Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






IX. Образотворче мистецтво з методикою навчання

1. Комбінований урок як основна форма навчання образотворчому мистецтву.

Основні частини комбінованого уроку:вступна;основна;заключна.

2. Позакласні форми навчання образотворчому мистецтву в початковій школі.

Суть позакласної роботи; форми позакласної роботи.

3. Методика малювання натюрморту в початкових класах.

Поняття натюрморту як жанру образотворчого мистецтва.Історія виникнення натюрморту.Методика вивчення теми «Натюрморт в 1-2-х класах». Методика вивчення теми «Натюрморт в 3-4-х класах».

4. Особливості малювання пейзажу в початковій школі.

Поняття пейзажу як жанру образотворчого мистецтва. Історія виникнення пейзажу. Методика вивчення теми «Пейзаж в 1-2-х класах». Методика вивчення теми «Пейзаж в 3-4-х класах».

5. Вплив педагогічного малюнку на якість виконання практичних завдань з образотворчого мистецтва.

Поняття «педагогічний малюнок». Роль «педагогічного малюнка» в навчально-виховному процесі. Види «педагогічного малюнка».

6. Використання творів образотворчого мистецтва на уроках малювання і ліплення в початковій школі.

Твори образотворчого мистецтва як наочний матеріал на уроці, як елемент бесіди, як зразок для аналізу вчителя.

7. Використання ІКТ на уроках і позаурочних заняттях з образотворчого мистецтва в початковій школі.

Використання сучасних інновацій технологій на уроках з образотворчого мистецтва в початковій школі. Види ІКТ на уроках і в позаурочних заходах.

8. Методика проведення занять з ліплення на уроках образотворчого мистецтва в початковій школі.

Особливості проведення комбінованого уроку в 1-2-х класах. Особливості проведення комбінованого уроку в 3-4-х класах. Основні види та прийоми ліплення на уроках в початковій школі.

Критерії оцінювання

відповідей студента на державному екзамені

При оцінюванні відповідей враховується:

· рівень знань, умінь і навичок студента відповідно до вимог навчальної програми;

· глибина, послідовність, логічність, чіткість викладу матеріалу, вміння робити власні висновки та узагальнення;

· загальна грамотність.

 

Відповіді оцінюються за 4-бальною системою: «відмінно», «добре», «задовільно», «незадовільно».

 

Оцінка «відмінно». Студент має глибокі і ґрунтовні знання в обсязі навчальної програми, аналітично мислить, логічно, послідовно, чітко і грамотно викладає матеріал. Самостійно робить висновки і узагальнення.

 

Оцінка «добре». Студент оперує знаннями в обсязі вимог навчальної програми, але недостатньо володіє вміннями робити логічні висновки, аналітичні узагальнення. Студенту властива стандартність мислення.

 

Оцінка «задовільно». Студент в основному володіє програмним навчальним матеріалом, однак допускає окремі фактичні помилки. У викладі теоретичного матеріалу спостерігається відсутність логічної послідовності, недостатність аналітичного мислення.

 

Оцінка «незадовільно». Студент виявляє незнання більшої частини програмного матеріалу, допускається значних теоретичних помилок. Виклад матеріалу непослідовний, безсистемний.

 

 




Переглядів: 693

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
VIІІ. Методика навчання освітньої галузі «Здоров’я і фізична культура» | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.