МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Якісний аналіз субтестівСубтест 1. Обізнаність Віднесеність завдань до різних областей знань: Суспільно-політичні – № 2, 4, 8, 9, 11, 14, 15, 18, 20. Науково-культурні – № 1, 3, 5, 6, 7, 10, 12, 13, 16, 17, 19. Субтест 2. Обізнаність Віднесеність завдань до різних областей знань: Суспільно-політичні – № 2, 3, 9, 11, 13, 14, 15. Науково-культурні – № 1, 4, 5, 6, 7, 8, 10, 12, 16, 17, 18, 19, 20. Субтест 3. Аналогія Віднесеність завдань до різних шкільних предметів: Література, мова – № 1, 7, 11, 14, 21. Математика, фізика – № 2, 4, 12, 16, 19, 23, 25. Історія – № 5, 10, 13, 17, 20. Біологія – № 6, 9, 15, 24 Географія – № 3, 8, 18, 22 Віднесеність завдань до різних типів логічних зв'язків: Рід – вид – № 3, 7, 16, 17, 24 Частина – ціле – № 9, 14, 23 Причина – наслідок – № 12, 18, 20 Суперечність – № 2, 10, 11, 22 Порядок слідування – № 13 Функціональні відношення – № 1, 4, 6, 8, 15, 19, 21, 25 Субтест 4. Класифікація Віднесеність завдань до різних шкільних предметів: Література, мова – № 1, 5, 10, 15, 19 Математика, фізика – № 2, 8, 13, 16 Історія – № 4, 9, 12, 18 Біологія – № 6, 14, 20 Географія – № 3, 7, 11, 17. Задачі з абстрактними поняттями – № 12, 15, 16, 19 Змішані задачі – № 3, 6, 7, 8, 11, 13, 18 Задачі з конкретними поняттями – № І, 2, 4, 5, 9, 10, 14, 17, 20. Субтест 5. Узагальнення Віднесеність завдань до різних шкільних предметів: Література, мова – № 10, 15, 19 Математика, фізика – № 2, 4, 8, 9 Історія – № 6, І1, 13, 17 Біологія – № 3, 7, 18 Географія – № 1, 5, 12, 14, 16. Набір завдань форма А Опис і приклади рішення завдань субтесту 1. У поданих реченнях не вистачає одного слова. Рішення задачі полягає у тому, щоб із п'яти наведених слів вибрати те, яке правильно доповнює зміст речення. Відшукавши таке слово, ви вписуєте у відповідну графу літеру. Наприклад: Однаковими за значенням є слова автобіографія і... а) випадок, б) вчинок, в) життєпис, г) книга, д) літопис. Правильна відповідь: «життєпис». Це слово значиться під літерою «в», яку і потрібно написати в графі «відповідь». Інший приклад: Протилежними за значенням є слова негативний і... а) невдалий, б) спірний, в) важливий, г) випадковий, д) позитивний. Правильна відповідь: «позитивний». Це слово значиться під літерою «д», яку і необхідно написати у графі «відповідь».
|
||||||||
|