МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Тема 8: Сервіс у системі товарної політики1. Сервіс – це… а) розширений пакет послуг, який супроводжує будь-який вид діяльності; б) система забезпечення, що дає можливість покупцю обрати для себе оптимальний варіант придбання і споживання виробу, економічно вигідно експлуатувати його у визначений строк; в) надання комплексу традиційних послуг; г) комплекс послуг, пов’язаних із підготовкою товару для представлення покупцю.
2. До принципів сучасного сервісу не належить: а) максимальна відповідність вимогам споживачів та характеру товару; б) гнучкість сервісу, його спрямованість на облік зміни вимог ринку споживачів; в) забезпечення повної готовності виробу до експлуатації протягом строку знаходження його у споживача; г) нерозривний зв’язок виробника з наданням сервісних послуг в процесі експлуатації товару.
3. Завданням сервісу не відповідає: а) нерозривний зв’язок сервісу з маркетингом; б) консультування потенційних покупців про придбання ними виробів, що дозволяє зробити усвідомлений вибір; в) передавання необхідної технічної документації, що дає можливість фахівцям належним чином виконувати свої функції; г) приведення виробу до робочого стану на місці експлуатації та демонстрація його покупцю в дії.
4. В залежності від ступеня розвиненості товарного ринку розрізняють такі рівні надання сервісу: а) передпродажний, післяпродажний; б) частковий, повний, додатковий; в) традиційний, розширений, поглиблений, комплексний; г) всі відповіді вірні.
5. Традиційний рівень надання сервісу передбачає: а) розширення сервісу за рахунок післягарантійного систематичного обслуговування, включаючи профілактику поставлених систем та установок; б) дослідження ринків і кінцевої продукції, організацію її просування, формування каналів розподілу; в) підготовку технічного персоналу, організацію процесу виробництва, матеріально-технічне забезпечення і випуск готової продукції; г) супроводження поставки традиційними послугами – установка, монтаж, гарантійний ремонт.
6. Розширений сервіс передбачає: а) дослідження ринків і кінцевої продукції, організацію її просування, формування каналів розподілу; б) розширення традиційного сервісу за рахунок післягарантійного систематичного обслуговування, включаючи профілактику поставлених систем та установок; в) підготовку технічного персоналу, організацію процесу виробництва, матеріально-технічне забезпечення і випуск готової продукції; г) супроводження поставки традиційними послугами – установка, монтаж, гарантійний ремонт.
7. Поглиблений сервіс включає: а) післягарантійне систематичне обслуговування, включаючи профілактику поставлених систем та установок; б) дослідження ринків і кінцевої продукції, організацію її просування, формування каналів розподілу; в) розширений пакет послуг, доповнений підготовкою технічного персоналу, організацію процесу виробництва, матеріально-технічне забезпечення і випуск готової продукції; г) супроводження поставки традиційними послугами – установка, монтаж, гарантійний ремонт.
8. Комплексний рівень надання сервісу передбачає: а) супроводження поставки традиційними послугами – установка, монтаж, гарантійний ремонт; б)доповнення поглибленого рівня послугами дослідження ринків і кінцевої продукції, організацію її просування, формування каналів розподілу; в) підготовку технічного персоналу, організацію процесу виробництва, матеріально-технічне забезпечення і випуск готової продукції; г)післягарантійне систематичне обслуговування, включаючи профілактику поставлених систем та установок
9. Передпродажний сервіс пов’язаний із підготовкою товару для представлення покупцю і складається з наступних елементів: а) перевірка; консервація; укомплектування необхідною технічною документацією, інструкціями щодо експлуатації; монтаж та пуск; б) укомплектування необхідною технічною документацією, інструкціями щодо експлуатації, технічного обслуговування, елементарного ремонту; демонстрація; в) розконсервація і перевірка перед продажем; демонстрація; консервація і продаж; розконсервація для споживання; постачання запасними частинами; г) навчання робітників правильним прийомам експлуатації; навчання фахівців навичкам підтримуючого сервісу; здійснення ремонту.
