Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Методика навчання метання списи і гранати

Гранату варто утримувати за самий край ручки, пальці розміщуються у ньому в щільномухвате, а мізинець під її підставою. Для початкового навчання рекомендується використовувати спеціальну гранату з більш подовженоюручкой-260мм.

У техніці метання гранати «списи» виділяються три фази: 1) розбіг (підготовча фаза): 2) кидок (основна фаза): 3) гальмування після кидка (заключна фаза).

Розбіг до виконання метання слід виконувати звичайним (бігових) кроком, змінюючи його під час відведення гранати для кидка. Щоб завітати у початкове положення, не втрачаючи швидкості, необхідно правильно виконувати останні кроки. Плечі і руку зі снарядом необхідно «обганяти» ногами і тазом, так метальник зможе збільшити швидкість на снаряд у тому ривку.Подпригивание зі снарядом під час останніх кроках розбігу неприпустимо, оскільки це надзвичайно знижує результат кидка.

Принаймні вдосконалення техніки, довга розбігу сягає до 7-8классу-10-15м. Хороший розбіг особливо важливий в метанні гранати. Метою розбігу є збільшення швидкості вильоту гранати та поліпшення виконання рухів для кидка.

Контрольна позначка проводиться не за п'ять кроків до місця випуску снаряда. Розбіг починають легким пружинистим кроком, снаряд тримають у зігнутою руці перед плечем, пензель лише на рівні голови. Задля збереженняскрестной роботи ніг рук в розбігу учень з кроком вперед правої ногою робить незначне рух тому пензля зі снарядом. Особливо важливо для розбігу зі зброєю. До контрольної мітки кроки розбігу виконують ставлячи ступню з шкарпетки. Після влучення на контрольну оцінку, учень прискорює крок й починає виконання «кидкових» рухів, активно відводячи руку зі снарядом тому. Застосовується два варіанта відведення снаряда.Первий-ето відведення снаряда по прямий лінії тому плеча з одночасним поворотом боком убік метання, що полегшує збереження прямолінійного напрями. Другийвариант-ето відведення з рухом пензля зі снарядом від плечавперед-вниз-назад, що дозволяє краще контролювати руху руки зі снарядом щодо тіла.

Останні п'ять кроків стандартні. На заключній стадії особливо важливий передостанній «>скрестний» крок.Увеличив його швидкість можна домогтися переходу від розбігу до кидка, безупинно. Особливо важливим є швидке відштовхування лівою ногою. Це полегшує відхилення тулуба на початку розбігу. Для навчання школярів правильній техніці метання дуже важливо правильне освоєння ритму трьох кроків. І тому створюються умови невпинного переходу від розбігу до фінального кидка.

Після контрольної позначки кроки відрізняються як формою, а й у характеру. Під час перший крок ліву ногувипрямлена в коліні, а стопа хіба щоотщелкивает стрибуна від грунту. На момент виконання другого кроку рука зі снарядом випростується, а плечі відводяться убік снаряда.Ступни метальника постійно ставляться без розворотів, а таз виведений вперед. Поворот всього тіла убік кидка може загальмувати швидкість розбігу. У цьому кроці важливо не розгортати шкарпетку стопи назовні. Кут її повороту зазвичай 25-40. Отже полегшується «обгін» плечей.

Права нога виноситься те щоб спочатку вперед виходила стопа, а нога залишається майже прямий. Це і так званий «>скрестний» крок. Необхідно ставити праву ногу лінією розбігу, і якомога далі вперед. Дуже важливо було роблячи поштовх лівою ногою, одночасно виносити праву ногу.

При постановці ступні з певним поворотомнарожу станеться незначний поворот таза, слід прагнути, щоб було якнайменше.

У вихідному становищі щодо кидка учень має бути на зігнутою правої ноги, у своїй таз може бути виведений вперед.Носок правої ноги розгорнуть назовні, тулуб повернутим у бік метання, рука зі снарядомвипрямлена і відведена тому. Граната відводиться тому виключно за прямий лінії, з одночасним поворотом плечей. При відведення тому списи чи гранати, необхідно перевірити становище осі снаряда, які мають збігатися з віссю передпліччя. Передній кінець списи повинен розташовуватися перед.Гранату дуже важливо тримати вздовж подовжньої осі передпліччя і згинати руку убік метання. Контроль цього історичного моменту дуже важлива технічна деталь. Ось утримуюча снаряд повернена вгору, а протилежна рука зігнута і лікоть розгорнуть убік кидка. Рука зі снарядом і плечі на однієї лінії. Важкість тіла перебуває в правої ноги. Ліва майже пряма, відставлена вперед.

