МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
А АААААААБ В Г
У завданнях 17, 18 до кожної інформації, позначеної буквами, доберіть 17. Установіть причинно-наслідкові зв’язки: Аіталійське «економічне диво» 1поява великих промислових імперій: ФІАТ, Піреллі, Едісон, розвиток відсталого півдня країни; Бнімецьке «економічне диво» 2жорстка експлуатація робочої сили, відмова від військових видатків до 1955р., створення гнучкої податкової політики; Вутвердження П’ятої республікиу Франції 3збільшення плати за комунальні послуги, зростання воєнних витрат, страйковий рух; Гполітика «тетчеризму» у Великій Британії 4патріотичне піднесення, відновлення й посилення репресій, боротьба з повстанським рухом;
5уповільнення економічного розвитку, політична стабільність, домінування в політичному житті
18. Установіть відповідність між масовими рухами та їх характеристикою: А_бітники 1рух був спрямований проти засилля великих корпорацій, домінування Заходу, за надання допомоги країнам «третього світу»; Брок-рух 2рух на захист довкілля та природи від негативного впливу людської діяльності; Врух «зелених»3світогляд, який засуджує війни, закликає до становлення миру; Грух антиглобалістів 4рух, що вийшов з надр масової культури,
припинивши зв’язки з нею, висловлював стихійний протест молоді проти соціальної невлаштованості, війн, мілітаризму та ін.; 5рух, що відкидав існуючі норми поведінки і моралі, утверджував контркультуру, закликав насолоджуватися життям
У завданнях 19, 20 розташуйте історичні події у хронологічній послідовності. Розташуйте наведені назви міжнародних організацій у хронологічній послідовності їх заснування А Організація Варшавського договору Б НАТО В Організація Об’єднаних Націй Г Європейський Союз Розташуйте у хронологічній послідовності події, що відбулися після завершення Першої світової війни А прийняття «плану Дауеса» Б проведення Вашингтонської конференції В початок Паризької мирної конференції Г підписання Версальського мирного договору
Завдання 21, 22 мають по шість варіантів відповідей, серед яких лише три правильні
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|