10. Післяпродажний сервіс охоплює прийняті на гарантійний період види відповідальності в залежності від товару, умов угоди або політики конкурентів. Він включає такі види робіт: а) перевірка; консервація; укомплектування необхідною технічною документацією, інструкціями щодо експлуатації; монтаж та пуск; б) укомплектування необхідною технічною документацією, інструкціями щодо експлуатації, технічного обслуговування, елементарного ремонту; демонстрація; в) розконсервація і перевірка перед продажем; демонстрація; консервація і продаж; розконсервація для споживання; постачання запасними частинами; г) навчання робітників правильним прийомам експлуатації; навчання фахівців навичкам підтримуючого сервісу; здійснення ремонту.
11. Післягарантійний сервіс скорочує небезпеку раптових відмов обладнання, збільшує міжремонтні строки, підвищує безпеку експлуатації й полягає в здійсненні таких видів робіт: а) перевірка; консервація; укомплектування необхідною технічною документацією, інструкціями щодо експлуатації; монтаж та пуск; б) укомплектування необхідною технічною документацією, інструкціями щодо експлуатації, технічного обслуговування, елементарного ремонту; демонстрація; в) спостереження за виробом в експлуатації у післягарантійний період; забезпечення запасними частинами; здійснення при необхідності ремонту; надання різноманітної консультації і технічної допомоги; г) навчання робітників правильним прийомам експлуатації; навчання фахівців навичкам підтримуючого сервісу; здійснення ремонту.
12. При введенні нового товару на ринок, коли кількість покупців малочисельна, сервіс потребує висококваліфікованих фахівців, конструктори збирають дані про результати роботи виробу в реальних умовах, організатором сервісу є: а) персонал філіалів підприємства-виробника; б) незалежна спеціалізована фірма; в) виключно персонал виробника; г) агентські фірми, які повністю відповідають за якість і задоволення претензій по сервісу.
13. За умови досить широкого розповсюдження товару, коли чисельність покупців значно збільшилась, проте існує потреба у висококваліфікованих фахівцях, прямому контакті між продавцем і покупцем, максимальному наближенні праці вників сервісу до місця використання техінки, організатором сервісу виступає: а) персонал філіалів підприємства-виробника; б) незалежна спеціалізована фірма; в) виключно персонал виробника; г) агентські фірми, які повністю відповідають за якість і задоволення претензій по сервісу.
14. Товар є вузькоспеціалізованим, надання сервісу потребує участі великої кількості спеціалістів, генеральний постачальник не здійснює відготовку персоналу за різними фахами, сервіс організують: а) персонал філіалів підприємства-виробника; б) незалежна спеціалізована фірма; в) виключно персонал виробника; г) для сервісу створюється консорціум виробників окремих видів обладнання, деталей, вузлів.
15. Ринок збуту – масовий, виробник не займається наданням сервісу, але відраховує значну суму посередникам. За таких умов сервіс організується: а) персоналом філіалів підприємства-виробника; б) незалежною спеціалізованою фірмою; в) виключно персоналом виробника; г) агентськими фірмами, які повністю відповідають за якість і задоволення претензій по сервісу.
16. За умови масового охоплення ринку, коли виникає необхідність у висококваліфікованих кадрах робочих та інженерно-технічного персоналу виробника, сервіс організовує: а) персонал філіалів підприємства-виробника; б) незалежна спеціалізована фірма; в) роботи по технічному обслуговуванню здійснює виробник, а деякі види сервісу виконують посередники; г) виключно персонал виробника.
17. Наявність пункту технічного обслуговування, майстерні, складів запчастин, класів для навчання персоналу є складовими… а) центральної служби сервісу; б) периферійного сервісного комплексу; в) інженерного відділу; г) відділу планування виробництва товарів.
18. Наявність інженерного відділу, відділу планування виробництва товарів, відділу технічного обслуговування є складовими… а) центральної служби сервісу; б) периферійного сервісного комплексу; в) складу запчастин; г) майстерні.
19. Технічне обслуговування товару – це… а) передпродажний сервіс; б) післяпродажний гарантійний сервіс; в) післяпродажний післягарантійний сервіс; г) до сервісу не відноситься.
|
||||||||
|