>Бросок починається з розгинання ноги і повороту її назовні п'ятою. за рахунок випрямлення правої ноги таз виштовхуєтьсявверх-вперед, випереджаючи які перебувають ззаду плечі. метальник перебувають у позі «натягнутого цибулі» він починає кидок. Перехід на ліву ногу незначний, але дозволяє зберегти швидкість. Ліва нога ставиться попереду тіла «упор зроблено на п'ятку» й надалі використовують як «>подбрасивающая катапульта». На момент постановки лівої ноги пензель правої руки різко повертають долонею ще більше вгору,врещая руку в плечовому суглобі. Після цього рука метальника рухається повз вуха, згинаючись ліктем вперед, а снаряд залишається ззаду і їх «>волочится» за передпліччям. Поворот долоні «він» від початку руху руки вперед дозволяє правильно виконувати рух ліктем повз голови, а чи не збоку плеча.

Якщо виробляти кидок, коли лікоть низько опущений, він станеться за лінії метання, а бік. Основним елементом навчання техніці є вміння вкласти усієї сили кидка в снаряд. Водночас рухом ліва рука починає рухатися ліктем назовні.Пятка правої ноги тим часом повертається назовні.Поворачиваясь в напрямі метання грудьми вперед,метающий має виголосити руку зі снарядом за плечем, а чи не збоку, що грубої помилкою. Весь комплекс цих вправ спричиняє позу «натягнутого цибулі». Саме тоді готовий випустити снаряд різкимдвижениим розгинання. Саме тоді, коли лікоть наблизиться до голови, плечі закінчують поворот убік метання і розпочинається різке рух плечима вперед.Метающая рука випростується в лікті під час проходження пензля над плечем.

Використовуючи опорою п'ятку лівої ноги, метальник починаєривковое випрямлення тілавверх-вперед.Метающая рука ведеться ззаду, хіба що відстаючи з виконаннямметающего кидка. Потім рука зі снарядом пришвидшується і лікоть проходить поруч із головою. Рука випростується спочатку у ліктьовому суглобі, потім у пензлі і нарешті завершуєривковое рух всього плечового пояса вперед.Метающий повертається правим боком за снарядом, проводжаючи його якнайдалі.

На перших етапах навчання метанням відбуваються такі помилки:отклон тіла вбік відметающей руки, згинання тіла уперед із нахилом вниз, зігнута ліву ногу в останній момент випуску снаряда. Виправити них необхідно із перших кидків, інакше після цього учні почнуть використовувати свою повному масштабі, виправити буде складно.

Дуже важливо було знову підкреслитиподбрасивающую роль лівої ноги в останній момент виходу снаряда. Фінальний кидок характеризується «>хлестом» всієї рукою, який завершується зусиллям пензлі і поворотом правій частині тіла за снаряд з більш довгому шляху. Дуже важливо було для фінального зусилля остаточне випрямлення лівої ноги. Це дає можливість кинути снаряд з вищої точки від Землі. Школярі зазвичай нагинають ліву ногу, що знижує ефективність метання. Коли наприкінці ривка ноги працюють недостатньо активно, а рука йде через бік, та над випуском, метальник буде впливати на снаряд за лінії випуску. І тут сила дії на снаряд стане трохи менше, і буде впливати нею впоперек (вниз). Так само негативно діє дальність кидка, нахил лівого плеча донизу й убік в останній момент кидка. Часто яка трапляється помилка – пронесення снаряда прямий рукою. Це наслідок невміння згинати руку ліктем до голови разом з поворотом плечима убік кидка.

Рух тіла впередметающий зупиняє після випуску снаряда дільниці приблизно1,5м до лінії метання. Для зупинки метальники роблять перескок (з поворотом носком всередину) праву ногу.

Послідовність навчання. Навчання метання м'яча, гранати, і списи має багато спільного, і лише трохи відрізняється через форми снаряда. Навчання цим видам метання починається у 1-2 класі з кидків тенісного м'яча, пізніше можна використовувати хокейний м'яч.

Граната для початкового навчання потрібна з подовженою ручкою. З цієї ручкою краще почуватися заключне рух пензлем для повідомлення гранаті більшого обертання у польоті.Гранату з подовженою ручкою можна виточити в столярній майстерні школи. Слід лише збільшити вагу верхню частину (скляночки). Після освоєння метання гранати, учнів старшої школи вчать основам метання списи.

Навчання метання списи і гранати проводиться з допомогою підводять вправ у такому послідовності:

1. Опанування хватом гранати. Учитель показує правильний хват гранати, після чого перевіряє розташування пальців утримують снаряд.

2.- Опанування хватом пензля. Учні тримають ручку з дочкою гранатою собі лише на рівні голови, потім виконують шпуряти, пензлем вниз, ударивши гранатою про грунт, на відстані до 1 м собі.

