Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Основні техніко-економічні показники діяльності ВАТ «Яготинський маслозавод»

№ п/п Показник Од. виміру 12 місяців Відхилення
2009 р. 2010 р. Абсо- лютне, (+, -) Відно- сне, %
1. Надійшло молока: базисної жирності в натурі т 64210,60 61512,10 61573,70 58671,70 -2636,90 -2840,40 -4,10 -4,60
2. Надійшло вершків: базисної жирності в натурі т 315,30 30,6 57,3 5,6 258,00 25,10 -81,80 -81,80
3. Надійшло знежиреного молока т 9633,70 13250,60 3616,90 37,50
4. Всього надійшло сировини: базисної жирності в натурі т 74156,90 71176,40 74881,60 71927,90 724,70 751,50 1,00 1,10
5. Вироблена продукція в діючих цінах тис.грн. 88166,90 143180,60 55013,70 62,40
6. Вироблена продукція в порівняних цінах на 1.01.07 тис.грн. 116768,80 126221,70 9452,90 8,10
7. Обсяг реалізації продукції тис.грн. 105434,60 168198,80 62764,20 59,50
8. Вироблено продукції з 1-ї т сировини грн. 1574,60 1686,60 111,00 7,00
9. Чисельність всього персоналу в т.ч. ПВП чол. 24,70 8,30
10. Вироблено продукції в порівняних цінах на 1 працівника грн. 203430,00 176287,00 -27143,00 -13,30
11. Фонд оплати праці всього персоналу тис.грн. 8172,30 13248,40 5076,10 62,10
12. Середньооблікова чисельність працюючих в еквіваленті пової зайнятості чол. 25,40
13. Середньомісячна з/п грн. 1186,40 1541,90 355,5 30,00
14. Повні витрати на виробництво та реалізацію продукції тис.грн. 83567,20 137127,60 53560,40 64,10
15. Затрати на 1 грн. виробленої продукції грн. 94,78 95,77 0,99 1,00
16. Прибуток тис.грн. 21867,4 31071,2 9203,80 29,62
17. Прибуток після оподаткування тис.грн 16400,55 23303,40 6902,85 29,62
18. Прибуток з 1-ї т переробленої продукції грн. 15,31 120,60 5,28 4,60
19. Перероблено сировини на 1 працівника т -25,00 -19,00
20. Рентабельність продукції % 26,17 22,66 -3,51 -15,49
21. Основні виробничі фонди тис.грн. 9446,70 17816,80 8370,10 88,60
Фондовіддача грн. 9,33 8,04 -1,30 -13,90

 

Якщо розглядати обсяги переробки сировини в комплексі, незважаючи на тотальні проблеми галузі пов’язані з браком сировини, можна відмітити невелике зростання обсягів переробки сировини.

Не дивлячись на недосить високі темпи росту обсягів переробленої сировини, обсяг виробленої продукції зріс більше ніж на 55000 тис. грн. (62,40%) – в діючих цінах, і на 10000 тис. грн. (близько 8% - результат інфляційних процесів на макроекономічному рівні), що свідчить про ефективність використання ресурсів підприємством.

Підтвердженням ефективності використання підприємством сировини також є показники виробництва товарної продукції з 1-ї т сировини. За 2009-2010 роки показник виробництва товарної продукції з 1-ї т сировини збільшився на 7%, що є безумовно позитивним моментом діяльності підприємства.

При аналізі ефективності діяльності підприємства можна спостерігати і негативні явища, таке як суттєве зниження продуктивності праці – 13,30% (зменшення на 27000 т) Це свідчить про наявність значних резервів для подальшого зростання обсягів виробництва продукції.

Чисельність працюючих збільшилась на 142 чол., з них ПВП 24 чол. Зростання чисельності працюючих на підприємстві є безперечно позитивним моментом, оскільки це суттєво впливає на ситуацію на ринку праці невеликого міста. Негативним моментом є те, що лише одна шоста створених робочих місць припадає безпосередньо на виробництво, решта поповнює «дорогий» управлінський апарат.

Сприятливою є також ситуація з фондом оплати праці. Відбулось зростання більше як на 5000 тис. грн. Серед позитивних тенденцій слід відмітити зростання середньої заробітної плати (на 30%), що вказує на наявну політику лояльності до працюючих на підприємстві.

