Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Нормативи читання в голос і мовчки, що визначаються чинно програмою

Читання в голос- первісний вид читання, який вимагав фізичних зусиль і вважався корисною для здоров’я вправою.

Читання “про себе” – це читання беззвучне, внутрішнім голосом, читання для себе.

Читання в голос Мовчки
2кл 1с- 35-45 2с- 50-60 3 кл 1с -65-70 2с- 75-80 4 кл 1с–80-85 2с-90-95 3 кл 1с-80-85 2с-90-95 4 кл 1с-100-150 2с-110-170

7. Звуковий та звуко-буквенний аналіз слів, методика проведення. Під час звуко-буквеного аналізу слід іти від звука до букви, а не навпаки Якщо під час звукового аналізу учні займаються встановленням складової і звукової будови слова, то під час звуко-буквеного аналізу діти повинні, крім цього, називати звуки і букви, якими вони позначаються. Аналіз слова гуля

-Давайте вимовимо усі разом слово гуля. Скільки складів у цьому слові, давайте підставимо ладоню під підборіддя, вимовляємо гу-ля.

- який склад наголошений?. Запишемо схему, ви собі у зошит, а я на дошці.

-Вимовляємо слово виділяючи перший звук. Який він?позначаємо значком,яким ?

-(аналогічно до останнього звука)

Послідовність проведення звуко-буквеного аналізу слова така: 1. Вимов слово по складах. Склади звукову модель
слова. 2. Назви в ньому кількість складів, визнач наголо-
шений склад. 3. Вимов послідовно звуки, з яких складається
слово. 4. Назви голосні і приголосні, приголосні м'які і твер­
ді (при потребі — дзвінкі і глухі). 5. Запиши слово, називаючи букви, якими познача­ються звуки в слові. Повний звуко-буквений аналіз доцільно використо­вувати лише на етапі, коли в учнів формується усвідом­лення співвідношень між звуком і буквою. Програма не вимагає письмового виконання повного звуко-буквеного аналізу. На письмі можна обмежитись складанням звукової моделі слова.

27.Типи уроків читання залежно від дидактичної мети та жанру твору. У системі класного читання виділяється два типи уроків: 1) уроки ознайомлення з новим твором і 2) уроки узагальнення матеріалу. Перший включає всі етапи йо­го проведення, передбачені дидактикою: орг. класу, перевірка дз, актуалізація опорних знань(розвиток навачики читання в учнів), повідомл теми і мети, мотивація: навіщо читати, опрацювання тексту, підсумок уроку, дз. На ній будується урок з будь-якої теми незалежно від жанру твору. Виховна мета уроку визначається ідейним змістом твору. Етапи опрацювання тексту: Методика виділяє такі види опрацювання тексту, які воднораз визначають послідов­ні дії вчителя на цих уроках: а) підготовка учнів до сприймання твору(емоц та смислова підготовка-словникова робота , вступна бесіда, розповідь); б) перше читання твору; в) бесіда після першого читання з метою перевірки враження і усвідомлення змісту прочитаного; г) перечитування тексту з аналізом змісту(фактичного, образного, ідейного); д) творча робота на основі прочитанного(підготовка до вир читання, іллюстрування прочитаного).

 




Переглядів: 399

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Список використаної літератури | Вправи як метод, що забезпечує глибоке осмислення учнями мовних зань, формув умінь та навичок. Види вправ.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.