МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||
Нормативи читання в голос і мовчки, що визначаються чинно програмоюЧитання в голос- первісний вид читання, який вимагав фізичних зусиль і вважався корисною для здоров’я вправою. Читання “про себе” – це читання беззвучне, внутрішнім голосом, читання для себе.
7. Звуковий та звуко-буквенний аналіз слів, методика проведення. Під час звуко-буквеного аналізу слід іти від звука до букви, а не навпаки Якщо під час звукового аналізу учні займаються встановленням складової і звукової будови слова, то під час звуко-буквеного аналізу діти повинні, крім цього, називати звуки і букви, якими вони позначаються. Аналіз слова гуля -Давайте вимовимо усі разом слово гуля. Скільки складів у цьому слові, давайте підставимо ладоню під підборіддя, вимовляємо гу-ля. - який склад наголошений?. Запишемо схему, ви собі у зошит, а я на дошці. -Вимовляємо слово виділяючи перший звук. Який він?позначаємо значком,яким ? -(аналогічно до останнього звука) Послідовність проведення звуко-буквеного аналізу слова така: 1. Вимов слово по складах. Склади звукову модель 27.Типи уроків читання залежно від дидактичної мети та жанру твору. У системі класного читання виділяється два типи уроків: 1) уроки ознайомлення з новим твором і 2) уроки узагальнення матеріалу. Перший включає всі етапи його проведення, передбачені дидактикою: орг. класу, перевірка дз, актуалізація опорних знань(розвиток навачики читання в учнів), повідомл теми і мети, мотивація: навіщо читати, опрацювання тексту, підсумок уроку, дз. На ній будується урок з будь-якої теми незалежно від жанру твору. Виховна мета уроку визначається ідейним змістом твору. Етапи опрацювання тексту: Методика виділяє такі види опрацювання тексту, які воднораз визначають послідовні дії вчителя на цих уроках: а) підготовка учнів до сприймання твору(емоц та смислова підготовка-словникова робота , вступна бесіда, розповідь); б) перше читання твору; в) бесіда після першого читання з метою перевірки враження і усвідомлення змісту прочитаного; г) перечитування тексту з аналізом змісту(фактичного, образного, ідейного); д) творча робота на основі прочитанного(підготовка до вир читання, іллюстрування прочитаного).
|
||||||||||||
|