Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Перспективні напрямки з розвитку посередницької діяльності на ВАТ «Яготинське».

 

Вирішення проблеми підвищення надійності, стабільності і прибутковості виробництва на ВАТ «Яготинське» диктує необхідність створення дієвого структурного підрозділу підприємства з реалізації продукції. Даний підрозділ може бути представлене товаропровідною мережею, до складу якої входять магазини оптової і роздрібної торгівлі, мережа фірмових магазинів і товарних баз. Підприємство повинне користуватися послугами посередників і в подальшому існуванні.

В зв’язку з особливостями закупівельної політики підприємства ВАТ «Яготинський маслозавод» відділ закупівлі надає перевагу комплексному посередництву. Тобто перевага віддається посередникам, які мають найбільш широкий асортимент і здатні комплексно задовольняти потреби підприємства в доставці продукції. Такий підхід є частково виправданим, оскільки звуження кола постачальників забезпечує формування стабільних відносин, оптимізує процес постачання, але водночас існує можливість підвищення залежності від постачальника і знижується мобільність і гнучкість за умов змін на ринку ресурсів. Тому велику роль в процесі постачанні ВАТ «Яготинський маслозавод» відіграють посередники, що здатні забезпечити повноту асортименту продукції і здійснювати комплексні поставки. Вирішення проблеми підвищення надійності, стабільності і прибутковості виробництва диктує необхідність створення дієвого структурного підрозділу підприємства з реалізації продукції. Даний підрозділ може бути представлене товаропровідною мережею, до складу якої входять магазини оптової і роздрібної торгівлі, мережа фірмових магазинів і товарних баз. Підприємство може скористатися послугами посередників. Торговий посередник може бути юридичною або фізичною особою, що приймає на себе зобов'язання сприяння і продавцям, і покупцям товарів у встановленні договірних зв'язків між ними. Однак посередник може здійснювати закупівлі товарів для цілей подальшої їх продажу на обумовлених покупцем умовах, які можуть містити, наприклад, розмір партії, термін поставки, спосіб відвантаження та інші параметри. Посередництво в руху товару, наприклад, полягає в тому, що посередник бере участь лише в русі продукції від підприємства-виробника до покупця-споживача, здійснюючи зберігання та відвантаження продукції зі складу або бази відповідно до умов, викладених у договорі поставки . Посередництво в розподілі характеризується тим, що торговий посередник здійснює функції розподілу відносно закупленої їм продукції. При цьому торговий посередник стає власником даної продукції. Ця послуга називається продажем товару з формованих товарних (торговельних) запасів по замовленнях клієнтів. У цьому випадку торгівля може здійснюватися за зразками і каталогами. [8, с. 57]

Посередництво у встановленні господарських зв'язків та укладанні контрактів припускає участь торгових посередників тільки на стадії відомості покупця і виробника та укладення господарських договорів. Хоча це і невластиві функції торгового посередника, в житті відбувається постійне їх поєднання. Наприклад, посередництво у встановленні господарських зв'язків та укладанні договорів (контрактів) часто поєднується з посередництвом у товару. Попит на посередницькі операції постійно зростає, оскільки це позначається на зниженні витрат виробництва. Це дає ще більший ефект, якщо торговий посередник візьме на себе і фінансовий ризик, що виникає від коливання цін і зміни митних і податкових ставок і мит.

Ще одним кроком, у досягненні істотних результатів є стимулювання платіжної дисципліни маркетинговими методами. Мова наразі про виробників або великі оптові компанії, що мають достатній потенціал для маніпулювання цінами. Пропонується досить стандартна система знижок та бонусів, яка залежить від фінансової дисципліни клієнта. Вона може мати наступні категорії:

- стимулювання скорішої оплати (знижки на передоплату, оплату за фактом отримання товару, на менші терміни відстрочки платежу);

- стимулювання фінансової дисципліни упродовж усього наявного часу (знижки за певний термін проплат в строк-вони можуть бути як фіксованими, так і процентом від загальної суми);

- покарання за недотримання термінів проплат (зняття всіх знижок);

- стимулювання персоналу клієнтів для підтримання фінансової дисципліни (в разі, якщо відношення складаються між великим виробником (дистриб'ютором) та невеличкими фірмами, компанія-продавець може розігрувати цінні подарунки для співробітників найбільш дисциплінованого клієнта)

Це лише невеликий список напрямів роботи. В кожному конкретному випадку можна знаходити ще кілька ефективних методів стимулювання. Договірні умови та система запобігання грубим порушенням фінансової дисципліни Питання досить специфічні і їх вдале вирішення залежить від кожного конкретного випадку. Але є деякі загальні рекомендації, дотримуючись яких можна значно зменшити фінансові ризики підприємства-продавця. Виходитимемо з того, що на ринку, який ми розглядаємо, існує досить серйозний тиск з боку покупця, спрямований на збільшення термінів між відвантаженням продукції та її оплатою. Виникає конфлікт інтересів продавця та покупця. Продавець зацікавлений отримати гроші за товар якомога швидше (в ідеалі - попередня оплата). Покупець, навпаки, зацікавлений сплачувати гроші якомога пізніше (в ідеалі - після того, як сам реалізує товар). Вирішення цього конфлікту лежить у двох площинах:

1) збутова політика компанії (давати чи не давати товар з відстрочкою платежу; яким клієнтам який термін відстрочки надавати);

2) юридична підтримка посередницької діяльності (укладення угод по можливості максимально вигідних продавцю; передбачити недисциплінованість контрагентів, чи навіть їх навмисні протиправні дії).

З упевненістю можна сказати, що тільки комплексні заходи в цій сфері сприятимуть покращенню роботи компаній – посередників, та, в результаті, отримання підприємством більших прибутків. [7]

 




Переглядів: 535

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Основні техніко-економічні показники діяльності ВАТ «Яготинський маслозавод» | Розроблення критеріїв та визначення рейтингу посередників.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.