Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Тема 8: Сервіс у системі товарної політики

1. Сервіс – це…

а) розширений пакет послуг, який супроводжує будь-який вид діяльності;

б) система забезпечення, що дає можливість покупцю обрати для себе оптимальний варіант придбання і споживання виробу, економічно вигідно експлуатувати його у визначений строк;

в) надання комплексу традиційних послуг;

г) комплекс послуг, пов’язаних із підготовкою товару для представлення покупцю.

 

2. До принципів сучасного сервісу не належить:

а) максимальна відповідність вимогам споживачів та характеру товару;

б) гнучкість сервісу, його спрямованість на облік зміни вимог ринку споживачів;

в) забезпечення повної готовності виробу до експлуатації протягом строку знаходження його у споживача;

г) нерозривний зв’язок виробника з наданням сервісних послуг в процесі експлуатації товару.

 

3. Завданням сервісу не відповідає:

а) нерозривний зв’язок сервісу з маркетингом;

б) консультування потенційних покупців про придбання ними виробів, що дозволяє зробити усвідомлений вибір;

в) передавання необхідної технічної документації, що дає можливість фахівцям належним чином виконувати свої функції;

г) приведення виробу до робочого стану на місці експлуатації та демонстрація його покупцю в дії.

 

4. В залежності від ступеня розвиненості товарного ринку розрізняють такі рівні надання сервісу:

а) передпродажний, післяпродажний;

б) частковий, повний, додатковий;

в) традиційний, розширений, поглиблений, комплексний;

г) всі відповіді вірні.

 

5. Традиційний рівень надання сервісу передбачає:

а) розширення сервісу за рахунок післягарантійного систематичного обслуговування, включаючи профілактику поставлених систем та установок;

б) дослідження ринків і кінцевої продукції, організацію її просування, формування каналів розподілу;

в) підготовку технічного персоналу, організацію процесу виробництва, матеріально-технічне забезпечення і випуск готової продукції;

г) супроводження поставки традиційними послугами – установка, монтаж, гарантійний ремонт.

 

6. Розширений сервіс передбачає:

а) дослідження ринків і кінцевої продукції, організацію її просування, формування каналів розподілу;

б) розширення традиційного сервісу за рахунок післягарантійного систематичного обслуговування, включаючи профілактику поставлених систем та установок;

в) підготовку технічного персоналу, організацію процесу виробництва, матеріально-технічне забезпечення і випуск готової продукції;

г) супроводження поставки традиційними послугами – установка, монтаж, гарантійний ремонт.

 

7. Поглиблений сервіс включає:

а) післягарантійне систематичне обслуговування, включаючи профілактику поставлених систем та установок;

б) дослідження ринків і кінцевої продукції, організацію її просування, формування каналів розподілу;

в) розширений пакет послуг, доповнений підготовкою технічного персоналу, організацію процесу виробництва, матеріально-технічне забезпечення і випуск готової продукції;

г) супроводження поставки традиційними послугами – установка, монтаж, гарантійний ремонт.

 

8. Комплексний рівень надання сервісу передбачає:

а) супроводження поставки традиційними послугами – установка, монтаж, гарантійний ремонт;

б)доповнення поглибленого рівня послугами дослідження ринків і кінцевої продукції, організацію її просування, формування каналів розподілу;

в) підготовку технічного персоналу, організацію процесу виробництва, матеріально-технічне забезпечення і випуск готової продукції;

г)післягарантійне систематичне обслуговування, включаючи профілактику поставлених систем та установок

 

9. Передпродажний сервіс пов’язаний із підготовкою товару для представлення покупцю і складається з наступних елементів:

а) перевірка; консервація; укомплектування необхідною технічною документацією, інструкціями щодо експлуатації; монтаж та пуск;

б) укомплектування необхідною технічною документацією, інструкціями щодо експлуатації, технічного обслуговування, елементарного ремонту; демонстрація;

в) розконсервація і перевірка перед продажем; демонстрація; консервація і продаж; розконсервація для споживання; постачання запасними частинами;

г) навчання робітників правильним прийомам експлуатації; навчання фахівців навичкам підтримуючого сервісу; здійснення ремонту.

