МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
ЕкскурсіяЕкскурсія — це форма організації навчальної роботи, яка дозволяє учням сприймати і засвоювати навчальний матеріал шляхом безпосереднього ознайомлення з предметами, процесами, явищами та ін., тобто в реальних умовах (природа, підприємство, пам'ятні міста...) їх існування. Значення екскурсії в тому. Що вона дозволяє: — реалізовувати принцип наочності навчання; — здійснювати зв'язок з практикою, життям; — сприяти профорієнтаційній роботі з учнями. У залежності від дидактичної метивизначають: — вступніекскурсії, які передують вивченню матеріалу на уроках, їх мета — проведення спостереження, збір матеріалу, необхідного для уроку; — поточні,або супроводжуючі, що проводяться одночасно з вивченням великих розділів програми для конкретизації окремих питань; — підсумкові,які завершують собою вивчення конкретної теми, або розділу програми. Визначаються види екскурсій і в залежності від навчального предмету і місцяЇЇ проведення: — виробничі,які включаються в програму з фізики, хімії, географії на виробничі підприємства; — науково-природничіз ботаніки, зоології, анатомії. Це можуть бути екскурсії в поле, ліс, до річки, в зоопарк, музей; — історико-літературні,які пов'язані з вивченням літератури, Історії; — краєзнавчі,основна мета яких — вивчення природи, історії рідного краю; — комплексні,які дозволяють одночасно вирішувати декілька задач. Методика проведенняекскурсії вимагає: 1) підготовкиекскурсії: — визначення мети екскурсії; — вибір об'єкта вивчення; — визначення конкретних завдань для учнів; — призначення екскурсовода (якщо не вчитель веде екскур-ію, то необхідне чітке інструктування іншої людини). 2) організаціїнавчальної роботи під час екскурсії: — розповідь, пояснення, бесіда; — демонстрація об'єкта або його деталі; — ведення учнями записів, здійснення фотографування об'єктів, звукозапис розповіді екскурсовода та ін. 3) підведенняпідсумків: — написання звітів, доповідей, творів; — оформлення моделей, альбомів; — створення колекцій та ін. Існують й інші форми позаурочної навчальної роботи:консультації1, додаткові заняття з учнями, предметні гуртки і наукові товариства, олімпіади, конкурси, виставки за результатами учнівської творчої діяльності. Всі вони вимагають від учителя ерудиції, творчого підходу, активності.
|
||||||||
|