Студопедия
Контакти
 


Тлумачний словник

Реклама: Настойка восковой моли




Авто | Автоматизація | Архітектура | Астрономія | Аудит | Біологія | Будівництво | Бухгалтерія | Винахідництво | Виробництво | Військова справа | Генетика | Географія | Геологія | Господарство | Держава | Дім | Екологія | Економетрика | Економіка | Електроніка | Журналістика та ЗМІ | Зв'язок | Іноземні мови | Інформатика | Історія | Комп'ютери | Креслення | Кулінарія | Культура | Лексикологія | Література | Логіка | Маркетинг | Математика | Машинобудування | Медицина | Менеджмент | Метали і Зварювання | Механіка | Мистецтво | Музика | Населення | Освіта | Охорона безпеки життя | Охорона Праці | Педагогіка | Політика | Право | Програмування | Промисловість | Психологія | Радіо | Регилия | Соціологія | Спорт | Стандартизація | Технології | Торгівля | Туризм | Фізика | Фізіологія | Філософія | Фінанси | Хімія | Юриспунденкция

Варіант 3

1.Уведіть у речення чи словосполучення подані нижче незмінювані іменники так, щоб виразно видно було рід кожного з них.

Колібрі, цеце, поні, аташе, кенгуру, міс, какаду, Баку, Перу, фрау.

2.Від поданих іменників утворіть форми родового відмінка однини, обґрунтуйте вживання закінчень -а(-я), -у(-ю). Які іменники можуть мати паралельні закінчення? Складіть з ними речення.

Берег, вуз, швець, папір, студент, майдан, акт, вітер, палац, рік, град, листопад, колгосп, кілометр, ясен, Донбас, Балхаш.

3.Поставте прикметниково-іменникові словосполучення в орудному відмінку однини:

Гаряча каша, свіжа їжа, вища груша, краща група, більша площа, вужча межа, глиняна круча, пекуче сонце, дружнє плече.

4.Утворіть від поданих прикметників, якщо це можливо, усі форми ступенів порівняння. Чому в деяких випадках творення ступенів порівняння не можливе?

Стійкий, плаксивий, малиновий, здоровенний, препоганий, архімодний, синьо-жовтий, живий.

5.Доберіть синонімічні ряди до іменника „печаль” і прикметника „голубий”.

Варіант 4

1.Від іменників чоловічого роду утворіть, де це можливо, співвідносні форми жіночого роду.

Піаніст, машиніст, турист, тракторист, артист, белетрист, фінансист, турист, шофер, інженер, комбайнер, мінер, суддя, секретар, орендар, скляр, маляр, викладач, учитель, слухач, орач.

2.Провідміняйте за відмінками:

Іван Палій, Марія Варивода, Оксана Іваненко, Ірина Вільде, Григорій Васильків, місто Васильків.

3.Утворіть ступені порівняння (усі можливі форми) від поданих прикметників. Поясніть, чому від деяких прикметників творення ступенів порівняння не можливе.

Стійкий, дрібнесенький, хатній, розумний, солодкуватий, сліпий, широченний, вороний, фіолетовий, прехороший.

4.Поставте подані іменники ІІ відміни в родовому відмінку однини. Поясніть уживання закінчень -а(-я), -у(-ю). Які іменники можуть мати паралельні закінчення? Складіть з ними речення.

Ранок, рік, Дятел, дятел, директор, Вільнюс, граніт, вальс, дзвін, вогонь, будинок, вівторок, університет, Байкал, Санкт-Петербург, ріг, томат.



Интернет реклама УБС

5.Складіть речення з поданими словами-паронімами:

Болотяний – болотистий, глибинний – глибокий.

Тема: Дієслово

1. Зробіть аналіз дієслів у реченні (реченнях) за схемою:1. Початкова форма. 2. Вид. 3. Перехідність (неперехідність). 4. Стан. 5. Спосіб. 6. Час. 7. Особа. 8. Рід. 9. Число. 10. Дієвідміна. 11. Морфемна будова.

Варіант 1

Троянди паморозь іскристо-сиза вкрила (М.Рильський). Хай помріє, хай подивиться на той місяць уповні (О.Гончар).

Загрузка...



<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Варіант 1 | Варіант 2

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:


 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.007 сек.