Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






На якій стадії життєвого циклу товару використовуються такі маркетингові дії: розширення збуту, реклама, різноманітність сервісу?

а) впровадження;

б) росту;

в) насичення;

г) зрілості.

 

21. До роботи пункту технічного обслуговування сервіс-центру відноситься:

а) збирання деталей;

б) відновлення деталей;

в) діагностика;

г) складування запчастин.

 

22. Безкоштовне навчання персоналу покупця щодо обслуговування складнотехнічних товарів це, як правило…

а) передпродажний сервіс;

б) післяпродажний гарантійний сервіс;

в) післяпродажний післягарантійний сервіс;

г) всі варіанти правильні.

 

23. У функції інженерного відділу служби сервісу входить:

а) проведення курсів підвищення кваліфікації та розроблення навчальних матеріалів;

б) виконання дослідження ринку та розроблення рекомендацій щодо виробництва нових товарів;

в) збір та оброблення технічної документації для удосконалення та випуску нових продуктів;

г) всі відповіді правильні.

 

24. Відділ планування виробництва товарів центральної служби маркетингу займається…

а) проведенням курсів підвищення кваліфікації та розробленням навчальних матеріалів;

б) виконанням досліджень ринку та розробленням рекомендацій щодо виробництва нових товарів;

в) збором та обробленням технічної документації для удосконалення та випуску нових продуктів;

г) всі відповіді правильні.

 

25. Відділ технічного навчання центральної служби сервісу проводить…

а) курси підвищення кваліфікації та розробляє навчальні матеріали;

б)дослідження ринку та розробляє рекомендації щодо виробництва нових товарів;

в) збір та оброблення технічної документації для удосконалення та випуску нових продуктів;

г) відповіді а, в.

 

26. На пункти технічного обслуговування периферійного сервісного комплексу покладене виконання наступних завдань:

а) дефектировка, мийка, збір деталей, відновлення деталей, випробування;

б) технічна допомога, вивчення досвіду експлуатації, розробка інформаційних матеріалів, діагностика;

в) пакування, транспортування, складування, обчислювальний центр;

г) всі відповіді вірні.

 

27. Майстерні, як складові периферійного сервісного комплексу, виконують наступні функції:

а) технічна допомога, вивчення досвіду експлуатації, розробка інформаційних матеріалів, діагностика;

б) дефектировка, мийка, збір деталей, відновлення деталей, випробування;

в) пакування, транспортування, складування, обчислювальний центр;

г) всі відповіді вірні.

 

28. Периферійний сервісний комплекс не включає:

а) склади запчастин;

б) класи для навчання персоналу;

в) відділ технічного навчання;

г) майстерні.

 

29. Склади запчастин, як складова периферійного сервісного комплексу, виконують наступні функції:

а) надання технічної допомоги, вивчення досвіду експлуатації, розробка інформаційних матеріалів, діагностика;

б) дефектировка, мийка, збір деталей, відновлення деталей, випробування;

в) пакування, транспортування, складування, обчислювальний центр;

г) відповіді б, в.

 

30. Пропозиція комплексу сервісу супроводжує товар…

а) за задумом;

б) у реальному виконанні;

в) з підкріпленням;

г) всі відповіді вірні.

 

 




Переглядів: 521

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Тема 8: Сервіс у системі товарної політики | Правильні відповіді на тестові завдання

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.