Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Практичне заняття № 2

Пожежна безпека

Мета заняття:

Ознайомити студентів з теоритичною та практичною складовими пожежної безпеки.

Структура заняття:

1.Обговорення та контроль засвоєння теоретичного матеріалу з теми практичного заняття.

2.Заслуховування, обговорення та конспектування індивідуальних доповідей студентів (см. Програму самостійної та індивідуальної роботи студентів).

3. Визначення характеристик вражаючих факторів вибухів

Теоретичні передумови до виконання роботи:Лекція №4,5, нормативні документи (Закон України «Про пожежну безпеку»).

ПЛАН

1.Пожежна безпека.

2.Класифікація об’єктів за їхньою пожежо- вибухонебезпекою.

3.Показники пожежо- вибухонебезпеки речовин і матеріалів.

4.Законодавча база в галузі пожежної безпеки.

5.Основи забезпечення пожежної безпеки підприємств, установ, організацій.

ПИТАННЯ ТА ЗАВДАННЯ ДЛЯ САМОКОНТРОЛЮ

1. Зазначте етапи розвитку пожежі.

2. Перерахуйте складові трикутника пожежі

3. Зазначте додаткові умови щодо виникнення пожежі

4. Розкрийте класифікацію об’єктів за їхньою пожежо - вибухонебезпекою.

5. Охарактеризуйте небезпечні для людини фактори пожежі.

6. Дайте визначення поняттям «пожежа», «вибух», «самозаймання».

7. Зазначте фактори техногенних вибухів.

8. Перерахуйте показники пожежо- вибухонебезпеки речовин і матеріалів.

9. Наведіть приклади нормативного забезпечення пожежної безпеки в університеті.

10. Перерахуйте види відповідальності за порушення (невиконання) вимог пожежної безпеки.

 

ВИХІДНІ ДАНІ ДЛЯ ПРАКТИЧНОЇ ЧАСТИНИ ЗАНЯТТЯ 2

 




Переглядів: 408

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Визначення характеристик небезпечних геологічних процесів (землетрусу) | Визначення характеристик вражаючих факторів вибухів.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.