Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Види реклами

Залежно від того, яка буде ознака покладено в основу класифікації, виділяють наступні види реклами:

1. У залежності від об'єкта рекламного звернення:

- Реклама для покупців споживчих товарів;

- Реклама для покупців товарів виробничо-технічного призначення;

- Змішана реклама.

2. У залежності від замовника:

- Реклама підприємств-виробників

- Реклама підприємств оптової торгівлі

- Реклама підприємств роздрібної торгівлі

3. Залежно від умов застосування:

- Престижна реклама - застосовується для довготривалого підтримання іміджу фірми;

- Реклама марки - для довгострокового виділення конкретного марочного товару;

- рубричная реклама - для поширення інформації про продаж послуги чи події;

- Реклама розпродажів - для оголошень розпродажів за зниженими цінами;

- роз'яснювально-пропагандистська реклама - для відстоювання конкретної ідеї

4. За призначенням:

- Реклама товарна -покликана допомогти виробнику з вигодою продати товари, а покупцю - з користю придбати їх;

- Реклама корпоративна -реклама створює образ фірми або сприятливе уявлення про неї;

- Реклама соціальна - рекламує загальнолюдські цінності, яка бореться з громадськими вадами, а також інформація, що виражає суспільні і державні інтереси і здійснювана на безоплатній основі;

- Політична реклама- реклама політичних партій, рухів, державних і політичних діячів, що має кінцевою метою забезпечити перемогу на різних виборах.

5. У залежності від поставлених завдань (цілей просування):

- Внутріфірмова - орієнтована на навіювання співробітникам віри у власне підприємство;

- Стимулююча реклама- націлена на стимулювання потреб покупців;

- Реклама інформативна (інформує) - реклама, призначена для інформування громадськості про існування або якості товарів та найбільш часто публікує в технічних виданнях, використовується на етапі виведення товару на ринок;

- Увещевательная реклама- використовує методи переконання, порівняння (завдання збільшення первинного попиту) використовується на етапі зростання;

- Порівняльна- заснована на порівнянні рекламованого товару або послуги з товарами конкурентів (різновид увещевательной реклами);

- Нагадує реклама - застосовується для того, щоб змусити споживачів згадати про товар (завдання створення вторинного попиту), використовується на етапі зрілості

- Підкріплювальна реклама - нагадування споживачам про те, що товар може скоро знадобитися, повідомляється де його можна купити

- Стабілізуюча - відповідальна за збереження клієнтів і обсягу продажів, яка формує контингент постійних клієнтів

6. У залежності від способів поширення інформації:

- Пряма реклама - розсилається поштою або вручається особисто;

- Реклама в пресі - в газетах, журналах, довідниках, телефонних книгах тощо;

- Друкована - проспекти, каталоги, буклети, плакати, календарі та пр .

- Екранна реклама - кіно, телебачення, слайди;

- Зовнішня - щити (білборд) , плакати зовнішньої розклеювання, світлові екрани (неон), рядок, що біжить, світлові вивіски, штендери, прізмовіжен і пр.

- Реклама на місці продажу - рекламні матеріали, розміщені в ресторанах, магазинах, банках і т.д., які повинні передати клієнтам коротку інформацію про продукт і звернути на нього увагу.

- Реклама на засобах транспорту - рекламні матеріали в салонах і на бортах транспорту (автобусів, трамваїв, потягів і т.д.);

- Сувеніри та інші малі форми поширення реклами - блокноти, папки, щоденники, значки, авторучки;

- Реклама безпосередня - всі види реклами, які покликані схилити споживача негайно купити товар, оформити замовлення або зацікавити в отриманні подальшої інформації.

7. За способом вираження:

- «Жорстка» реклама - залучити до покупки за допомогою кричущих, розрахованих на зовнішній ефект оголошень;

- «М'яка» реклама - створює навколо товару сприятливу атмосферу

8. Залежно від використовуваних засобів реклами:

- реклама в газетах

- журнальна реклама

- реклама по телебаченню

- реклама по радіо

- вулична реклама

- поштове розсилання

 




Переглядів: 921

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Функції і види реклами. | Стимулювання збуту: цілі, види, об’єкти.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.