МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
IX. Образотворче мистецтво з методикою навчання1. Комбінований урок як основна форма навчання образотворчому мистецтву. Основні частини комбінованого уроку:вступна;основна;заключна. 2. Позакласні форми навчання образотворчому мистецтву в початковій школі. Суть позакласної роботи; форми позакласної роботи. 3. Методика малювання натюрморту в початкових класах. Поняття натюрморту як жанру образотворчого мистецтва.Історія виникнення натюрморту.Методика вивчення теми «Натюрморт в 1-2-х класах». Методика вивчення теми «Натюрморт в 3-4-х класах». 4. Особливості малювання пейзажу в початковій школі. Поняття пейзажу як жанру образотворчого мистецтва. Історія виникнення пейзажу. Методика вивчення теми «Пейзаж в 1-2-х класах». Методика вивчення теми «Пейзаж в 3-4-х класах». 5. Вплив педагогічного малюнку на якість виконання практичних завдань з образотворчого мистецтва. Поняття «педагогічний малюнок». Роль «педагогічного малюнка» в навчально-виховному процесі. Види «педагогічного малюнка». 6. Використання творів образотворчого мистецтва на уроках малювання і ліплення в початковій школі. Твори образотворчого мистецтва як наочний матеріал на уроці, як елемент бесіди, як зразок для аналізу вчителя. 7. Використання ІКТ на уроках і позаурочних заняттях з образотворчого мистецтва в початковій школі. Використання сучасних інновацій технологій на уроках з образотворчого мистецтва в початковій школі. Види ІКТ на уроках і в позаурочних заходах. 8. Методика проведення занять з ліплення на уроках образотворчого мистецтва в початковій школі. Особливості проведення комбінованого уроку в 1-2-х класах. Особливості проведення комбінованого уроку в 3-4-х класах. Основні види та прийоми ліплення на уроках в початковій школі. Критерії оцінювання відповідей студента на державному екзамені При оцінюванні відповідей враховується: · рівень знань, умінь і навичок студента відповідно до вимог навчальної програми; · глибина, послідовність, логічність, чіткість викладу матеріалу, вміння робити власні висновки та узагальнення; · загальна грамотність.
Відповіді оцінюються за 4-бальною системою: «відмінно», «добре», «задовільно», «незадовільно».
Оцінка «відмінно». Студент має глибокі і ґрунтовні знання в обсязі навчальної програми, аналітично мислить, логічно, послідовно, чітко і грамотно викладає матеріал. Самостійно робить висновки і узагальнення.
Оцінка «добре». Студент оперує знаннями в обсязі вимог навчальної програми, але недостатньо володіє вміннями робити логічні висновки, аналітичні узагальнення. Студенту властива стандартність мислення.
Оцінка «задовільно». Студент в основному володіє програмним навчальним матеріалом, однак допускає окремі фактичні помилки. У викладі теоретичного матеріалу спостерігається відсутність логічної послідовності, недостатність аналітичного мислення.
Оцінка «незадовільно». Студент виявляє незнання більшої частини програмного матеріалу, допускається значних теоретичних помилок. Виклад матеріалу непослідовний, безсистемний.
|
||||||||
|