Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Додаткові завдання

1. Скласти питання для бесіди із школярами певного віку з ме­тою вивчення їхньої сім 7.

2. Провести опитування школярів з метою виявлення їх ставлен­ня до сім'ї, життєвих цінностей. Для цього можна використати такі питання і завдання:

І. Що для мене сім'я (відповіді ранжувати):

— сім'я для мене — джерело найсвітліших і високих почуттів;

— я не уявляю свого життя без сім'ї;

— сім'я для мене — джерело побутового комфорту;

— сім'я — це необхідний зв'язок поколінь;

— свої основні життєві плани поєдную із створенням своєї особистої сім'ї;

— життя в сім'ї для мене — важка необхідність. Радий був би піти, але нікуди;

— будь-що інше.

II. У важких життєвих обставинах розраховую перш за все... (відповіді ранжувати):

— лише на себе; . — на допомогу батьків;

— на допомогу близьких друзів;

— на церкву, на Бога; 1 — на людське милосердя;

— на підтримку товаришів по двору, вулиці;

— на допомогу родичів;

— на допомогу однокласників;

— на державу;

— на допомогу вчителів.

III. «Людина починається з плачу за померлими», — сказав філософ Мераб Мамардашвілі. Чи відвідуєте ви могили близьких? Робите це за вимогою родичів, рідних чи за традицією:

— так, роблю це регулярно;

— зрідка відвідую; ,

— не відвідую;

— не знаю, де вони.

(Використані матеріали соціологічних досліджень, які представ^-
лено в газеті «Поиск».
— 7992. — № 40. — С. 3). ^я,^ -ч: ч;



Розділ 1. Предмет педагогіки та питання теорії виховання


 


3. У період педагогічної практики відвідайте сім'ю учнів і з'я­суйте: чи з охотою він виконує доручення батьків і які саме; як ставиться до своїх особистих речей, книжок; як реагує на заува­ження; чи чуйний; чи виявляє самокритичність; як ставиться до виконання домашніх завдань.


Сімейне виховання —

Основний зміст виховання в сім'ї:

Методи виховання — в сім'ї

Умови успішності — виховання





Переглядів: 276

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Участь громадськості у вихованні дітей | Словник теми

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.