Протягом аналізованого періоду спостерігалось також суттєве збільшення обсягів реалізації (59,50% - близько 63000 тис. грн.), що повністю підтверджує доцільність взаємодії підприємства з торговим домом «Еталон». Але цей показник не викликав суттєвого зростання валового прибутку, оскільки відбулось паралельне зростання собівартості продукції (на 64%). За рахунок сенергетичного впливу цих двох чинників прибуток зріс на 479000 тис. грн. (5,60%). З цих же причин відбулось зменшення рентабельності продукції – на 1,90%.

Продукція ВАТ «Яготинський маслозавод» є добрезнаною серед покупців і високоцінується. Асортиментна політика підприємства зорієнтована як на поціновувачів радянських молокопереробних традицій, так і на любителів нових продуктів.

Вся продукція має привабливу традиційну привертаючу увагу упаковку (з незмінним логотипом підприємства і «фірмовою картинкою – корова, що пасеться на зеленому лугу біля річки») – що особливо важливо для першої покупки, а визнана якість створює передумови для наступних покупок.

Актуальною до сих пір залишається проблема не повного представлення асортименту продукції на полицях супер- і гіпермаркетів, що пов’язано з значною конкуренцією на ринку молокопродуктів. В цій боротьбі, яка ведеться підприємством з 2002 року (з моменту прийняття рішення про переорієнтацію на столичний ринок) не допомагає навіть наявність такого зручного інструменту збуту як Торговий дім «Еталон». Дотепер в Києві повний асортимент представлений лише в фірмових магазинах. А зважаючи на той факт, що фірмові магазини наявні лише в Дарницькому районі м. Києва, проблема неповноти асортименту стоїть особливо гостро.

Значні ресурси виділяються підприємством для розробки і випуску нових видів продукції, розширення асортименту вже існуючих груп товарів. Як правило, нові продукти підприємства є технологічно інноваційними не лише для підприємства, а й для галузі в цілому. Так, підприємство практично щороку створює як мінімум три види нових десертів, які на щорічних дегустаційних конкурсах завойовують гран-прі (десерт «лимонний», абсолютно інноваційний продукт і єдиний на ринку – «Закваска»). Але залишається проблема «не доходження» нових продуктів, особливо це стосується десертів, до потенційного споживча.

Створення нових видів продукції це беззаперечний плюс діяльності на споживчому ринку, оскільки даний процес сприяє задоволенню потенційних потреб як вже наявних споживачів, так і завоюванню потенційних. Але саме в напрямку розробки нових продуктів виявляються слабкі сторони маркетингової діяльності підприємства: успішними на ринку в подальшому є лише 30% новинок. Це вказує на значні промахи в аналізі потреб ринку , а також потреб і уподобань окремих споживачів. Підприємство «не вгадує» тенденції споживчого попиту.

Існує також проблема відсутності необхідної інформації (реклами), рекламні компанії в ЗМІ до столиці просто «не доходять», а акції проведені в магазинах роздрібної торгівлі є досить локальними і, як правило, стосуються магазинів лише однієї конкретної компанії.

Незважаючи на все вищесказане споживачі залишаються надзвичайно лояльними до продукції ВАТ «Яготинський маслозавод», особливо це стосується сегменту покупців старшої вікової категорії, чим підприємство завдячує підтриманню традицій виготовлення молочних продуктів.

Щодо промислових ринків, то діяльність підприємства слід розглядати у двох напрямках. По-перше взаємодія з таким потужним посередником як Торговим будинком «Еталон», який купує понад 70% продукції підприємства. По-друге, що враховуючи надзвичайно важкий стан у м'ясо-молочному тваринництві, доволі специфічною особливістю є виробництво підприємством сухого молока. Даний факт є основою взаємодії підприємства з іншими підприємствами галузі, фактично відбувається постачання сировини своїм же конкурентам. Постачання сухого молока також здійснюється на закордонні промислові ринки про що згадувалось раніше.

 

РОЗДІЛ 3. РОЗРОБЛЕННЯ ПРОПОЗИЦІЙ І МАРКЕТИНГОВИХ ЗАХОДІВ ЩОДО ВДОСКОНАЛЕННЯ ПРОЦЕСУ ПОСЕРЕДНИЦТВА НА ВАТ «ЯГОТИНСЬКИЙ МАСЛОЗАВОД»

 




Переглядів: 1398

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Основні показники діяльності підприємства. | Перспективні напрямки з розвитку посередницької діяльності на ВАТ «Яготинське».

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.