Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Портфель проектів

Методи аналізу попиту.

План

1. Портфель проектів;

2. Значення та завдання аналізу попиту та інновації;

3. Суть попиту та способи його представлення;

4. Фактори попиту;

5. Види попиту на нову продукцію;

 

 

Управління науковими дослідженнями і розробками здійснюється в рамках постійно мінливих умов. Це обумовлює необхідність безперервного вдосконалення програм НДДКР. У будь-який момент може виникнути непередбачена технічна проблема і доведеться відкласти або навіть припинити роботу за проектом. Можуть змінитися вимоги споживачів і попит, у зв'язку з чим потрібно буде провести переоцінку життєздатності проекту. Керуючи програмою НДДКР, менеджер повинен пам'ятати, що має справу з управлінням динамічним проектом. Система планування і управління повинна бути достатньо гнучкою, щоб допускати необхідні модифікації. Ефективність НДДКР виявляється на ринку. Вона залежить від того, наскільки при постановці мети врахована ринкова потреба.

Основні характеристики сегменту ринку представлені чотирма взаємозалежними змінними:

1) розмір ринку;

2) допустима ціна;

3) вимоги до технічної ефективності;

4) час.

Більшість наукових продуктів може пропонуватися у формах, які відрізняються за ефективністю, ціною та датою першої появи на ринку. Важливо визначити, який рівень технічної ефективності потребують конкретний ринковий сегмент з найбільшою ймовірністю. Науково-технічні працівники можуть прагнути до дуже високого рівня параметрів нового виробу, що, безумовно, веде до технічних ідей, але не завжди відповідає реальним вимогам споживачів. Крім того, через це може статися завищення витрат на НДДКР та виробництво, а також збільшиться час розробки. Все це веде до зниження потенційної прибутковості продукту. У сучасних умовах розробку проекту необхідно сфокусувати на конкретних ринкових потребах.

Вибір проекту пов'язаний з активним пошуком альтернативних рішень. Механізм управління процесом НДДКР наочно представлений на рис. 7.1.1.

Портфель НДДКР може складатися з різноманітних проектів: великих і дрібних; близьких до завершення й початку. Однак кожен проект вимагає виділення дефіцитних ресурсів залежно від його особливостей (складності, трудомісткості і тощо). Портфель повинен мати певні контури, бути стабільним, щоб робоча програма могла здійснюватися рівномірно.

Кількість проектів, що перебувають у портфелі в конкретний період часу, залежить від розмірів проектів, які вимірюються загальним обсягом ресурсів, необхідних для розробки, і витратами на реалізацію одного проекту. Кількість проектів у портфелі (n) визначається таким співвідношенням:

Керівнику необхідно вирішити, якою кількістю проектів він може одночасно керувати, якщо сконцентрувати зусилля на декількох проектах;
розподілити наявні ресурси на більше число проектів. Портфель, що складається в основному з великих проектів, є більш ризикованим порівняно з портфелем, де ресурси розподілені між невеликими проектами. На думку фахівців, тільки 10% всіх проектів є цілком успішними. Це означає, що існує тільки 10%-ва ймовірність ефективного завершення кожного проекту з портфеля. Із зростанням кількості проектів підвищується ймовірність того, що хоча б одна з них виявиться успішним. Перевага невеликих проектів в тому, що вони легше адаптуються один до одного щодо відповідності наявним ресурсам. Крупний проект потребує великого обсягу дефіцитних ресурсів. Однак невеликі проекти (що вимагають відносно невеликих витрат на НДДКР) зазвичай реалізуються в нових продуктах, які мають скромний потенціал за обсягом продажів (і потенціал прибутку). Портфель невеликих проектів може привести до рівномірного потоку нововведень, більша частина з яких володіє обмеженим ринковим потенціалом, що небажано з позицій номенклатури продукції, що формується відділами маркетингу. Розглядаючи той або інший проект на предмет включення в портфель, необхідно враховувати можливу якість управління та наслідки перерозподілу витрат на проекти.


Читайте також:

  1. Аналіз ефективності інвестиційних проектів
  2. Види проектів.
  3. Визначення прибутковості інвестиційних проектів
  4. Визначимо коефіцієнт ефективності для цих проектів.
  5. Виконавці проектів і учасники торгів
  6. Включення в портфель безризикових цінних паперів
  7. Державне регулювання інвестицій в будівництво. Державна експертиза інвестиційних проектів.
  8. Для обґрунтування проектів планування міст
  9. Експертиза проектів
  10. Експертиза проектів
  11. Експертиза проектів будівництва. Категорії складності об’єктів містобудування.
  12. Забезпечують складення проектів кошторисів на бюджетні програми (функції), що виконуються безпосередньо головними розпорядниками.




Переглядів: 810

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Управління технічним рівнем та якістю нової продукції | Суть попиту та способи його представлення

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.