Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Обробка результатів тестування

1.Індивідуальні показники кожного набору завдань (за винятком № 5) виводять, підраховуючи суму розв'язаних задач (правильне рішення – 1 бал, неправильне – 0). Ключ до 5-го субтесту передбачає відповіді у словесній формі. Наприклад: Якщо учень із 20 задач 1-го субтесту розв'язав 17, то і отримав 17 балів.

2. Результати виконання 5-го субтесту оцінюються за трибальною шкалою: 2, 1 та 0 балів залежно від якості узагальнення. Варіанти типових відповідей різної якості подано в таблиці 4. Згідно з таблицею, 2 бали оцінюються узагальнення, які є найбільш адекватні нормативно заданим; 1 бал – узагальнення, які є значно ширшими або вужчими за нормативні; 0 балів – невірні та відсутні узагальнення.

3. Індивідуальним кількісним показником розумового розвитку учня є сума балів,одержана після виконання шести субтестів. Виводиться середній бал: загальна сума балів ділиться на 6. Будується профіль розумового розвитку учня.

4. Групові дані аналізуються відносно їх близькості до соціально-психологічного нормативу, який умовно розглядається як 100% виконання кожного субтесту, учні за результатам тестування розподіляються на 5 підгруп:

Найбільш успішні – 10% учнів, які мають дуже високий розумовий розвиток.

Близькі до успішних – 20% учнів, що мають високий рівень розумового розвитку.

Середні за успішністю – 40% учнів, які мають середній розумовий розвиток.

Малоуспішні – 20%учнів, які мають нижче середнього розумовий розвиток.

Найменш успішні – 10%учнів, які мають певні вади в розумовому розвитку.

Для кожної із підгруп підраховується середній процент правильно виконаних завдань. Будується графік, який відображає приближення підгруп до соціально-психологічного нормативу.

Наприклад: Тестування проведено на групі, яка складається з 100 осіб. Виділяємо першу підгрупу – 10 осіб, які отримали найбільший бал і середній процент виконання дорівнює 85%. Друга підгрупа виконала завдання на 67% - 20 осіб. Третя підгрупа – 40 осіб – на 43%. Четверта група – 20 осіб – на 27%, п'ята – 10 осіб – на 11%. Знаходимо в системі координат відповідні крапки: а) із параметрами 1 і 85; б) із параметрами 2 і 67; в) 3 і 23; г) 4 і 27; д) 45 і 11. Будуємо графік.

5. Якісний аналіз тестових результатів проводиться за напрямками:

А) Для набору завдань № 3 визначаються: а) найбільш та найменш прийнятні для засвоєння галузі знань (література, історія, математика тощо); встановлюються найлегший та найважчий тип логічних зв'язків, на який спроможний учень (вид – рід, причина – наслідок, частина – ціле, протилежність тощо); аналізуються типові помилки учнів під час визначення логічних зв'язків.

Б) Для набору № 4 встановлюються: а) зміст тестових задач, які виконуються учнем краще, і такі, що виконуються гірше; б) завдання саме якого типу – з конкретними чи абстрактними поняттями – виконуються найгірше.

В) У наборі № 5 визначаються: а) характер типових узагальнень, тобто як вони здійснюються – за конкретними, видовими чи категорійними ознаками; б) типові помилки в узагальненнях.

 




Переглядів: 654

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Час на проведення субтестів | Якісний аналіз субтестів

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.