Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Розвиток уміння слухати розуміти Усне Мовлення.

Усне Мовлення- це слухове сприймання певної інформації. Розвиток мовлення в дитини ─ це процес оволодіння рідною мовою, умінням користуватися … Чим більше дитина читає, переказує, слухає, тим краще розвивається її пам’ять.

Аудіативні(слухання - розуміння) вміння є складовою комунікативних,адже без розуміння не можлива комунікація.З першого класу передбачається робота над сприйняттям на слух : матеріалу складеного з кількох звуків,складів(змісту не має,відбувається загальне сприймання,розпізнавання (порівняння звуків,складів). У 2кл. аналізується фактичний зміст Як? Де? Коли? (120-200слів) 3кл.Крім фактичного змісту персонаж ний,образний аналіз. Запитання до персонажів.(220-300слів) 4кл.Аналізується Мета,образність, причинно наслідковість.(320-400слів).

Прийоми розкриття Лексичного Значення слова.

Демонстрація предмета чи малюнка.

Прийоми:

а) показ натуральних предметів (дзиґа, баклажан)

Б)показ чучел макетів, муляжів,

В)показ малюнків, слайдів

2)добір слів синонімів

3)Добір антонимів,

- пояснення шляхом переведення на рос. м.,

- зясування значення незнайомих слів за допомогою довідкових матеріалів.

Структура і методика проведення уроків читання науково-пізнавальних статей.

Читання науково-пізнавальних статей збагачує пам*ять дітей науковими знаннями ,узагальнює їх відомості про явища природи і суспільства, виховує допитливість.

Чит-я статей сприяє зміцненню зв*язку навчання мови з життям,дає матеріал для вироблення життєвих практичних навичок.

1. Підготовка до опрацювання (розповідь учителя)

2. Читання статті.Розбір.

3. Узагальнення прочитаного,закріплення знань.

Змістові лінії Державного стандарту з читання як основа структурування програми з читання для учнів початкових класів.

Змістовими лініями згідно держ. Стандарту з читання є:

-коло читання, - формування і розвиток навичок читання, досвід читацької діяльності, розвиток уміння аналізувати та розуміти зміст літ-го твору, роз-к навичок самостійно працювати з книжкою.

Способи читання. Класифікація способів читання. Умови успішного формування способів читання в учнів поч кл.

1. по буквений 2.Відривний складовий 3. Плавний складовий

4. плавний складовий з цілісним читанням окремих слів

5. Читання цілими словами і групами слів

Перші два способи є перехідними. Вони характеризують навичку читання у процесі її становлення зокрема у 1 кл. три останні є провідними у 2-4 кл

спосіб читання- варіативне прочитув або на складах або на злиття, або цілісне. Негативне – по буквене читання.




Переглядів: 875

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Методика перевірки орфографічної та пунктуації грамотності молодших школярів за чинними критеріями та нормами оцінювання навчальних досягнень учнів. | Сучасні методи та прийоми вивчення рідної мови в початкових класах.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.