МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
На якій стадії життєвого циклу товару використовуються такі маркетингові дії: розширення збуту, реклама, різноманітність сервісу?а) впровадження; б) росту; в) насичення; г) зрілості.
21. До роботи пункту технічного обслуговування сервіс-центру відноситься: а) збирання деталей; б) відновлення деталей; в) діагностика; г) складування запчастин.
22. Безкоштовне навчання персоналу покупця щодо обслуговування складнотехнічних товарів це, як правило… а) передпродажний сервіс; б) післяпродажний гарантійний сервіс; в) післяпродажний післягарантійний сервіс; г) всі варіанти правильні.
23. У функції інженерного відділу служби сервісу входить: а) проведення курсів підвищення кваліфікації та розроблення навчальних матеріалів; б) виконання дослідження ринку та розроблення рекомендацій щодо виробництва нових товарів; в) збір та оброблення технічної документації для удосконалення та випуску нових продуктів; г) всі відповіді правильні.
24. Відділ планування виробництва товарів центральної служби маркетингу займається… а) проведенням курсів підвищення кваліфікації та розробленням навчальних матеріалів; б) виконанням досліджень ринку та розробленням рекомендацій щодо виробництва нових товарів; в) збором та обробленням технічної документації для удосконалення та випуску нових продуктів; г) всі відповіді правильні.
25. Відділ технічного навчання центральної служби сервісу проводить… а) курси підвищення кваліфікації та розробляє навчальні матеріали; б)дослідження ринку та розробляє рекомендації щодо виробництва нових товарів; в) збір та оброблення технічної документації для удосконалення та випуску нових продуктів; г) відповіді а, в.
26. На пункти технічного обслуговування периферійного сервісного комплексу покладене виконання наступних завдань: а) дефектировка, мийка, збір деталей, відновлення деталей, випробування; б) технічна допомога, вивчення досвіду експлуатації, розробка інформаційних матеріалів, діагностика; в) пакування, транспортування, складування, обчислювальний центр; г) всі відповіді вірні.
27. Майстерні, як складові периферійного сервісного комплексу, виконують наступні функції: а) технічна допомога, вивчення досвіду експлуатації, розробка інформаційних матеріалів, діагностика; б) дефектировка, мийка, збір деталей, відновлення деталей, випробування; в) пакування, транспортування, складування, обчислювальний центр; г) всі відповіді вірні.
28. Периферійний сервісний комплекс не включає: а) склади запчастин; б) класи для навчання персоналу; в) відділ технічного навчання; г) майстерні.
29. Склади запчастин, як складова периферійного сервісного комплексу, виконують наступні функції: а) надання технічної допомоги, вивчення досвіду експлуатації, розробка інформаційних матеріалів, діагностика; б) дефектировка, мийка, збір деталей, відновлення деталей, випробування; в) пакування, транспортування, складування, обчислювальний центр; г) відповіді б, в.
30. Пропозиція комплексу сервісу супроводжує товар… а) за задумом; б) у реальному виконанні; в) з підкріпленням; г) всі відповіді вірні.
|
||||||||
|