МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Стимулювання збуту: цілі, види, об’єкти.Цілі стимулювання збуту Стимулювання збуту - це короткочасні міри, що заохочують покупку товару. У той час як реклама призводить доводи на користь покупки товару, стимулювання збуту пояснює, чому це потрібно зробити негайно. Існують три рівні стимулювання: стимулювання споживача, торгівлі і власного торгового персоналу. Стимулювання продажів має багатоцільову спрямованість. Вибір цілі залежить від об'єкта майбутнього впливу. Існує три типи цільових аудиторій: 1) Споживач: він, безумовно, має найбільшу значимість, і вся політика маркетингу зводиться до впливу саме на споживача. Широкий спектр прийомів стимулювання продажів був створений з єдиною метою - найефективнішим чином залучити споживача і задовольнити його запити. Споживачу відданий пріоритет, тому що всі інші об'єкти є лише посередниками і вплив на них виявляється для посилення впливу на споживача. Цілі стимулювання, зверненого до споживача, зводяться до наступного: - збільшити число покупців; - збільшити кількість товару, купленого тим самим покупцем. 2) Торговий персонал: здатність і уміння продавця продати товар не повинні бути залишені без уваги з боку виробника. В інтересах фірми стимулювати, заохочувати і нарощувати ці якості. Ціль стимулювання, зверненого до продавця, - перетворити байдужого до товару продавця в ентузіаста. 3) Торговий посередник: будучи природною ланкою між виробником і споживачем, він являє собою специфічний об'єкт стимулювання, що виконує в даному випадку регулюючі функції. При цьому цілі стимулювання можуть бути наступними: · надати товару певний імідж, щоб зробити його легко пізнаваним; · збільшити кількість товару, що надходить у торгову мережу; · підвищити зацікавленість посередника в активному збуті тієї чи іншої марки. Види стимулювання збуту Вибір тих чи інших засобів стимулювання залежить від поставлених цілей. Їх можна об'єднати в три великі групи: · пропозиція ціни (продаж за зниженими цінами, пільгові купони, талони, що дають право на знижку); · пропозиція в натуральній формі (премії, зразки товару); · активна пропозиція (конкурси покупців, гри, лотереї). Стосовно до якої-небудь торгової точки ми можемо класифікувати різні види стимулювання іншим способом, по їх походженню і впливу на клієнтуру. У цьому випадку ми приходимо до трьох узагальнених типів стимулювання: Загальне стимулювання, застосовуване на місці продажу. Його відмітною рисою є заданість теми. Воно служить інструментом загального пожвавлення торгівлі. Цей вид стимулювання одночасно поєднує продаж за зниженими цінами, демонстрацію товару, дегустації, ігри, використання ляльок-артистів, святкове оздоблення торгових залів, афіші, таблички з поясненнями, помітні рекламні оголошення, а так само рекламну компанію в пресі (поширення листівок з купонами, що дають право на покупку зі знижкою, вручення подарунків у випадку придбання певної кількості товару, конкурси, ігри). Вибіркове стимулювання припускає приміщення товару поза місцями загального викладення на вигідній позиції, наприклад на початку ряду чи стелажа. Товар може бути зосереджений також у якому-небудь місці торгового залу, наприклад, виставка-продаж товарів для школярів початкових класів. Цей вид стимулювання включає також розміщення товарів на виносних лотках у візках, розташованих у проходах чи на перетині торгових ліній. При цьому реклама використовується в меншому ступені: застосовуються тільки рекламні планшети і покажчики. Індивідуальне стимулювання здійснюється в місцях загальної експозиції товарів і, як правило, виходить від виробника. Рекламна афіша, покажчик сигналізують про те, що у відношенні певного товару здійснюється стимулювання у вигляді зниження цін, конкурсів, премій і т.д. У цьому випадку заходи для стимулювання сприймаються споживачем лише в той момент, коли він зупиняється перед магазинною полицею з конкуруючими товарами. 35 Функції і методи „Паблик рілейшнз”. Паблік рилейшнз — професія, орієнтована на таке надання послуг, де основне значення мають інтереси громадськості, а не власна вигода. Інакше кажучи, паблік рилейшнз — це абсолютно віддане служіння громадськості; Функції і області застосування паблік рилейшнз Виходячи з того, які цілі переслідує паблік рилейшнз, можна визначити функції, виконувані службою ПР на підприємстві або фірмами ПР на ринку. Функції паблік рилейшнз відповідно до сучасних уявлень такі: 1. Встановлення взаєморозуміння і довірчих відносин між організацією і громадськістю; 2. Створення «позитивного образу» організації; 3. Збереження репутації організації; 4. Створення у співробітників організації відчуття відповідальності і зацікавленості в справах підприємства; 5. Розширення сфери впливу організації засобами відповідної пропаганди і реклами. Свої функції паблік рилейшнз можуть виконувати в наступних сферах людської діяльності: 1. суспільних відносинах; 2. урядових відносинах; 3. міжнародних і міжнаціональних відносинах; 4. відносинах в промисловості і фінансах; 5. засобах масової інформації. Будь-які заходи паблік рилейшнз складаються з чотирьох різних, але зв'язаних між собою частин: · аналіз, дослідження і постановка задачі; · розробка програми і кошторису заходів; · спілкування і здійснення програми; · дослідження результатів, оцінка і можливі доробки. До методів PR відносяться наступні: 1. Використання друку (статті керівників, що перевіряються відповідальним за зв'язки з громадськістю); 2. Випуск прес-релізів; 3. Проведення прес-конференцій і прийомів; 4. Дача інтерв’ю; 5. Відвідування самої організації діловими партнерами, представниками ЗМІ і громадськості; 6. Напрям листів в редакцію; 7. Спонсорська діяльність 8. Лобістська діяльність. Прес-реліз — це один із засобів поширення та надання інформації до ЗМІ. Зазвичай розміром в одну сторінку, містить інформацію про діяльність організації, її нові проекти і продукти; наводяться реквізити: адреса, контактні телефони . Прес-конференція — захід для ЗМІ, який проводиться з нагоди якихось важливих подій, новин . Інтерв’ю — це бесіда, вибудована за певним планом через безпосередній контакт інтерв'юера з респондентом з обов'язковою фіксацією відповідей спрямована на формування певної позитивної думки про організацію. Спонсорська діяльність — надання фінансової або матеріальної підтримки яким-небудь заходам, окремим особам, організаціям або продуктам. Спонсорство потрібно відрізняти від меценатства або благодійної діяльності, здійснюваних на безкорисливій основі.
|
||||||||
|