Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Вправи як метод, що забезпечує глибоке осмислення учнями мовних зань, формув умінь та навичок. Види вправ.

До практичних методів належать різноманітні практичні заняття (вправи, лабораторні роботи, практичні роботи, інструктажі).Вони посідають важливе місце на всіх рівнях освіти.

Ефективність практичних занять забезпечується якісною і всебічною підготовкою, яка включає особисту підготовку педагога, вибір місця заняття, складання плану (плану-конспекту) проведення заняття, підготовку учнів, підготовку матеріально-технічного забезпечення.Вправи – це планомірно організоване, свідомо осмислене багаторазове повторення певних дій і прийомів, які ускладнюються, з метою формування, закріплення та вдосконалення практичних навичок і вмінь учнів.

Використовують такі види вправ:

1.підготовчі (призначені для підготовки учнів до сприйняття нових знань і способів їх застосування на практиці);

2.вступні (сприяють засвоєнню нового матеріалу на основі розрізнення споріднених понять і дій);

3.пробні (перше застосування щойно засвоєних знань);

4.тренувальні (сприяють набуттю навичок учнями в1 стандартних умовах);

5.творчі (сприяють формуванню навичок застосування отриманих знань у реальних життєвих ситуаціях);

6.контрольні (переважно навчальні).

Методика виконання вправ з різних навчальних предметів, безумовно, відрізняється.
– якісна підготовленість педагога, його уміння враховувати індивідуально-психічні особливості учнів;
– розуміння учнями мети вправи, змісту і послідовності її виконання;
– підтримання в учнів постійного інтересу до вправи, усвідомленого ставлення до багаторазових повторень одноманітних дій;
– дотримання доступного ритму, методично правильного чергування дій, що вимагають від учнів посиленого розумового і фізичного напруження;
– послідовність і систематичність у виконанні вправ, поступове підвищення самостійності учнів під час їх відпрацювання;
– поступове ускладнення і зміна умов виконання вправ;
– систематичний контроль за ходом вправ і відповідна постійна допомога учням у подоланні труднощів і помилок;
– формування в учнів навичок самоконтролю і самооцінки виконаних дій тощо.

26. Якості Повноцінного читання. Шляхи розвитку. Уся робота з застосуванням обох видів читання підпорядкована ви­робленню в учнів таких його якісних ознак, як свідоме, правильне і швидке читання.. Правильне читання має відповідати іншим критері­ям, серед яких: а) безпомилковість відтворення звуково­го наповнення про читуваного, тобто читання без пропус­ків букв, складів, їх перестановок, вставки зайвих букв, складів; б) ритмічність (або плавність) читання, яка ви­являється при злитому промовлянні складів; в) дотримання орфоепічних норм, у першу чергу правильного наголошування скла­дів, вимови тих звуків і слів. Шляхи розвитку:Правильне читання закладається в добукварний пе­ріод, коли учні набувають умінь вимовляти звуки від­повідно до літературних норм. У букварний період робота над набуттям орфоепічних норм продовжується на вищому рівні: учні засвоюють відповідність позначення звука буквою і, навпаки, «озву­чення» букв. Для запам'ятання правильної вимови рекомендується давати учням прислів'я, приказки. Ре­комендується практикувати різні форми підготовчої робо­ти, а саме: а) проведення бесід за малюнками, картинами; б)розповіді і пояснення вчителя про події, пов'язані з темою твору; в) добір рим до відповідних слів із конт­рольними звуками; г) аналіз слів і записування їх на дошці з подальшим прочитуванням (у 1 класі — за скла­дами, в інших — голосне чи мовчазне ознайомлення з ними); д) виділення самими учнями важких для вимови слів. Швидкість. Досягти нормального темпу читання можна щоденною практикою. Прийоми заохочення — це і читання в особах, і «змагання» на швидкість читання, і продовжен­ня розповіді за друкованим початком та ін. Виразність. В добукварний і букварний періоди діти при­лучаються до виразного читання, бо сприймають вираз­не прочитування тексту вчителем і відтворюють його. При читанні зв'язних текстів вони дістають змо­гу вправлятися у «читанні» розділових знаків, зокрема крапки, що сигналізує зниження голосу і появу паузи. Але найважливіше, що дає читання зв'язних текстів для розвитку виразного читання, це вміння вникати в смисл тексту. Крім настанов щодо правильного дихання слід засто­совувати вправи для його розвитку. Серед них — гра в загадки, скоромовки; заучування і проговорювання при­слів'їв і приказок.




Переглядів: 1022

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Нормативи читання в голос і мовчки, що визначаються чинно програмою | Аналіз одного із сучасних букварів.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.