МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Які є можливі умовні назви типів стратегічних господарських підрозділів у відповідних СЗГ у моделі БКГ?1. «Зірки», «дійні корови», «важкі діти», «собаки» 2. «Леви», «тигри», «леопарди», «коти» 3. «Знак питання», «зірки», «могутні бегемоти», «швидкі ластівки» 4. «Мурахи», «сірі миші», «дикі свині», «хитрі лисиці»
76. Назвіть основні етапи життєвого циклу товару: 1. Розроблення, вихід на ринок, зростання, зрілість, насичення й занепад 2. Зростання, спад, вихід на ринок 3. Діагностування, зрілість, занепад 4. Вірна відповідь відсутня
Яка загальна характеристика етапу життєвого циклу товару «розроблення»? 1. Аналіз можливостей виробництва, маркетингові дослідження 2. Надходження товару в продаж, нова марка товару має короткочасні переваги 3. Швидко зростаючий ринок, зростання споживання на душу населення 4. Зростання продажів, але повільними темпами
Яка загальна характеристика етапу життєвого циклу товару «вихід на ринок»? 1. Надходження товару в продаж, нова марка товару має короткочасні переваги 2. Швидко зростаючий ринок, зростання споживання на душу населення 3. Зростання продажів, але повільними темпами 4. Ринок скорочується, можливі злиття підприємств
Яка загальна характеристика етапу життєвого циклу товару «зростання»? 1. Швидко зростаючий ринок, зростання споживання на душу населення 2. Зростання продажів, але повільними темпами 3. Ринок скорочується, можливі злиття підприємств 4. Надходження товару в продаж, нова марка товару має короткочасні переваги
Яка загальна характеристика етапу життєвого циклу товару «зрілість»? 1. Зростання продажів, але повільними темпами 2. Ринок скорочується, можливі злиття підприємств 3. Надходження товару в продаж, нова марка товару має короткочасні переваги 4. Швидко зростаючий ринок, зростання споживання на душу населення
Яка загальна характеристика етапу життєвого циклу товару «насичення й занепад»? 1. Ринок скорочується, можливі злиття підприємств 2. Надходження товару в продаж, нова марка товару має короткочасні переваги 3. Швидко зростаючий ринок, зростання споживання на душу населення 4. Зростання продажів, але повільними темпами
|
||||||||
|