНКОЛОГІЇ

Загальні питання анестезіології.

Методичні розробки для організації самостійної роботи студентів V курсу медичного факультету

 

УЖГОРОД – 2015

Автори:

Доктор медичних наук, професор Русин А.В.

Кандидат медичних наук, доцент Шляхта Т.Я.

Кандидат медичних наук, доцент Бедей Н.В.

Кандидат медичних наук, доцент Маляр - Газда Н.М.

Кандидат медичних наук, доцент Сочка А.В.

Відповідальний за випуск:к.м.н., доцент Петах В.И.

Рецензенти:доктор медичних наук, професор Чобей С.М.,

доктор медичних наук, професор Сірчак Є.С.

Методичні вказівки затверджено:

на засіданні кафедри онкології ДВНЗ «Ужгородський національний університет», протокол № від 2015 року;

На засіданні Вченої ради медичного факультету ДВНЗ «Ужгородський національний університет» , протокол № від 2015 року.

 

ЗМІСТ Список скорочень . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . ……..    
1. Коротка історична довідка ………………………………………
2. Клінічна фізіологія загальної анестезії………………………….
3. Класифікації анестезій . . . ……………………………………….
3.1. Класифікації загальних анестезій ……………………………..
3.2. Класифікація місцевих анестезій………………………………
4. Загальна анестезія…………………………………………………
4.1. Однокомпонентна загальна анестезія…………………………
4.1.1. Стадії ефірного наркозу (за Гведелом) . . . . . . . ……………
4.1.2. Коротка характеристика загальних анестетиків, що найчастіше використовуються . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .  
4.2.Методи введення інгаляційних анестетиків. Дихальні контури . . . …………………………………………………………..  
4.3. Комбінована анестезія . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
4.4. Багатокомпонентна анестезія . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
4.5. Протокол проведення загальної анестезії . . . . . . . . . . . . . . . .
4.6. Ускладнення загальної анестезії . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
5. Місцева анестезія . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
5.1. Коротка характеристика місцевих анестетиків . . . . . . . . . . .
5.2. Термінальна (контактна) анестезія . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
5.3. Інфільтраційна анестезія за Вишневським . . . . . . . . . . . . . . .
5.4. Регіонарна анестезія . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
5.4.1. Провідникова анестезія . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
5.4.2. Плексусна анестезія . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
5.4.3. Спінальна анестезія . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
5.4.4. Комбінована анестезія із застосуванням регіонарних методів . . …………………………………………………………….  
5.4.5. Ускладнення регіонарної анестезії . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
6. Особливості загальної анестезії в амбулаторних умовах . . . . . .
Перелік питань для підсумкового контролю . . . . . . . . . . . . . . . . . .
Джерела навчальної інформації . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
Алгоритм дій . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
Тестові завдання для контролю кінцевого рівня знань . . . . . . . . .
Короткі методичні вказівки . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

Рекомендована література 41

 

СПИСОК СКОРОЧЕНЬ

ВЕБ – водно-електролітний баланс

ВЕО – водно-електролітний обмін

ГАМК – γ-аміномасляна кислота

ГОМК – γ-оксимасляна кислота

ШВЛ – штучна вентиляція легенів

ІТ – інтенсивна терапія

КОС – кислотно-основний стан

МКС – медицина критичних станів

ГДН – гостра дихальна недостатність

 

 

ЗАГАЛЬНІ ПИТАННЯ АНЕСТЕЗІОЛОГІЇ

Актуальність теми. Анестезіологія та інтенсивна терапія як навчальна дисципліна є невід'ємною частиною клінічної медицини, тому вивчення основних положень цієї галузі науки – важливий момент підготовки лікаря будь-якої спеціальності. Вивчення анестезіології та інтенсивної терапії:

а) базується на вивченні студентами анатомії, гістології, біохімії, фізіології, патоморфології, патофізіології, внутрішньої медицини, педіатрії, фармакології та інтегрується із цими дисциплінами;

б) закладає основи вивчення студентами анестезіології та інтенсивної терапії невідкладних і критичних станів, які виникають у клініці внутрішньої медицини, педіатрії, хірургії, травматології й ортопедії, нейрохірургії, урології, акушерства і гінекології та інших галузей медицини, де застосовуються методи знеболювання й інтенсивної терапії, що передбачає інтеграцію викладання цих дисциплін і формування вміння застосовувати знання в процесі подальшого навчання й професійної діяльності;

в) дає можливість отримати практичні навички і сформувати професійні вміння в діагностиці й наданні невідкладної медичної допомоги і проведенні інтенсивної терапії при певних патологічних станах і при проведенні спостереження за хворим.

Загальна мета: сформувати знання загальних принципів і методів анестезіологічного забезпечення оперативних втручань.

Конкретні цілі:

1) засвоїти класифікацію сучасних методів анестезіологічного забезпечення;

2) знати переваги і недоліки різних методів анестезіологічного за-безпечення;

3) уміти диференціювати клінічні прояви різних стадій наркозу;

4) засвоїти основні етапи анестезіологічного забезпечення;

5) уміти визначати ускладнення анестезії, аналізувати причини їх виникнення і приймати рішення про методи їх усунення.

Вихідний рівень знань–умінь:

1) оглянути хворого перед оперативним втручанням;

2) обґрунтувати вибір методів анестезіологічного забезпечення при різних оперативних втручаннях;

3) спланувати тактику підготовки до операції та післяопераційної інтенсивної терапії хворих різного хірургічного профілю.




Переглядів: 1245

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | ЗМІСТ НАВЧАННЯ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.