VIІІ. Методика навчання освітньої галузі «Здоров’я і фізична культура»
1. Формування умінь і навичок здорового способу життя у молодших школярів.
Формування валеологічних умінь шляхом усвідомлення валеологічних понять. Формування валеологічних навичок у процесі навчання. Форми навчання, які сприяють формуванню валеологічних навичок. Класифікація методів навчання, які формують валеологічні поняття.
2. Методи і форми навчання основ здоров`я учнів початкової школи
Групи методів навчання. Вербальні методи навчання. Методи регуляції життєдіяльності. Активні методи, наочні методи, методи оздоровлення.
3. Технологія організації навчання валеології у початковій школі.
Форми організації навчання. Технологія навчання. Рівні виконання навчальних
дій. Процедури технології навчальних занять.
4. Організація навчального процесу з «Основ здоров`я» у початковій школі
Компоненти навчального курсу «Основи здоров`я». Основні завдання інтегрованого курсу «Основи здоров`я». Структуровані лінії змісту програми.
5. Форми організації позакласної роботи з валеології
Форми позакласної роботи. Принципи планування позакласної роботи. Уміння та навички, які формуються у молодших школярів під час позакласної роботи.