Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Час на проведення субтестів

 

№ п/п Назва субтесту Число завдань у субтесті Час виконання, у хв.
Обізнаність 1
Обізнаність 2
Аналогії
Класифікації
Узагальнення
Числові ряди

Після ознайомлення з загальною інструкцією учні заповнюють бланки відповідей. Потім експериментатор зачитує їм інструкцію до першого субтесту і розбирає приклади. Після цього він просить учнів перегорнути сторінку і починати виконувати завдання. Сам же вмикає секундомір, але робить це непомітно, щоб спеціально не зосереджу вати увагу учнів на часі.

Як тільки контрольний час, відведений на виконання першого субтесту, вичерпано, психолог просить учнів негайно покласти ручки і перегорнути аркуш. Якщо учень не встиг розв'язати всі задачі, треба його заспокоїти, запевнивши, що навіть частина вірних рішень – це вже гарний результат. Після цього учні самостійно читають інструкцію до другого субтесту, осмислюють її і за командою починають працювати. І так працюють зі всіма субтестами методики.

Під час тестування експериментатор повинен безперервно контролювати хід виконання учнями тестових задач, дотримання ними часових норм, правильне заповнення бланка відповідей. Учням, які раніш відведеного часу розв'язали задачі субтесту, бажано запропонувати ще раз перевірити правильність відповідей.




Переглядів: 591

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Процедура проведення тестування | Обробка результатів тестування

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.