Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Схема міжгалузевого балансу

Споживчі галузі n Кінцевий продукт Валовий продукт
a11 a12 a13 an Y1 x1
a21 a22 a23 an2 Y2 x2
a31 a32 a33 an3 Y3 x3
 
n an1 an2 an3 ann Yn xn
амортизація V1 V2 V3 Vn V1кон  
оплата праці M1 M2 M3 Mn M1кон  
прибуток              
Валовий продукт x1 x2 x3 xn    

Виділяють 4 частини, які мають різний економічний зміст. Вони називаються квадрантами балансу.

І — таблиця міжгалузевих матеріальних зв'язків.

II — кінцева продукція усіх галузей матеріального виробництва.

III — національний дохід як сума чистої продукції і амортизації.добавлена вартість;

IV — кінцевий розподіл і використання національного доходу.

У матричній формі модель МГБ можна записати:

Х = АХ+ Y,

де X =— вектор-стовпець валової продукції;

Y =— вектор-стовпець кінцевої продукції.

А = (аij), де аij — коефіцієнт прямих матеріальних витрат на ви­робництво одиниці продукції, що показує, яку кількість продукції i-ї галузі необхідно, враховуючи тільки прямі затрати, для виробницт­ва одиниці продукції j-ї галузі.

Запишемо модель МГБ у вигляді моделі Леонтьєва:

(Е - А)Х = Y, де Е — одинична матриця.

Завдання. Обчисліть обсяги виробництва кінцевого продукту Y1та Y2,якщо відома матриця прямих витрат А та обсяги валового про­дукту X1, та X2

Відповідь. Для виробництва одиниці продукції необхідно 0,2 оди­ниці продукції 1 та 0,5 продукції 2.

 

Задачі оптимізації споживання

Функція споживання. Модель функції заощадження. Чинники, які не залежать від доходу. Модель "попит-пропозиція". Задача поведінки споживача. Моделювання ризикових ситуацій.

 




Переглядів: 503

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Моделі банківської системи | Функція споживання

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.