МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||||||||
Додаткові завдання1. Скласти питання для бесіди із школярами певного віку з метою вивчення їхньої сім 7. 2. Провести опитування школярів з метою виявлення їх ставлення до сім'ї, життєвих цінностей. Для цього можна використати такі питання і завдання: І. Що для мене сім'я (відповіді ранжувати): — сім'я для мене — джерело найсвітліших і високих почуттів; — я не уявляю свого життя без сім'ї; — сім'я для мене — джерело побутового комфорту; — сім'я — це необхідний зв'язок поколінь; — свої основні життєві плани поєдную із створенням своєї особистої сім'ї; — життя в сім'ї для мене — важка необхідність. Радий був би піти, але нікуди; — будь-що інше. II. У важких життєвих обставинах розраховую перш за все... (відповіді ранжувати): — лише на себе; . — на допомогу батьків; — на допомогу близьких друзів; — на церкву, на Бога; 1 — на людське милосердя; — на підтримку товаришів по двору, вулиці; — на допомогу родичів; — на допомогу однокласників; — на державу; — на допомогу вчителів. III. «Людина починається з плачу за померлими», — сказав філософ Мераб Мамардашвілі. Чи відвідуєте ви могили близьких? Робите це за вимогою родичів, рідних чи за традицією: — так, роблю це регулярно; — зрідка відвідую; , — не відвідую; — не знаю, де вони. (Використані матеріали соціологічних досліджень, які представ^- Розділ 1. Предмет педагогіки та питання теорії виховання
3. У період педагогічної практики відвідайте сім'ю учнів і з'ясуйте: чи з охотою він виконує доручення батьків і які саме; як ставиться до своїх особистих речей, книжок; як реагує на зауваження; чи чуйний; чи виявляє самокритичність; як ставиться до виконання домашніх завдань. Сімейне виховання — Основний зміст виховання в сім'ї: Методи виховання — в сім'ї Умови успішності — виховання
|
|||||||||
|