Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Асистент Лавкай Е.С.

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ

ДВНЗ «УЖГОРОДСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ»

МЕДИЧНИЙ ФАКУЛЬТЕТ

КАФЕДРА ОНКОЛОГІЇ

Інтенсивна терапія

Невідкладних станів. Захворювання

Та ураження дихальної системи.

Методичні розробки для організації самостійної роботи студентів V курсу медичного факультету

 

УЖГОРОД – 2015

Автори:

Доктор медичних наук, професор Русин А.В.

Кандидат медичних наук, доцент Бедей Н.В.

Кандидат медичних наук, доцент Газда-Маляр Н.М.

Кандидат медичних наук, доцент Куценко А.Ю.

Асистент Лавкай Е.С.

Відповідальний за випуск:к.м.н.,доцент Петах В.И.

 

Рецензенти:доктор медичних наук, професор Чобей С.М.,

доктор медичних наук, професор Сірчак Є.С.

Методичні вказівки затверджено:

на засіданні кафедри онкології ДВНЗ «Ужгородський національний університет», протокол № від 2015 року;

на засіданні Вченої ради медичного факультету ДВНЗ «Ужгородський національний університет» , протокол № від 2015 року.

Актуальність теми.Анестезіологія та інтенсивна терапія як нав-чальна дисципліна є невід’ємною частиною клінічної медицини, тому вив-чення основних положень цієї галузі науки – важливий момент підготовки лікаря будь-якої спеціальності:

а) вона базується на вивченні студентами: анатомії людини; гіс-тології, біохімії, фізіології, патоморфології; патофізіології; внутрішньої медицини, педіатрії, фармакології й інтегрується з цими дисциплінами;

б) закладає основи вивчення студентами анестезіології та інтенсивної терапії невідкладних станів, які виникають у клініці внутрішньої медицини, педіатрії, хірургії, травматології та ортопедії, нейрохірургії, урології, акушерства і гінекології та іншими навчальними дисциплінами, де застосовуються методи знеболення та інтенсивної терапії, що передбачає інтеграцію викладання з цими дисциплінами та формування умінь застосовувати знання в процесі подальшого навчання і професійної діяльності;

в) надає можливість отримати практичні навички та сформувати професійні вміння для діагностики та надання невідкладної медичної до-помоги й інтенсивної терапії при певних патологічних станах та в період догляду за хворими.

Організація навчального процесу здійснюється за кредитно-модульною системою відповідно до вимог Болонського процесу.

Програма дисципліни "Анестезіологія та інтенсивна терапія" структурована на один модуль, до складу якого входять 3 змістовних мо-дуля. Обсяг навчального навантаження студентів описаний у кредитах ECTS – залікових кредитах, які зараховуються студентам при успішному засвоєнні ними відповідного модуля (залікового кредиту).

Інтенсивна терапія гострої дихальної недостатності при окремих патологічних станах: в післяопераційному періоді, при астматичному стані, набряку легень, утопленні, тромбоемболії легеневої артерії та її гілок, аспіраційному синдромі, респіраторному дистрес-синдромі дорослих і новонароджених.

Мета загальна.Мета вивчення анестезіології та інтенсивної те-рапії – це кінцеві цілі навчальної дисципліни. Вони встановлюються на основі підготовки лікаря за фахом відповідно до блоку її змістовного модуля і є основою для побудови змісту навчальної дисципліни. Опис цілей сформульований через уміння у вигляді цільових завдань (дій). На підставі кінцевих цілей до кожного змістовного модуля сформульовані конкретні цілі у вигляді певних умінь (дій), цільових завдань, що забезпе-чують досягнення кінцевої мети вивчення дисципліни. Кінцеві цілі роз-ташовані на початку програми і передують її змісту, конкретні цілі пере-дують змісту відповідного змістовного модуля.

Конкретні цілі:

1. Ідентифікувати клінічні прояви гострої дихальної недостатності.

2. Вирізняти різні види гострої дихальної недостатності.

3. Сформулювати основні принципи інтенсивної терапії різних видів гострої дихальної недостатності.

4. Спланувати тактику інтенсивної терапії гострих розладів дихання при різних видах невідкладних станів (астматичному стані, набряку легенів, утопленні, тромбоемболії легеневої артерії та її гілок, аспіраційному синдромі, респіраторному дистрес-синдромі дорослих).

Вихідний рівень знань–умінь:

1. Демонструвати володіння навичками діагностики клінічної смерті та проведення реанімаційних заходів.

2. Демонструвати знання етіології, патогенезу, патофізіології та інтенсивної терапії невідкладних станів.

3. Визначати обсяг обстежень і демонструвати їх оцінку при порушенні життєво важливих функцій.

4. Аналізувати методи діагностики та клінічний перебіг основних синдромів, що супроводжують тяжкі порушення життєво важливих функцій.

5. Сформулювати вибір алгоритмів інтенсивної терапії різних не-відкладних станів.

6. Продемонструвати знання загальних принципів та методів анестезіологічного забезпечення оперативних втручань.




Переглядів: 289

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Діаграми струму і напруги живлення вентильного двигуна | Короткі методичні вказівки щодо роботи зі студентами

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.