МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||||
Як ви вважаєте, чи могло би розвиватись пізнання, якщо би дана теза була для нього вихідним орієнтиром?Завдання 5. У графі «Б» відшукайте характеристику кожному із трьох рівнів пізнання (графа «А»).
Завдання 6. У яких міркуваннях виражена точка зору: а) емпіризму; б) раціоналізму? 1. теоретичне мислення − головне джерело знань; 2. теоретичне мислення не може виходити за межі досвіду; 3. теоретичне мислення пов’язане з емпіричним пізнанням; 4. емпіричне знання не відображає суті речей і явищ; 5. тільки на рівні теоретичного пізнання можна розкрити закони світу; 6. відмінність між теоретичним і емпіричним рівнями пізнання відносна; 7. зміст знань зводиться до опису даних досвіду; 8. теоретичне знання залежить від емпіричного, а емпіричне − не залежить від теоретичного. Завдання 7. Підберіть з графи «Б» судження, що розкривають зміст понять у графі «А».
Порядок проведення заняття: Викладач організує дискусію навколо попередньо визначених тем, до яких студенти готують тези виступів, а також виступи на підставі індивідуально виконаних рефератів. На семінарському занятті викладач оцінює підготовлені студентами реферати, їх виступи, активність у дискусії, уміння формулювати і відстоювати свою позицію. Список літератури 1. Філософія: Підруч. / Г. А. Заїченко, В. М. Сагатовський, І. І. Кальний та ін. / За ред. Г. А. Заїченка та ін. — К.: Вища шк., 1995. — Розд. 11—12. 2. Філософія. Курс лекцій: Навч. посіб. / За ред. І. В. Бичка, В. Г. Табачковського, Г. І. Горак та ін. — К.: Либідь, 1994. — Лекція 20. Семінарське заняття № 15
|
||||||||||||||||
|