 

10. Післяпродажний сервіс охоплює прийняті на гарантійний період види відповідальності в залежності від товару, умов угоди або політики конкурентів. Він включає такі види робіт:

а) перевірка; консервація; укомплектування необхідною технічною документацією, інструкціями щодо експлуатації; монтаж та пуск;

б) укомплектування необхідною технічною документацією, інструкціями щодо експлуатації, технічного обслуговування, елементарного ремонту; демонстрація;

в) розконсервація і перевірка перед продажем; демонстрація; консервація і продаж; розконсервація для споживання; постачання запасними частинами;

г) навчання робітників правильним прийомам експлуатації; навчання фахівців навичкам підтримуючого сервісу; здійснення ремонту.

 

11. Післягарантійний сервіс скорочує небезпеку раптових відмов обладнання, збільшує міжремонтні строки, підвищує безпеку експлуатації й полягає в здійсненні таких видів робіт:

а) перевірка; консервація; укомплектування необхідною технічною документацією, інструкціями щодо експлуатації; монтаж та пуск;

б) укомплектування необхідною технічною документацією, інструкціями щодо експлуатації, технічного обслуговування, елементарного ремонту; демонстрація;

в) спостереження за виробом в експлуатації у післягарантійний період; забезпечення запасними частинами; здійснення при необхідності ремонту; надання різноманітної консультації і технічної допомоги;

г) навчання робітників правильним прийомам експлуатації; навчання фахівців навичкам підтримуючого сервісу; здійснення ремонту.

 

12. При введенні нового товару на ринок, коли кількість покупців малочисельна, сервіс потребує висококваліфікованих фахівців, конструктори збирають дані про результати роботи виробу в реальних умовах, організатором сервісу є:

а) персонал філіалів підприємства-виробника;

б) незалежна спеціалізована фірма;

в) виключно персонал виробника;

г) агентські фірми, які повністю відповідають за якість і задоволення претензій по сервісу.

 

13. За умови досить широкого розповсюдження товару, коли чисельність покупців значно збільшилась, проте існує потреба у висококваліфікованих фахівцях, прямому контакті між продавцем і покупцем, максимальному наближенні праці вників сервісу до місця використання техінки, організатором сервісу виступає:

а) персонал філіалів підприємства-виробника;

б) незалежна спеціалізована фірма;

в) виключно персонал виробника;

г) агентські фірми, які повністю відповідають за якість і задоволення претензій по сервісу.

 

14. Товар є вузькоспеціалізованим, надання сервісу потребує участі великої кількості спеціалістів, генеральний постачальник не здійснює відготовку персоналу за різними фахами, сервіс організують:

а) персонал філіалів підприємства-виробника;

б) незалежна спеціалізована фірма;

в) виключно персонал виробника;

г) для сервісу створюється консорціум виробників окремих видів обладнання, деталей, вузлів.

 

15. Ринок збуту – масовий, виробник не займається наданням сервісу, але відраховує значну суму посередникам. За таких умов сервіс організується:

а) персоналом філіалів підприємства-виробника;

б) незалежною спеціалізованою фірмою;

в) виключно персоналом виробника;

г) агентськими фірмами, які повністю відповідають за якість і задоволення претензій по сервісу.

 

16. За умови масового охоплення ринку, коли виникає необхідність у висококваліфікованих кадрах робочих та інженерно-технічного персоналу виробника, сервіс організовує:

а) персонал філіалів підприємства-виробника;

б) незалежна спеціалізована фірма;

в) роботи по технічному обслуговуванню здійснює виробник, а деякі види сервісу виконують посередники;

г) виключно персонал виробника.

 

17. Наявність пункту технічного обслуговування, майстерні, складів запчастин, класів для навчання персоналу є складовими…

а) центральної служби сервісу;

б) периферійного сервісного комплексу;

в) інженерного відділу;

г) відділу планування виробництва товарів.

 

18. Наявність інженерного відділу, відділу планування виробництва товарів, відділу технічного обслуговування є складовими…

а) центральної служби сервісу;

б) периферійного сервісного комплексу;

в) складу запчастин;

г) майстерні.

 

19. Технічне обслуговування товару – це…

а) передпродажний сервіс;

б) післяпродажний гарантійний сервіс;

в) післяпродажний післягарантійний сервіс;

г) до сервісу не відноситься.

 




Переглядів: 1274

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Яка система кодування товарів, що виробляються або реалізуються в Україні, запроваджена для суб’єктів підприємницької діяльності? | На якій стадії життєвого циклу товару використовуються такі маркетингові дії: розширення збуту, реклама, різноманітність сервісу?

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.