МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Отримання оптимального розв’язку двоїстої задачі за допомогою симплекс-методуРозглянемо можливості отримання оптимального розв’язку двоїстої задачі з оптимального розв’язку (за допомогою останньої симплекс-таблиці) прямої задачі. Приклад. Пряма задача. Q= 3x1+2x2 à Max, x1+2x2<=6 x1+2x2+х3 =6 à y1 2x1+x2<=8 2x1+x2 +х4 =8 à y2 -x1+x2<=1 -x1+x2 +х5 =1 à y3 x2<=2 x2 +х6 =2 à y4 x1 >=0 x2 >=0 xj>=0 Кожне обмеження прямої задачі відповідає змінній двоїстої задачі, кожна змінна прямої задачі відповідає обмеженню двоїстої. Запишемо умову двоїстої задачі: Двоїста задача. 6y1+ 8y2 + y3 + y4 à Min, y1+ 2y2 - y3 >=3 2y1+ y2 + y3 + y4 >=2 y1>=0 y2 >=0 y3 >=0 y4>=0. Оскільки пряма задача розв’язана в попередніх темах, запишемо останню симплекс-таблицю для прямої задачі, в якій наявний оптимальний розв’язок:
Початкові базові змінні: x3, x4, x5, x6.
Для визначення оптимальних значень змінних двоїстої задачі згідно до теорем двоїстості складаємо рівняння:
Це ж співвідношення в звичній формі: , . Відповідні співвідношення для прикладу: 1/3 = y1 - 0 à x3 4/3 = y2 - 0 à x4 1/3 = y3 - 0 à x5 1/3 = y4 - 0 à x6
Наслідком з 1-ї теореми є те, що для будь-якої пари припустимих розв’язків прямої та двоїстої задачі:
Це співвідношення має важливе практичне значення: розв’язуючи пряму та двоїсту задачу, можна в будь-який момент припинити хід розв’язування за умови досягнення необхідної точності (інтервал значень функції мети).
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|