Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Пряма та двоїста задачі лінійного проґрамування

Тема 1. Двоїстий та модифікований симплекс-метод. Блочні задачі ЛП

1. Пряма та двоїста задачі лінійного проґрамування.

2. Зв’язок між розв’язками прямої та двоїстої задач.

3. Отримання оптимального розв’язку двоїстої задачі за допомогою симплекс-методу.

4. Економічна інтерпретація задач лінійного проґрамування.

5. Двоїстий симплекс-метод.

6. Модифікований симплекс-метод.

7. Блочні задачі лінійного проґрамування. Метод Данціґа-Вулфа.

Пряма та двоїста задачі лінійного проґрамування

Для прямої задачі ЛП справедливі наступні співвідношення:

, .

Двоїста відносно прямої задача ЛП в канонічній формі має вигляд:

, .

Відповідно в матричній формі пряма задача зображається як

, а двоїста – , або .

Зв’язок між прямою та двоїстою задачею наочно відображений за допомогою наступної таблиці:

Змінні прямої задачі

 

x1 x2 xj xn    
c1 c2 cj cn    
a11 a12 a1j a1n b1 y1
a21 a22 a2j a2n b2 y2
am1 am2 amj amn bm ym

 

Змінні

двоїстої

задачі

 

Приклад.

Q= 5x1+12x2 +4x3à Max,

x1+ 2x2+ х3 < =10

2x1 - x2 + 3х3 = 8

x1 >=0, x2 >=0, x3 >=0.

Приводимо задачу до канонічної форми:

Q= 5x1+12x2 +4x3 +0x4à Max,

x1+ 2x2+ х3 + х4 =10 à y1

2x1 - x2 + 3х3 +0x4 = 8 à y2

x1 >=0, x2 >=0, x3 >=0, x4 >=0

Умова двоїстої задачі:

G= 10y1+ 8y2 à Min,

y1+ 2y2 > = 5

2y1- y2 > = 12

y1+ 3y2 > = 4

y1+ 0y2 > = 0,

y1, y2 >< 0.

Двоїста задача до двоїстої буде первісною прямою задачею, тобто, якщо A — пряма задача, D{A} — двоїста до A, то A=D{D{A}}. Покажемо, що це насправді так.

Тепер переходимо до двоїстої задачі:




Переглядів: 370

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Інтервали монотонності та точки екстремуму функцій. | Зв’язок між розв’язками прямої та двоїстої задач

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.