Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






VIІІ. Методика навчання освітньої галузі «Здоров’я і фізична культура»

1. Формування умінь і навичок здорового способу життя у молодших школярів.

Формування валеологічних умінь шляхом усвідомлення валеологічних понять. Формування валеологічних навичок у процесі навчання. Форми навчання, які сприяють формуванню валеологічних навичок. Класифікація методів навчання, які формують валеологічні поняття.

 

2. Методи і форми навчання основ здоров`я учнів початкової школи

Групи методів навчання. Вербальні методи навчання. Методи регуляції життєдіяльності. Активні методи, наочні методи, методи оздоровлення.

 

3. Технологія організації навчання валеології у початковій школі.

Форми організації навчання. Технологія навчання. Рівні виконання навчальних

дій. Процедури технології навчальних занять.

 

4. Організація навчального процесу з «Основ здоров`я» у початковій школі

Компоненти навчального курсу «Основи здоров`я». Основні завдання інтегрованого курсу «Основи здоров`я». Структуровані лінії змісту програми.

 

5. Форми організації позакласної роботи з валеології

Форми позакласної роботи. Принципи планування позакласної роботи. Уміння та навички, які формуються у молодших школярів під час позакласної роботи.




Переглядів: 836

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
VIІ. Методика навчання освітньої галузі «Суспільствознавство» | IX. Образотворче мистецтво з методикою навчання

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.