Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






ІV. Методика навчання іноземної мови

 

1. Методика викладання іноземних мов як наука та її зв'язок з іншими науками.

Методика навчання іноземних мов як наука, що вивчає цілі, зміст, методи і засоби навчання, а також способи навчання і виховання на матеріалі іноземної мови. Об'єктом методики викладання іноземних мов є навчання, а її предметом – метод навчання. Зв’язок методики з психологією, лінгвістикою, дидактикою.

 

2. Сучасні вимоги до кваліфікації вчителя іноземної мови.

Кваліфікаційна характеристика - це перелік основних вимог до професій­них якостей, знань і вмінь фахівця, необхідних для успішного виконання про­фесійних обов’язків. Основні вимоги до теоретичної та практичної підготовки вчителя.

 

3. Урок – основна форма організації навчального процесу. Вимоги до уроку іноземної мови.

Урок іноземної мови як основна організаційна оиниця навчального процесу є його частиною і водночас самостійною, цілісною ланкою. Вимоги: мовленнєва спрямованість уроку, комплексність, висока активніст розумово-мовленнєвої діяльності учнів,різноманітність форм роботи учнів, мотиваційне забезпечення навчальної діяльності,

 

4. Типи і структура уроків іноземної мови.

Два типи уроків: 1-й - уроки, що спрямовані на формування навичок користування мовним матеріалом (фонетичним, лексичним, граматичним), тобто це уроки ознайомлення з новим мовним матеріалом та тренування з метою його використання в аудіюванні, говорінні, читанні та письмі; 2-й – це уроки, що спрямовані на розвиток мовленнєвих умінь, тобто на уроках цього типу переважає практика в мовленнєвій діяльності. Структура уроку. Урок складається з 3 етапів:початок, основна та заключна частина уроку. Початок уроку – це організаційний момент та мовленнєва зарядка. Початок уроку виконує дві важливі функції: організацію класу до активної роботи на уроці та створення іншомовної атмосфери з метою переведення учнів на іншомовну мовленнєву діяльність. Мовленнєва зарядка найчастіше проводиться у формі бесіди з учнями, за певною ситуацією. Приводом для бесід може бути актуальна подія, новина тощо.
В основній частині уроку вирішуються його головні завдання. Це може бути: подача нового матеріалу, тренування учнів у вживанні цього матеріалу в мовленні, практика в мовленнєвій діяльності, систематизація або узагальнення засвоєного і контроль мовленнєвих навичок та вмінь. Перевірці домашнього завдання може бути присвячений окремий етап уроку, або домашня вправа може бути включена у відповідну класну вправу, що актуалізує матеріал домашнього завдання.Кінець уроку повинен підсумувати те, чого було досягнуто на уроці.
Його компонентами є: підбиття підсумків уроку та повідомлення домашнього завдання. Не всі компоненти постійні.

 

5. Система вправ для формування вмінь та навичок мовлення.

Вправа - це спеціально організоване в навчальних умовах багаторазове виконання окремих операцій, дій або діяльності з метою оволодіння ними або їх удосконалення.

6. Контроль на уроках іноземної мови на початковому етапі навчання.

Функції контролю: зворотного зв’язку, оціночна, навчальна, розвиваюча. Види контролю: поточний, рубіжний,підсумковий.

 




Переглядів: 538

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ІІІ. Методика навчання літературного читання | Методика навчання освітньої галузі «Математика»

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.