Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Практичне заняття № 3

РАДІАЦІЙНА БЕЗПЕКА

Мета заняття:

Ознайомити студентів з нормативним документом (НРБУ-97) щодо радіаційної безпеки.

Структура заняття:

1. Обговорення та контроль засвоєння теоретичного та практичного матеріалу з теми практичного заняття.

2. Заслуховування, обговорення індивідуальних доповідей студентів.

3. Визначення впливу вражаючих факторів при аварії з викидом радіоактивно небезпечних речовин

 

Теоретичні передумови до виконання роботи:Лекція №4.

ПЛАН

1.Джерела радіації та одиниці її вимірювання.

2.Класифікація радіаційних аварій за характером дії і масштабами.

3. Фази аварій та фактори радіаційного впливу на людину.

4.Механізм дії іонізуючих випромінювань на тканини організму.

5. Ознаки радіаційного ураження. Гостре опромінення.

6.Нормування радіаційної безпеки.

7.Вимоги до розвитку і розміщення об’єктів атомної енергетики.

8.Визначення впливу вражаючих факторів при аварії з викидом радіоактивно небезпечних речовин

 

ПИТАННЯ ТА ЗАВДАННЯ ДЛЯ САМОСТІЙНОГО ОПРАЦЮВАННЯ

1. Поясніть різницю між природними та штучними джерелами радіації.

2. Перерахуйте джерела радіації.

3. Зазначте одиниці вимірювання радіації.

4. Поясніть механізм дії іонізуючих випромінювань на тканини організму

5. Які документи регламентують норми радіаційної безпеки.

6. Зазначте фактори радіаційного впливу на людину

7. Перерахуйте ознаки радіаційного ураження.

8. Зазначте вимоги до розвитку і розміщення об’єктів атомної енергетики

9. Розкрийте основні положення нормативного документу НРБУ-97.

10. Розкрийте прийоми захисту приміщень від проникнення радіоактивних речовин.

11. Поясніть основні причини Чорнобильської катастрофи.

 

ВИХІДНІ ДАНІ ДЛЯ ПРАКТИЧНОЇ ЧАСТИНИ ЗАНЯТТЯ 3




Переглядів: 436

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Визначення характеристик вражаючих факторів вибухів. | Визначення впливу вражаючих факторів при аварії з викидом радіоактивно небезпечних речовин

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.