МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||||
І. Актуальність темиУ легенях відбуваються три основні процеси – вентиляція альвеол, дифузія молекулярного кисню і вуглекислого газу через альвеолокапілярну мембрану і перфузія (проходження відповідної кількості крові через легеневі капіляри), завдяки строгому взаємозв’язку яких забезпечується нормальний газовий склад крові. Захворювання органів дихання – патологія, яка найчастіше зустрічається в клінічній практиці, що пояснюється високою чутливістю і доступністю дихальних шляхів (легені мають найбільшу в організмі сумарну площу поверхні 50-100 м, що стикається з довкіллям) до дії пошкоджуючих факторів зовнішнього середовища. Важливим є знання всіх етіологічних факторів довкілля, що спричиняють виникнення дихальної недостатності. Вивчення механізмів розвитку всіх видів порушення дихання має велике значення для майбутньої лікарської діяльності. ІІ. КОНКРЕТНІ ЦІЛІ
ІІІ. БАЗОВІ ЗНАННЯ, ВМІННЯ, НАВИЧКІ, НЕОБХІДНІ ДЛЯ ВИВЧЕННЯ ТЕМИ (міждисциплінарна інтеграція)
|
||||||||||||||||
|