Після ознайомлення з загальною інструкцією учні заповнюють бланки відповідей. Потім експериментатор зачитує їм інструкцію до першого субтесту і розбирає приклади. Після цього він просить учнів перегорнути сторінку і починати виконувати завдання. Сам же вмикає секундомір, але робить це непомітно, щоб спеціально не зосереджу вати увагу учнів на часі.
Як тільки контрольний час, відведений на виконання першого субтесту, вичерпано, психолог просить учнів негайно покласти ручки і перегорнути аркуш. Якщо учень не встиг розв'язати всі задачі, треба його заспокоїти, запевнивши, що навіть частина вірних рішень – це вже гарний результат. Після цього учні самостійно читають інструкцію до другого субтесту, осмислюють її і за командою починають працювати. І так працюють зі всіма субтестами методики.
Під час тестування експериментатор повинен безперервно контролювати хід виконання учнями тестових задач, дотримання ними часових норм, правильне заповнення бланка відповідей. Учням, які раніш відведеного часу розв'язали задачі субтесту, бажано запропонувати ще раз перевірити правильність відповідей.