Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Вимоги до змісту загальної середньої освіти

1. Спрямованість освіти на реалізацію мети всебічного розвитку особистості, формування громадянина своєї країни, що досягається:

а) науково обґрунтованим сполученням різноманітних циклів дисциплін, які вивчають в школі: природничо-математичного (фі­зика, хімія, біологія, математика, основи інформатики і обчислю­вальної техніки); гуманітарного (історія, економічна географія,



2.3. Зміст навчання

 


 


рідна й іноземна мови, література, музика, образотворче мистецт­во); трудової і фізичної підготовки (трудове навчання, фізична куль­тура).

Особливо велике значення має оволодіння учнями рідною мовою, яка має бути не тільки одним із навчальних предметів, а й засобом самовиявлення та пізнання, могутнім культуротворчим фактором, квінтесенцією народу1;

б) диференціацією навчання;

в) участю школярів у різних видах діяльності, які забезпечу­ють розвиток їх інтересів, волі, емоцій.

2. Висока наукова і практична значущість змісту,який включе­ний до основ наук. Це повинні бути знання універсальні, абсолютно необхідні для розкриття сутності процесів і явищ, теорії, законів, основних понять, інформативні і такі, які широко використову­ються на практиці. Враховуючи той факт, що рівень розвитку на­уки змінюється, необхідно, щоб зміст освіти постійно відповідав швидкому розвитку науки, техніки, культури. При цьому важливо враховувати міжнародний досвід побудови змісту освіти.

3. Забезпечення гуманізаціїосвіти, що вимагає:

— звернення школи до світової культури, історії, духовних цін­ностей, мистецтва, народних звичаїв, традицій;

— підвищення статусу гуманітарних предметів, подолання тен­денцій до технократизації, підвищення якості їх вивчення в школі;

— визначення гуманітарних аспектів у всіх навчальних пред­метах;

— створення умов для активного, творчого засвоєння школя­рами основ загальнолюдської культури як гармонії культури знань, спілкування, почуттів і творчості;

— враховувати не лише потреби суспільства, а і особистості, яка повинна мати право на певний вибір змісту освіти.

4. Відповідність складності змістуосвіти до вікових особливо­стей школярів.

5. Урахування єдності змістовного та процесуальногобоків на­вчання. Проектуючи зміст навчального матеріалу, необхідно вра­ховувати навчально-методичну матеріальну базу сучасної школи, відповідність обсягу змісту до часу, виділеного на вивчення на­вчальних предметів, співвіднесення навчального матеріалу з фор­мами, способами, засобами навчання.

6. Структурна єдністьзмісту освіти. Вона повинна розглядати­ся не як сума навчальних предметів, а як система, яка забезпечує реалізацію мети освіти. Звідси випливає необхідність здійснення внутрішніх і зовнішніх зв'язків між предметами, їх інтеграції

Освіта. — 1992. — ЗО грудня. — С. 5.


Розділ 2. Дидактика


 


 





Переглядів: 2241

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Поняття про зміст освіти | Навчальний предмет

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.