Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Короткі методичні вказівки щодо роботи зі студентами

На практичному занятті

Види навчальної діяльності студентів згідно з навчальним планом: а) лекції; б) практичні заняття; в) самостійна робота студентів (СРС), в організації якої значну роль відіграють консультації викладачів. Тематичні плани лекцій, практичних занять, СРС забезпечують реалізацію у навчальному процесі всіх тем, які входять до складу змістовних модулів.

Теми лекційного курсу розкривають проблемні питання відповід-них розділів дисципліни.

Практичні клінічні заняття передбачають:

– огляд та дослідження хворих у відділенні інтенсивної терапії з обговоренням плану та тактики їх лікування;

– огляд та дослідження хворих, запланованих на операцію, робота в операційному залі;

– оволодіння спеціальними практичними навичками на фантомах та манекенах;

– практичне використання методів діагностики та інтенсивного лікування;

– вирішення клінічних ситуаційних задач та тестів.

Поточна навчальна діяльність студентів контролюється на прак-тичних заняттях відповідно до конкретних цілей та під час індивідуа-льної роботи викладача зі студентами.

Рекомендується застосувати наступні методи визначення рівня підготовки студентів:

1) комп’ютерні тести;

2) розв’язування клінічних ситуаційних задач;

3)оцінка і трактування клініко-лабораторних та інструментальних обстежень;

4) контроль практичних навичок;

5) усне опитування.

Підсумковий контроль засвоєння модуляздійснюється по його завершенню на підсумковому контрольному занятті.

Оцінка успішності студента з дисципліни є рейтинговою і ви-ставляється за багатобальною шкалою як середня арифметична оці-нка засвоєння модуля і має визначення за системою ECTS та тради-ційною шкалою, прийнятою в Україні.




Переглядів: 250

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Асистент Лавкай Е.С. | Змістовний модуль 3. Інтенсивна терапія невідкладних станів

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.