Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Методика рейтингової оцінки знань, умінь і навичок студентів

Сучасна практика критеріально-орієнтованого тестування базується на використанні абсолютного стандарта (критерія) підрахування його результатів. Відповідно до цього стандарта студент вважається таким, що склав іспит (залік, змістовий модуль), якщо він набрав мінімально необхідну або більшу кількість балів, отже дав правильну відповідь щонайменше на визначену кількість тестових завдань.

Результати тестового контролю (за змістовими модулями і підсумкового) розраховуються наступним чином:

- за правильну відповідь надається кількість балів, що відповідає складності тестового завдання (кількість балів, що нараховується за тестове завдання кожного виду наведена у розділі «Загальна характеристика тестових завдань, принципів їх побудови і умов використання»);

- за неправильну відповідь бали не нараховуються.

Крім відповідей за тестовими завданнями на підсумкову оцінку з модуля «Основи економічної теорії» впливають також активність та ініціативність студента на семінарських заняттях, результати виконання контрольних робіт та самостійної роботи.

Максимальна кількість балів, яку може отримати студент протягом семестру, – 500. Вона складається з елементів:

- виконання тестових завдань із змістових модулів (максимальна оцінка – 80 балів за кожний змістовний модуль);

- виконання завдань підсумкового тестового контролю (максимальна оцінка – 160 балів);

- виконання контрольної роботи (розвязання задач) протягом семестру (максимальна оцінка – 20 балів);

- виконання індивідуальних завдань (доповіді й реферати) протягом семестру (максимальна оцінка за кожне виконане завдання – 15 балів, але не більше 30 балів за семестр);

- активна робота та відповіді на семінарських заняттях (нараховується як сума балів за позитивні оцінки, але не більше 30 балів за семестр):

§ за кожну поточну оцінку «відмінно» - 5 балів;

§ за кожну поточну оцінку «добре» - 3 бали;

§ за кожну поточну оцінку «задовільно» - 1 бал;

§ за оцінки «незадовільно» додаткові бали не нараховуються;

- систематичність відвідування занять (лекційних та практичних):

§ без пропусків – 20 балів;

§ не більше 3 пропусків – 10 балів;

§ понад 3 пропуски – 0 балів.

 

Підсумкова оцінка з модуля «Основи економічної теорії» визначається відповідно до системи оцінювання (табл. 1) з урахуванням перерахованих у відсотки балів, що були отримані студентом протягом семестру.

 

Таблиця 1




Переглядів: 354

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Виберіть літеру, яка відповідає правильному варіанту відповіді. | Шкала перерахування оцінок результатів навчання у різних системах оцінювання

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.