Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Цілі заняття

ОДЕСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ МЕДИЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ

КАФЕДРА ФТИЗІОПУЛЬМОНОЛОГІЇ

Змістовий модуль 3

МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ З ВИВЧЕННЯ ТЕМИ:

 

“Захист історії хвороби”

(для студентів 4 курсу медичного факультету)

 

Затверджено

На методичній нараді кафедри

“___”_______________2008 р.

Протокол №

Зав. кафедри

_________проф. Асмолов О.К.

Одеса – 2008 р.

 

1. Тема заняття: “Захист історії хвороби”- 2 год.

2. Актуальність теми:

Написання та захист історії хвороби є підсумком вивчення діагностики туберкульозу, клінічних форм, диференційної діагностики туберкульозу легенів та не туберкульозних захворювань легенів, засобів лікування туберкульозу, ускладнень та кінців хвороби на туберкульоз. У студентів при написанні історії хвороби формується і вдосконалюється клінічне мислення, знання прийомів клініко-рентген-лабораторного обстеження, вміння виділити основні, характерні для хворих на туберкульоз легенів симптоми, вміння обґрунтування встановлення клінічного діагнозу відповідно клінічній класифікації, призначити оптимальну комплексну терапію, прогнозувати кінець хвороби.

Студенти, вивчаючи теоретичні питання фтизіатрії, обстежуючи хворого, обґрунтовуючи діагноз туберкульозу легень при написанні та захисті історії хвороби розуміють необхідність своєчасного виявлення хворих, стикаються з труднощами діагностики та лікування хворих на туберкульоз.

Захист історії хвороби дозволяє студенту систематизувати знання з фтизіатрії, логічно осмислити і довести, що отриманні знання і практичні навички дозволяють у майбутній професійній діяльності своєчасно запідозрити туберкульоз у хворого, що буде сприяти стримуванню розповсюдженості епідемії цієї недуги.

Цілі заняття

3.1. Загальні цілі:

Ознайомитися з методикою написання історії хвороби хворого на туберкульоз легень.

3.2. Виховні цілі:

1.Ознайомитися з внеском вітчизняних вчених у вивченні патогенезу і клініки туберкульозу легень.

2.Ознайомитися з розробкою нових методів діагностики та лікування туберкульозу.

3. Навчити студентів спілкуватися з хворими на туберкульоз легень, лікарняній деонтології.

4.Навчити студентів санітарно-епідеміологічного режиму та прийомам особистого захисту при роботі у клініці фтизіатрії.

3.3. Конкретні цілі:

- знати:

1.Властивості збудника туберкульозу, що використовуються в лабораторній діагностиці та лікуванні хворих.

2.Особливості збору анамнезу.

3.Симптоматологію туберкульозу легень.

4.Особливості об’єктивного обстеження хворих на туберкульоз легень.

5.Зміни в крові при туберкульозі та нетуберкульозних захворюваннях легень.

6.Зміни в харкотинні при туберкульозі і нетуберкульозних захворюваннях легень.

7.Основні зміни на рентгензнімках, що характерні для туберкульозу і нетуберкульозних захворювань легень.

8.Основні і додаткові методи діагностики туберкульозу.

9.Знати диференційно-діагностичні ознаки туберкульозу легень.

10.Методи лікування хворих на туберкульоз легень згідно категорії.

3.4. На основі теоретичних знань з теми:

- вміти:

1.Зібрати анамнез, епід.анамнез хворого на туберкульоз легень.

2.Провести об’єктивне обстеження хворого по системам та органам.

3.Дати клінічну оцінку змінам у крові, сечі, харкотинні.

4.Оцінити реакцію Манту з 2 ТО.

5.Описати рентгенологічні ознаки туберкульозного процесу.

6.Аналізувати отримані дані клініко-рентген-лабораторного обстеження.

7.На підставі отриманих даних провести диференційну діагностику туберкульозу з нетуберкульозними ураженнями легень.

8.На підставі отриманих даних поставити клінічний діагноз туберкульозу легень згідно з класифікацією.

9.Призначити комплексну терапію в згідно категорії хворого.

10.Оформити отримані дані в “Історію хвороби”, використовуючи методичну розробку з написання історії хвороби.

 




Переглядів: 325

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Відомість координат полігону | Матеріали доаудиторної самостійної підготовки (міждисциплінарна інтеграція).

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.