Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Зовнішня реклама.

До основних носіїв зовнішньої реклами належать:

§ "брандмаузери" – рекламна площа до 200 м2 і більше;

§ "біг-борди" або "баннери" – щити різних розмірів (Зх4 м; 3x6 м; 4x10 м);

§ "сіті-лайти" – двобічні щити з внутрішнім освітленням та скляними поверхнями (1,2x1,8 м);

§ "лайт-бокси" – двобічні щити з внутрішнім освітленням (1,2x1,8 м; 1x1 м);

§ "сіті-лайти", "призматрони" – щити форматом 1,5x2 м; 3x4 м; 3x6 м, що з певною періодичністю змінюють зображення;

§ троли – щити над дорогою (0,7х4 м);

§ рекламні годинники, спеціально оформлені кіоски тощо.

До переваг зовнішньої реклами можна віднести:

– здатність емоційно впливати за рахунок великого розміру;

– шрифт щита, ілюстрація привертають, як правило, яскравістю, новизною, оригінальністю виконання;

– висока частота контактів.

До основних недоліків зовнішньої реклами відносяться:

– відсутність вибірковості аудиторії;

– неможливість чіткого сегментування споживачів;

– обмеженість передачею інформації лише невербального характеру.

Кіно (відео) реклама.Основними носіями такої реклами виступають: відео- і кіноролики, слайди й т.ін. Рекламні ролики можуть згодом транслюватися каналами телебачення.

Кіно- й відеоролики мають велику подібність у жанровому вико­нанні. З позицій технології виробництва рекламні ролики поділяють на:

- ігрові – з участю акторів (в тому числі – тварин);

- анімаційні – мультиплікації, в т.ч. лялькові та намальовані;

- комп'ютерні – виготовлені цілком засобами комп'ютерної графіки;

- комбіновані – з використанням різних технологій.

За типом сюжетів рекламні ролики можна поділити на:

- описові (інформаційні) - містять в основному визначену інфор­мацію без використання емоційних прийомів;

- благополучно-сентиментальні - створюють атмосферу благопо­луччя, запорукою якого є придбання рекламованого товару;

- парадоксальний і шокуючий – протиставляють у сюжеті незручності і негаразди в випадку відсутності рекламованого товару і переваги, що ним можуть бути надані.

Крім вищезгаданих роликів, орієнтованих на телевізійну демонстра­цію існують рекламно-демонстраційні ролики. Їх призначення – показ відвідувачам офісу та виставок. Час демонстрації таких роликів досить значний, в зв'язку з чим їх можна використовувати для де­монстрації технології, представлення історії фірми тощо.

Виробництво роликів є досить дорогим, складним і потребує, як правило, участі професіоналів продакшн-студій, сітьових рекламних агенцій.

Ролик, знятий "на кіно" коштує, за самими скромними підрахунка­ми, не менше 6 тис. доларів. Середня вартість знятих в Києві ігрових роликів коливається у межах 25-30 тис. дол.

Відеоролик буде дещо дешевший, його можна зняти і за 500 дол. – ве залежить від ідеї, яка реалізується в ролику.

Реклама на транспортівключає в себе:

§ написи і наклейки на зовнішніх поверхнях транспорту;

§ плакати і наклейки, що розміщені в салоні.

Реклама на місцях продажупередбачає використання рекламних матеріалів безпосередньо у місцях продажу товарів.

Крім традиційних засобів та носіїв реклами важливою є роль рек­лами у всесвітній мережі Інтернет.її використання зумовлено тим, що така реклама має ряд важливих переваг перед традиційною:

– відміна часових і географічних обмежень. Доступ до ресурсів відкритий 24 години на добу і не залежить від географічного місцезнаходження;

– оперативність обміну інформацією;

– висока ступінь інтерактивності. Користувачі Internet, активні в пошуку і сприйнятті інформації, тому ймовірність дії реклами тут вища: біля 30% опитаних (з 19357 респондентів) пам'ятають побачену рекламу через 7 днів. Кожен наступний показ збільшує цю цифру в 1,5 рази

– порівняно низька вартість як розміщення самої реклами, так і проведення маркетингових досліджень по визначенню її ефек­тивності.

 

На відміну від реклами в пресі, онлайнова реклама має всі шанси донести до потенційного клієнта всі необхідні відомості. В онлайні можна дати розгорнуту інформацію про особливості туру, підкреслити його специфіку і звернути увагу на конкретні деталі. І всі ці спокуси - за набагато вигіднішу ціну.

Ідеальний варіант тут - створення власного сайта.

При створенні сайта треба вирішити для себе питання, для кого він, власне, призначений: для партнерів чи для прямих клієнтів. Якщо компанія воліє працювати з агентами, то має сенс розміщувати інформацію про блоки місць на чартерах, стоп-сейлах і бонусах для особливо активних продавців. Прикладами подібних ресурсів можуть бути сайти таких відомих компаній, як "Наталі-Type" (natalie-tours.ru), "Скайвей" (skyway, travel, ru). Деякі, щоб сховати не призначену для кінцевого споживача інформацію про агентські знижки, вводять реєстрацію для своїх партнерів.

Якщо ж ресурс орієнтований переважно на клієнтів, то на ньому бажано розмістити максимум відомостей про сервіс і запропоновані тури. І тут чим повніше подана інформація, тим більше шансів утримати клієнта

Звичайно, солідна компанія має потребу в не менш солідному ресурсі (www.kontorakuka.ru). Але для того, щоб невеликому агентству стати власником інформативного і корисного сайта, великі витрати не будуть потрібні. Як правило, у розпорядженні фірми вже мається мінімальний набір текстів та фотографій. Для того щоб розмістити їх на декількох веб-сторінках, знадобиться декілька днів і близько 60 доларів. Якщо інформація дійсно корисна і подана грамотно, нікого не засмутить відсутність дизайнерських задумів. На таких сайтах (www.childrenrest.spb.ru, www.laspi. com/sanat/ index.iitml) можна розміщувати фотографії й описи, скажімо, місцевих пансіонатів, у яких рекламних проспектів ніколи не було.

Краще місце для реклами сайту туристичного агентства - спеціальні туристичні портали, на яких можна й баннер розмістити, й відрекламувати тури, давши посилання на свій сайт.

Подібні послуги надає, наприклад, сервер TraveL.ru (www.travel.ru) або портал "100 доріг" (www.tours.ru). Відомості про тури знаходяться на таких порталах звичайно не менше місяця, причому, як правило, агентству пропонується розмістити інформацію не про один тур, а відразу про декілька. Наприклад, мінімальна кількість турів, що пропонують розмістити в себе сервери "100 доріг" і TraveL.ru, - п'ять.

 

Таблиця 3




Переглядів: 381

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Класифікація реклами | Переваги і недоліки різних засобів розповсюдження реклами

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.