МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Чи згідні ви із таким висновком? Який власний висновок ви можете запропонувати?На завершення заняття спробуйте підвести його загальні підсумки та зробити висновки, наприклад, шляхом з'ясування, які з розглянутих вище ідей та положень мають сучасне значення. Завдання 5. Заповнивши правильно графи по вертикалі, по горизонталі отримайте поняття, що означають процес входження людини в систему суспільних відносин, культуру.
1. Одна з найважливіших людських цінностей. 2. Сукупність ролей, які виконує людина в суспільстві, індивідуальне буття суспільних відносин. 3. Категорія, що виражає значимість процесів, предметів з життєдіяльності людини. 4. Поняття, що фіксує спрямованість діяльності суб’єкта на певне коло явищ. 5. Історичний стан в розвитку філософії. 6. Суспільна істота, суб’єкт діяльності і культури. 7. Окремий представник людського роду. 8. Результат пізнавальної діяльності. 9. Теорія цінностей. 10. Поняття, яким Шпенглер називає заключну стадію розвитку культури. 11. Уявлення про належне, досконале буття. 12. Представник екзистенціалізму. Завдання 6. Підберіть концепції з графи «Б», розроблені філософами, чиї імена названі з графи «А».
Завдання 7. До кожного поняття з графи «А» підберіть відповідне положення з графи «Б».
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|