МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||
Укажіть наслідки Першої світової війни1 початок світової економічної кризи («Великої депресії») 2 ізоляція Великої Британії та Франції від міжнародних справ 3 зростання впливу США у Тихоокеанському басейні 4 розпад Російської, Німецької, Австро-Угорської та Османської імперій 5 крах світової колоніальної системи 6 утвердження провідної ролі Великої Британії та Франції у світовій політиці
Укажіть твердження, пов’язані з діяльністю французького прези- Дента Шарля де Голля 1 перший президент П’ятої республіки 2 у зовнішній політиці здійснював курс на зближення з США 3 під час Другої світової війни організував у Лондоні рух «Вільна Франція» (пізніше «Бойова Франція») 4 прихильник парламентської форми державного правління 5 був прем’єр-міністром колабораціоністського уряду (уряду Віші) 6 за конституцією Франції 1958 р. отримав повноваження голови дер- жави, голови виконавчої влади й головнокомандувача збройних сил
Завдання 23 передбачає складання розгорнутої письмової відповіді за певною послідовністю: 1) узагальніть, про що йдеться в документі, розкажіть про автора та обставини (час, місце) створення джерела. Усе це запишіть у першій частині відповіді; 2) визначте, як автор ставиться до описуваних подій, процесів, явищ або історичних діячів; 3) поміркуйте, у чому полягає історичне значення джерела, сформулюйте власне судження щодо історичного документа, описаних подій, процесів, явищ або діячів Проаналізуйте уривок з історичного джерела та дайте йому оцінку З книги американського журналіста У. Ширера «Піднесення та падіння Третього рейху» «Якщо я не отримаю нафту Майкопа та Грозного, – говорив Гітлер командувачу 6-ї армії генералу Паулюсу перед початком літнього наступу, – тоді я буду змушений закінчити цю війну». Сталін міг сказати те саме. І йому була потрібна доставка нафти через Каспійське море і Волгу до Центральної Росії. Після захоплення Сталінграда німці заблокували б останній маршрут доставки нафти через Каспійське море і Волгу до Центральної Росії і тим самим змогли б поставити росіян на коліна.
|
||||||||||||||
|