МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Короткі методичні вказівки щодо роботи зі студентамиНа практичному занятті Види навчальної діяльності студентів згідно з навчальним планом: а) лекції; б) практичні заняття; в) самостійна робота студентів (СРС), в організації якої значну роль відіграють консультації викладачів. Тематичні плани лекцій, практичних занять, СРС забезпечують реалізацію у навчальному процесі всіх тем, які входять до складу змістовних модулів. Теми лекційного курсу розкривають проблемні питання відповід-них розділів дисципліни. Практичні клінічні заняття передбачають: – огляд та дослідження хворих у відділенні інтенсивної терапії з обговоренням плану та тактики їх лікування; – огляд та дослідження хворих, запланованих на операцію, робота в операційному залі; – оволодіння спеціальними практичними навичками на фантомах та манекенах; – практичне використання методів діагностики та інтенсивного лікування; – вирішення клінічних ситуаційних задач та тестів. Поточна навчальна діяльність студентів контролюється на прак-тичних заняттях відповідно до конкретних цілей та під час індивідуа-льної роботи викладача зі студентами. Рекомендується застосувати наступні методи визначення рівня підготовки студентів: 1) комп’ютерні тести; 2) розв’язування клінічних ситуаційних задач; 3)оцінка і трактування клініко-лабораторних та інструментальних обстежень; 4) контроль практичних навичок; 5) усне опитування. Підсумковий контроль засвоєння модуляздійснюється по його завершенню на підсумковому контрольному занятті. Оцінка успішності студента з дисципліни є рейтинговою і ви-ставляється за багатобальною шкалою як середня арифметична оці-нка засвоєння модуля і має визначення за системою ECTS та тради-ційною шкалою, прийнятою в Україні.
|
||||||||
|