МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Розвиток уміння слухати розуміти Усне Мовлення.Усне Мовлення- це слухове сприймання певної інформації. Розвиток мовлення в дитини ─ це процес оволодіння рідною мовою, умінням користуватися … Чим більше дитина читає, переказує, слухає, тим краще розвивається її пам’ять. Аудіативні(слухання - розуміння) вміння є складовою комунікативних,адже без розуміння не можлива комунікація.З першого класу передбачається робота над сприйняттям на слух : матеріалу складеного з кількох звуків,складів(змісту не має,відбувається загальне сприймання,розпізнавання (порівняння звуків,складів). У 2кл. аналізується фактичний зміст Як? Де? Коли? (120-200слів) 3кл.Крім фактичного змісту персонаж ний,образний аналіз. Запитання до персонажів.(220-300слів) 4кл.Аналізується Мета,образність, причинно наслідковість.(320-400слів). Прийоми розкриття Лексичного Значення слова. Демонстрація предмета чи малюнка. Прийоми: а) показ натуральних предметів (дзиґа, баклажан) Б)показ чучел макетів, муляжів, В)показ малюнків, слайдів 2)добір слів синонімів 3)Добір антонимів, - пояснення шляхом переведення на рос. м., - зясування значення незнайомих слів за допомогою довідкових матеріалів. Структура і методика проведення уроків читання науково-пізнавальних статей. Читання науково-пізнавальних статей збагачує пам*ять дітей науковими знаннями ,узагальнює їх відомості про явища природи і суспільства, виховує допитливість. Чит-я статей сприяє зміцненню зв*язку навчання мови з життям,дає матеріал для вироблення життєвих практичних навичок. 1. Підготовка до опрацювання (розповідь учителя) 2. Читання статті.Розбір. 3. Узагальнення прочитаного,закріплення знань. Змістові лінії Державного стандарту з читання як основа структурування програми з читання для учнів початкових класів. Змістовими лініями згідно держ. Стандарту з читання є: -коло читання, - формування і розвиток навичок читання, досвід читацької діяльності, розвиток уміння аналізувати та розуміти зміст літ-го твору, роз-к навичок самостійно працювати з книжкою. Способи читання. Класифікація способів читання. Умови успішного формування способів читання в учнів поч кл. 1. по буквений 2.Відривний складовий 3. Плавний складовий 4. плавний складовий з цілісним читанням окремих слів 5. Читання цілими словами і групами слів Перші два способи є перехідними. Вони характеризують навичку читання у процесі її становлення зокрема у 1 кл. три останні є провідними у 2-4 кл спосіб читання- варіативне прочитув або на складах або на злиття, або цілісне. Негативне – по буквене читання.
|
||||||||
|