Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






ІІ. КОНКРЕТНІ ЦІЛІ

  1. Знати визначення поняття «недостатність кровообігу», принципи класифікації.
  2. Типи судин, їх характеристика.
  3. Знати фактори ризику у виникненні судинної патології.
  4. Знати етіологію і патогенез атеросклерозу.
  5. Загальні принципи профілактики та лікування атеросклерозу.
  6. Знати етіологію і патогенез гіпертонічної хвороби.
  7. Загальні принципи профілактики та лікування гіпертонічної хвороби.

ІІІ. БАЗОВІ ЗНАННЯ, ВМІННЯ, НАВИЧКИ НЕОБХІДНІ ДЛЯ ВИВЧЕННЯ ТЕМИ(міждисциплінарна інтеграція)

Назви попередніх дисциплін Отримані навики
Нормальна анатомія Структура великого і малого кола кровообігу, типи судин, регуляція судинного тонусу, структурно-функ­ціональні особливості мікроциркуля-торного русла
Гістологія Гістологічна структура судин різних типів
Нормальна фізіологія Функціональні особливості великого і малого кола кровообігу. Оцінка функціонального стану серцево-су­динної системи; проведення функціо­нальних проб. Визначення артеріа­льного тиску. Інтерпретація і харак­теристика пульсу.

 

ІV. ЗАВДАННЯ ДЛЯ САМОСТІЙНОЇ ПРАЦІ ПІД ЧАС ПІДГОТОВКИ ДО ЗАНЯТТЯ

1. Перелік основних термінів, параметрів, характеристик, які повинен засвоїти студент при підготовці до заняття:

Термін Визначення
Недостатність кровообігу стан при котрому серцево-судинна система не може забезпечувати органи і тканини ор­ганізму необхідною кількістю крові
Недостатність судин патологічний стан ,зумовлений нездатністю судин забезпечити кровопостачання органів і тканин згідно з їх потребами
Есенціальна гіпертензія первинна гіпертензія, не пов’язана з конк­ретним захворюванням або патологічним процесом в тих чи інших органах і системах
Вторинна артеріальна гіпертензія виникає як наслідок патологічних процесів в різних органах та системах
Атеросклероз різні співвідношення змін інтими артерій, що проявляються у вигляді вогнищевого від­кладення ліпідів, складних сполук вуглево­дів, елементів крові і циркулюючих в ній продуктів, утворення сполучної тканини і відкладення кальцію
Артеріосклероз характеризується ураженням середньої обо­лонки (медії) артерій еластичного та елас­тично-м’язового типу і характеризується медіанекрозом, медіакальцинозом та медіа­склерозом

2. Теоретичні питання до заняття:

1. Судинна недостатність.

2. Види порушень судинного тонусу.

3. Первинна гіпертензія. Етіологія. Патогенез.

4. Вторинна гіпертензія. Етіологія. Патогенез.

5. Патогенетичні принципи лікування різних видів гіпертензії.

6. Артеріальна гіпотензія, класифікація.

7. Атеросклероз. Етіологія. Патогенез.

8. Принципи профілактики та лікування атеросклерозу.

 

3. Практичні роботи (завдання), які виконуються на занятті:

Дослід 1. Відтворення моделі артеріальної гіпертензії.

Завдання Вказівки до завдання
Роблять розріз черевної стінки. Затискають черевну аорту. Відпрепаровують черевну аорту над біфуркацією і підводять під неї лігатуру. Спостерігають за AT при затисканні аорти і після затискання. Потім притиснути аорту пальцем до хребта під діафрагмою. Ведеться спостереження за AT. Тварини: кролик або щур. Інструменти та медикамен­ти: ефір, кімограф, мано­метр, скальпель, хірургічні пінцети, лігатури, вата.

 




Переглядів: 236

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Література | І. Актуальність теми

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.