МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Методика перевірки орфографічної та пунктуації грамотності молодших школярів за чинними критеріями та нормами оцінювання навчальних досягнень учнів.Основною формою перевірки орфографічної та пунктуаційної грамотності є контрольне списування і контрольний текстовий диктант. Контрольне списування проводиться: в 1 класі - у кінці року, в 2 - 4 класах - на кінець кожного семестру. Контрольний диктант проводиться: в 2 класі - один раз у кінці першого семестру і двічі в другому семестрі; в 3 - 4 класах - двічі на кожний семестр. Оцінювання диктантів і списаних текстів здійснюється за такими критеріями:
Особливості сучасної системи каліграфічного письма.Методика навчання школярів писати нову букву. Процес письма для першокласників складається з цілого ряду вмінь,кожне з яких вимагає спец-х вправ для ії відпрацювання. Структура уроку підпорядковується аналітико-сентетичному методу навчання.1. Перед написанням треба виконати ряд аналітико- синтетичних вправ : 1. впізнання звуків у заданих вчителем словах з визначенням місця звучання (на поч, всередині, на прикінці ) пропонуються наприклад слова: заєць, коза, сажа, залізний, зяблик, узяв 2. доповнення складу зі звуками (з)(з*) для утворення слів : залі(зо), загроз(а), моро(зи), ва(за), мага(зин) 3. утворення складів типу злитя із звуком (з)(з*) (за, зо, зу, зі, зи, зе, зє, зя, зьо) ІІ показ зразка писаної літери з у сітці зошита(збільшена у 20 разів) ІІІ аналіз побудови букви з переліком її елементів (верхня дужка, схожа на парвий півовал, іф нижня дужка, яка переходить у нижню петлю).ІV засвоєння конфігураціїї літери з 1. показ письма літери на дошці, з поясненням послідовног написання елементів. 2. письмо учнями букви в повітрі з орієнтацією на учитея. 3. аналіз зразка букви в зошитах, усне пояснення порядку зображення елементів V вправи з письма41 письмо ліитетри за пунктирним або легко наведеним зразками в зошиті. 2. писання трьох літер самостійно . зіставлення написаних літер за зразком.аналіз помилок. 6)фізкультхвилинка 7) звуко-буківенний аналіз слова. Візок з побудовою схеми фішками і викладання букв розрізненої азбуки. 9)динамічна пауза 10)написання другого рядка букви 11)звуковий аналіз слова зима з наступним записом за зразком 12)добір слів зі звуком (з), які відповідають на питання що робити? 13)складання з одним із слів речення 14) підсумок уроку
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|