Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






З чого починається аналіз конкурентоспроможності продукції?

1. З оцінки нормативних параметрів

2. З атестації продукції

3. З встановлення ціни та продукцію

4. З розроблення пропозицій з розвитку виробничого потенціалу

 

83. До числа стимулів для споживачів належать:

1. Низькі ціни, висока якість товару й сервісу, широкий асортимент

2. Ніша на ринку, оцінка конкурентоспроможності товару

3. Масштаб виробництва, споживча цінність

4. Вірна відповідь відсутня

 

84. Назвіть стратегічні цілі експортера:

1. Розширення виробництва, збільшення прибутку, досягнення економії на масштабі виробництва, збільшення валютних ресурсів підприємства

2. Модернізація й розширення виробничої бази підприємства, досягнення економії на зміні устаткування, розширення виробництва, розширення асортименту на національному споживчому ринку

3. Непрямий експорт, прямий експорт, виробництво за кордоном

4. Вірна відповідь відсутня

 

Назвіть стратегічні цілі імпортера

1. Модернізація й розширення виробничої бази підприємства, досягнення економії на зміні устаткування, розширення виробництва, розширення асортименту на національному споживчому ринку

2. Розширення виробництва, збільшення прибутку, досягнення економії на масштабі виробництва, збільшення валютних ресурсів підприємства

3. Непрямий експорт, прямий експорт, виробництво за кордоном

4. Вірна відповідь відсутня

 

Назвіть стратегічні цілі виходу на світовий ринок

1. Непрямий експорт, прямий експорт, виробництво за кордоном

2. Модернізація й розширення виробничої бази підприємства, досягнення економії на зміні устаткування, розширення виробництва, розширення асортименту на національному споживчому ринку

3. Розширення виробництва, збільшення прибутку, досягнення економії на масштабі виробництва, збільшення валютних ресурсів підприємства

4. Вірна відповідь відсутня

 

При якому експорті підприємство не бере участі безпосередньо в міжнародній торгівлі, тото не створює спеціальні підрозділи, не притягує додаткові кошти й людські ресурси?

1. Непрямий експорт

2. Прямий експорт

3. Вибірковий експорт

4. Частковий експорт

 

При якому експорті спеціальний відділ підприємства займається аналізом закордонних ринків, рухом товарів, визначенням цін

1. Прямий експорт

2. Непрямий експорт

3. Вибірковий експорт

4. Частковий експорт

 

Особлива форма державного регулювання економіки, яка здійснюється через систему заходів контролюючого та регулюючого характеру, спрямованих на реалізацію конкурентної політики - це

1. Антимонопольна діяльність

2. Стратегічна діяльність

3. Монополістична діяльність

4. Прибуткова діяльність

 




Переглядів: 253

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Які є можливі умовні назви типів стратегічних господарських підрозділів у відповідних СЗГ у моделі БКГ? | Яка мета антимонопольної діяльності?

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.