Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Чи згідні ви із таким висновком? Який власний висновок ви можете запропонувати?

На завершення заняття спробуйте підвести його загальні підсумки та зробити висновки, наприклад, шляхом з'ясування, які з розглянутих вище ідей та положень мають сучасне значення.

Завдання 5. Заповнивши правильно графи по вертикалі, по горизонталі отримайте поняття, що означають процес входження людини в систему суспільних відносин, культуру.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
 
 
 
 

1. Одна з найважливіших людських цінностей.

2. Сукупність ролей, які виконує людина в суспільстві, індивідуальне буття суспільних відносин.

3. Категорія, що виражає значимість процесів, предметів з життєдіяльності людини.

4. Поняття, що фіксує спрямованість діяльності суб’єкта на певне коло явищ.

5. Історичний стан в розвитку філософії.

6. Суспільна істота, суб’єкт діяльності і культури.

7. Окремий представник людського роду.

8. Результат пізнавальної діяльності.

9. Теорія цінностей.

10. Поняття, яким Шпенглер називає заключну стадію розвитку культури.

11. Уявлення про належне, досконале буття.

12. Представник екзистенціалізму.

Завдання 6. Підберіть концепції з графи «Б», розроблені філософами, чиї імена названі з графи «А».

А Б
1. Буття 2. Субстанція 3. Універсум а) світ як ціле; єдиний Всесвіт; б) інобуття абсолютної ідеї; в) поняття для означення всього існуючого; г) те, що лежить в основі; д) об’єктивно-реальне буття світу в часі, просторі, русі; ж) все суще.

Завдання 7. До кожного поняття з графи «А» підберіть відповідне положен­ня з графи «Б».

А Б
1. Ноосфера 2. Людина 3. Соціологізм 4. Суспільство а) біологічні фактори відіграють визначальну роль у поведінці людини; б) існування випадковості породжує свободу вибору; в) сфера становлення загальнопланетарного розуму; г) система зв'язків та взаємодій між людьми; ґ) суспільна істота, суб'єкт діяльності культури; д) суспільно розвинута людина; е) суспільно-економічні фактори відіграють вирішальну роль в житті людини.



Переглядів: 264

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Чи згідні Ви з розподілом сфер буття, які пропонуються в наступних двох уривках? Запропонуйте власне бачення розподілу сфер буття. | Семінарське заняття № 13,14

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.