Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Supermarket

Приклади як повного так і вибіркового розуміння.

Our Family

Приклад завдання повного розуміння аудіювання.

Приклад вибіркового слухання учнів початкової школи.

Прислухайтеся до римівки і скажіть скільки разів ви чутимете звук [ті]:

I was going along, along, along. I was singing a comical song, song, song. And the song that I sang was long, long, long. And so I went singing along.

Подальші дії: учні повторюють риму строку за строкою після вчителя.

Прослухайте вірш і опишіть сім'ю.

Our large family

Has a nice flat.
We live there happily

With a kitten and cat.

My sister and brothers

All go to school

We help one another

It is a good rule.

We help our mother

When she washes or cooks

Together with father
We like to read books

1. Прослухайте римівку і скажіть, що хлопчик зробить наступного тижня:

On Monday I shall buy a tool.

On Tuesday I shall make a stool.

On Wednesday I shall read a book.

On Thursday I shall try to cook.

Something very, very sweet

For my little brother Pete.

On Friday I shall brush my hat.

On Saturday I'll dust my flat.

On Sunday if the weather's good

I shall go into the wood.

Для подальшої діяльності далі слід задати питання:

- What will you do on Monday? Tuesday?

II. Засобами аудіювання ми можемо представити і навчити застосувати нові ЛО.
Нам потрібні картинка супермаркету і слова-картки зі словами: a counter, a checker, a bill, pay.

1) Для першого слухання ми даємо завдання відгадати значення поданих слів. Поки декламується вірш, вчитель встромляє слова-картки у місцях на картинці супермаркету.

The supermarket is a place

With food piled very high

On shelves and counters all around

Where people come to buy.

Then when they leave go through a gate,

A checker checks them through,

They pay their bill, pick up the bags

That's all they have to do.

The supermarket is a store

With every food complete,

Where people pick out what they want,

And take it home to eat.

(by Lois Lenski)

2) Для другого слухання вчитель дає підготовлені слова-картки учням. Їх завданням є: слухаючи слова поставте картки у місцях на картинці.

3) Для третього слухання вчитель дає завдання заповнити пропуски. Учні повторюють строки вірша за вчителем, вставляючи нові слова, які, вчитель не вимовляє.

4) Для подальшої активності для того, щоб застосувати новий словник, питати питання зіниць:

III. Для як повного, так і вибіркового слухання, повторення словника, розвитку навичок говоріння.

1) вибіркове слухання.

Прослухайте вірш і випишіть іменники, що означають продукти харчування:

My cat likes milk,

And so do I,

My cat likes eggs,

And so do I,

My cat likes porridge,

And so do I,

We always eat breakfast together.

My cat eats cheese,

And asks for more,

My cat eats bacon,

And his whiskers,

He eats ice cream,

And so do I,

We always eat lunch together.

But my cat likes fish

That isn't cooked,

He hunts frogs

And mice and birds

We separate for supper.

(by Nancy Prasad)

 

Учні зачитують список іменників. Учитель просить їх виокремити злі чувані та незлічувані.

2) слухання з повним розумінням

Учні прослуховують вірш ще раз і говорять що дівчина і її кіт їдять разом і що окремо.

3) Для подальшої активності задати питання:

Do you have a cat? What does it look like? Do you like cats? Do you want to have a cat? What food do cats like? What is your favourite food?




Переглядів: 528

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Способи подолання труднощів аудіювання. | Урок-аудіювання

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.