МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Вправи як метод, що забезпечує глибоке осмислення учнями мовних зань, формув умінь та навичок. Види вправ.До практичних методів належать різноманітні практичні заняття (вправи, лабораторні роботи, практичні роботи, інструктажі).Вони посідають важливе місце на всіх рівнях освіти. Ефективність практичних занять забезпечується якісною і всебічною підготовкою, яка включає особисту підготовку педагога, вибір місця заняття, складання плану (плану-конспекту) проведення заняття, підготовку учнів, підготовку матеріально-технічного забезпечення.Вправи – це планомірно організоване, свідомо осмислене багаторазове повторення певних дій і прийомів, які ускладнюються, з метою формування, закріплення та вдосконалення практичних навичок і вмінь учнів. Використовують такі види вправ: 1.підготовчі (призначені для підготовки учнів до сприйняття нових знань і способів їх застосування на практиці); 2.вступні (сприяють засвоєнню нового матеріалу на основі розрізнення споріднених понять і дій); 3.пробні (перше застосування щойно засвоєних знань); 4.тренувальні (сприяють набуттю навичок учнями в1 стандартних умовах); 5.творчі (сприяють формуванню навичок застосування отриманих знань у реальних життєвих ситуаціях); 6.контрольні (переважно навчальні). Методика виконання вправ з різних навчальних предметів, безумовно, відрізняється. 26. Якості Повноцінного читання. Шляхи розвитку. Уся робота з застосуванням обох видів читання підпорядкована виробленню в учнів таких його якісних ознак, як свідоме, правильне і швидке читання.. Правильне читання має відповідати іншим критеріям, серед яких: а) безпомилковість відтворення звукового наповнення про читуваного, тобто читання без пропусків букв, складів, їх перестановок, вставки зайвих букв, складів; б) ритмічність (або плавність) читання, яка виявляється при злитому промовлянні складів; в) дотримання орфоепічних норм, у першу чергу правильного наголошування складів, вимови тих звуків і слів. Шляхи розвитку:Правильне читання закладається в добукварний період, коли учні набувають умінь вимовляти звуки відповідно до літературних норм. У букварний період робота над набуттям орфоепічних норм продовжується на вищому рівні: учні засвоюють відповідність позначення звука буквою і, навпаки, «озвучення» букв. Для запам'ятання правильної вимови рекомендується давати учням прислів'я, приказки. Рекомендується практикувати різні форми підготовчої роботи, а саме: а) проведення бесід за малюнками, картинами; б)розповіді і пояснення вчителя про події, пов'язані з темою твору; в) добір рим до відповідних слів із контрольними звуками; г) аналіз слів і записування їх на дошці з подальшим прочитуванням (у 1 класі — за складами, в інших — голосне чи мовчазне ознайомлення з ними); д) виділення самими учнями важких для вимови слів. Швидкість. Досягти нормального темпу читання можна щоденною практикою. Прийоми заохочення — це і читання в особах, і «змагання» на швидкість читання, і продовження розповіді за друкованим початком та ін. Виразність. В добукварний і букварний періоди діти прилучаються до виразного читання, бо сприймають виразне прочитування тексту вчителем і відтворюють його. При читанні зв'язних текстів вони дістають змогу вправлятися у «читанні» розділових знаків, зокрема крапки, що сигналізує зниження голосу і появу паузи. Але найважливіше, що дає читання зв'язних текстів для розвитку виразного читання, це вміння вникати в смисл тексту. Крім настанов щодо правильного дихання слід застосовувати вправи для його розвитку. Серед них — гра в загадки, скоромовки; заучування і проговорювання прислів'їв і приказок.
|
||||||||
|