Предметом курсу "Міжнародна конкуренція" є конкурентна боротьба підприємств та організацій різних форм власності та галузей економіки, галузева конкуренція, конкуренція національних економік на міжнародному ринку. Завданням курсу є вивчення основ теорії конкуренції підприємств, галузевої конкуренції та конкуренції національних економік на міжнародному ринку, впливу конкуренції на стратегію розвитку та здійснення виробничої діяльності в умовах міжнародного конкурентного середовища.
ТЕМА 2. Суб’єкти міжнародної конкуренції: підприємства, галузі, національні економіки.
Основні питання теми:
Підприємства в міжнародному бізнесі: цілі, форми участі.
Міжнародна галузева конкуренція.
Національні економіки в міжнародному конкурентному середовищі.