Учні мають відчути рух розгинання пензлем і навіть довідатися, яку роль грає рух збільшення сили кидка.

3.- кидок «>хлест» всієї рукою з випрямленням їх у ліктьовому суглобі. Учні стають обличчям до нанесеним у ґрунт орієнтирам. Їм пропонується підняти зігнуту ручку з дочкою гранатою, утримуючи лікоть лише на рівні голови.Бросок робиться суворо вперед в напрямі в орієнтир. Граната впадає вперед передпліччям, рука розгинається в ліктьовому суглобі, та заодно не опускається вниз.

У цьому вся вправі, як й у наступних, учням пропонується попередньо відхилити плечі тому і поєднувати наступний кидок з ривком вперед грудьми, випереджаючи руку. І це рухається зі снарядом. Ліва нога виставляється вперед, і неї переноситься тяжкість тіла під час кидка, для ускладнення кидка всієї рукою. Для оволодіння роботою руками і правильним напрямом е руху над плечем, застосовуються такі вправи:

А) вагітною стоячи, ноги паралельно, кидок з виведенням правого плеча вниз-вперед

Б) поставити ліву ногу вперед, плечі тримати розгорнутими убік відведеної тому руками і кинути поза спиною через плече, намагаючись потрапити до лінію, накреслену попереду упродовж трьох кроку. А, щоб перевірити розташування ваги тіла до відведеним тому снаряду, необхідно кілька разів підняти і опустити ліву ногу.

А, щоб учні краще оволоділи «>хлестом» руки, встановлюється високе перешкода, яке поступово піднімають. Це перешкода змушує учня зробити випуск снаряда під за потрібне кутом.

Перед освоєнням техніки метання з розбігу, необхідно опанувати кидком із двох кроків. Вихідний становище: учень стоїть обличчям у бік кидка. Стосовно «раз» він крокує правої ногою з п'яти, повертає плечі і відводить тому однойменну руку зі снарядом, розгинаючи до кінця. Попередньо треба подивитися тому і перевірити правильність становища. Одночасно робиться поштовх лівою ногою, а таз висувається вперед щодо плечей. Наступний рахунок вчителя збігаються з постановкою лівої ноги уперед із п'яти, з одночасним рухом вперед плечей разом ізметающей рукою. Постановка лівої ноги є поштовхом до початкуривкового руху грудьми нагору з наступним проходом вперед правим боком. Згодом цей вправу виконується повністю.

Метання із трьох кроків – це основне вправу, у якому виявляються головні особливості заключної частини розбігу. Воно починається з розбігу лівої ноги, рука зі снарядом, одночасно відводиться від плеча тому до розгинання. На початку виконання другого кроку, праве плече має повернуться тому щодо осі таза. Зробивши вправу за підрозділами з зупинкою до пояснень й контролю над виконанням окремих елементів техніки, можна виконувати все вправу на кілька уповільненому темпі. Звукове вираз метання

із трьох кроків приблизно таке: раз, два-три.

Роблячи перший із трьох кроків, учень з лівого ноги перескакує праву, прискорює крок, як і за кидку із двох кроків.

Метання з п'яти кроків –подводящее вправу уміння відводити і обганяти снаряд у його розбігу. Спочатку виконуються руху в процесі лікування з зупинкою після кожного кроку. При наступному повторенні робляться два кроку, тримаючи снаряд в зігнутою руці, але в третьому кроці починається поворот плечей і відведення руки зі снарядом тому. Наступного завданні вправи виконується загалом із частішанням їх темпу. Ритм кроків такий: раз, два. Якщо, два-три.

Наступний етап – оволодіння повним розбігом. Спочатку виконуються вправи з семи кроків, після – з дев'ятої-десятої кроків. У кожному разі на п'ятому кроці розташовується позначка спершу виконання обгону снаряда.

Метання до п'яти кроків звичайно починаються в 5-6 класі, а повний розбіг відпрацьовується в 7-8 класах.

Методичні вказівки. Метання списи (гранати) має проводитися проводиться лише у один бік. Зустрічне метання неприпустиме, бо вона можуть призвести до травмі. Збирати розбиті снаряди можна лише за команді вчителя, що можна подавати після виконання кидка усіма учнями.

На початку навчання бажано не обмежувати дії учня (більшість вправ) суворими рамками розбігу: це позбавить невимушеності і під час цієї фази метання. Обов'язково треба повідомити учням про вазі снаряда, про важливість правильного захоплення гранати. Учнів необхідно ознайомити правила змагань. Необхідно розповісти про важливість напрями метання.

 




Переглядів: 1065

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Техніка штовхання ядра | Методика навчання бігу

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.008 сек.