Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Методика перевірки орфографічної та пунктуації грамотності молодших школярів за чинними критеріями та нормами оцінювання навчальних досягнень учнів.

Основною формою перевірки орфографічної та пунктуаційної грамотності є контрольне списування і контрольний текстовий диктант. Контрольне списування проводиться: в 1 класі - у кінці року, в 2 - 4 класах - на кінець кожного семестру. Контрольний диктант проводиться: в 2 класі - один раз у кінці першого семестру і двічі в другому семестрі; в 3 - 4 класах - двічі на кожний семестр.

Оцінювання диктантів і списаних текстів здійснюється за такими критеріями:

Рівень навчальних досягнень учнів Бали Кількість помилок
I Початковий 9 і більше
 
 
II Середній
 
 
III Достатній
 
 
IV Високий 1 негруба помилка або 2 - 3 виправлення
1 виправлення  
-  

Особливості сучасної системи каліграфічного письма.Методика навчання школярів писати нову букву.

Процес письма для першокласників складається з цілого ряду вмінь,кожне з яких вимагає спец-х вправ для ії відпрацювання.

Структура уроку підпорядковується аналітико-сентетичному методу навчання.1. Перед написанням треба виконати ряд аналітико- синтетичних вправ :

1. впізнання звуків у заданих вчителем словах з визначенням місця звучання (на поч, всередині, на прикінці ) пропонуються наприклад слова: заєць, коза, сажа, залізний, зяблик, узяв

2. доповнення складу зі звуками (з)(з*) для утворення слів : залі(зо), загроз(а), моро(зи), ва(за), мага(зин)

3. утворення складів типу злитя із звуком (з)(з*) (за, зо, зу, зі, зи, зе, зє, зя, зьо)

ІІ показ зразка писаної літери з у сітці зошита(збільшена у 20 разів)

ІІІ аналіз побудови букви з переліком її елементів (верхня дужка, схожа на парвий півовал, іф нижня дужка, яка переходить у нижню петлю).ІV засвоєння конфігураціїї літери з

1. показ письма літери на дошці, з поясненням послідовног написання елементів.

2. письмо учнями букви в повітрі з орієнтацією на учитея.

3. аналіз зразка букви в зошитах, усне пояснення порядку зображення елементів

V вправи з письма41 письмо ліитетри за пунктирним або легко наведеним зразками в зошиті.

2. писання трьох літер самостійно . зіставлення написаних літер за зразком.аналіз помилок.

6)фізкультхвилинка

7) звуко-буківенний аналіз слова. Візок з побудовою схеми фішками і викладання букв розрізненої азбуки.

9)динамічна пауза

10)написання другого рядка букви

11)звуковий аналіз слова зима з наступним записом за зразком

12)добір слів зі звуком (з), які відповідають на питання що робити?

13)складання з одним із слів речення

14) підсумок уроку




Переглядів: 454

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Типи, структура і методика проведення уроків мови в початкових класах. Сучасні вимоги до уроку мови. | Розвиток уміння слухати розуміти Усне Мовлення.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.