МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Способи подолання труднощів аудіювання.Навчання аудіювання Лекція 7 1. Важливість навчання аудіювання. 2. Способи подолання труднощів аудіювання. 3. Типи аудіювання. 4. Приклади розробок уроків з аудіювання. Аудіювання є одним із чотирьох видів мовленнєвої діяльності, вважається найбільш важливим. В нашому повсякденному житті ми проводимо більше часу в процесі слухання, ніж в говоріння, читання або письма. Цей є особливо важливим для учнів, які насолоджуються переглядом TV, слухають музику, різні доповіді. Саме бажання розуміти і є основним стимулом до вивчення мови. Особливо нас цікавить мовлення носіїв мови.Це допомагає опановувати підсвідомо новий словник, структури і вимову, щоб поліпшити навички читання та говоріння. Аудіювання— це розуміння сприйнятого на слух мовлення. Аудіювання і говоріння — це дві сторони усного мовлення. Без аудіювання не може бути нормативного говоріння. Разом з тим аудіювання як вид мовленнєвої діяльності є й відносно автономним (наприклад, слухання лекцій, .'(оповідей, радіопередач і т. п.). Визначальними рисамиаудіювання як виду мовленнєвої діяльності в методиці навчання іноземних мов вважаються такі: – Аудіювання реалізує усне безпосереднє спілкування (хоча інформація може передаватись і технічними засобами), і через це протистоїть читанню і писемному мовленню, які реалізують спілкування, опосередковане письмом. – аудіювання як і читання є реактивним видом мовленнєвої діяльності. Аудіювання, як і читання, є рецептивним видом МД. предметом аудіювання є чужа думка, яка закодована в аудіотексті і яку належить розпізнати. Продуктом аудіювання є умовивід, результатом — розуміння сприйняття того смислового змісту і власна мовленнєва та немовленнєва поведінка. На початковому етапі навчання це є головним джерелом знань учнів, первинним каналом для опанування нового матеріалу: словником, структурами, мовленнєвими зразками. Слухання для учнів початкової школи містить інструкції вчителя під час уроку, питаня, діалоги, співи, римівки, тексти відповідно віку учнів і їх рівню володіння мовою. По-перше, матеріал для прослуховування повинен бути: - Досить коротким і цікавим; - тема знайомою; - матеріал заснований на простій граматиці і лексиці, які були вже у використанні. По-друге, способи пред’явлення тексту повинні мати наступні особливості: - швидкість повинна бути природною, тож не швидкою; - мовлення чітким; - акцент стандартним. В подальших етапах учителю слід збільшувати матеріал для слухання, що містить розмовні слова і вирази. Під час аудіювання доцільно використовувати записи. Ці записи допомагають розуміти різноманітності англійської мови, які є відмінними від мовлення вчителя і підготувати учнів до реально-життєвого слухання. Третім важливим питанням, яке повинне враховуватися, є підготовчий етап: - заохочення учнів, щоб вони впевнилися, що впораються із завданням та допомогти їм передбачити те,що вони почують; - надання фонових знань з теми тексту, словника і граматики; - надання достатньо лексики, розмовних фраз, структур складнопідрядних речень, незнайомої граматики; - пропонування завдання, що зосереджується більше на розумінні, ніж на запамятовуванні. 3.Типи аудіювання. Відповідно до відповіді учня, що слухає, аудіювання може бути згруповане в наступні типи: - Слухання задля повторення. - Слухання і виконання фізичних завдань. - Слухання задля розуміння. 1. Для учнів початкової школи аудіювання використовується, щоб навчити матеріалу мови, щоб поліпшити вимову звуків, слів, як інтонації, наголосу і ритму. Учнів просять повторити короткі фрази або завершити речення, римівки або пісні. Щоб зробити це методично правильно, їм доводиться впізнати всі слова а потім відтворити їх. Неправильне розуміння призводить до неправильного відтворення. Оскільки навчання фонетики ніколи не зупиняється, цей тип слухання використовується на всіх етапах навчання мови. Приклад уроку, метою якого є аудіювання задля повторення. Subject: „In the Country". Objectives: review the vocabulary on the topic, develop listening and pronunciation skills. Materials: a cassette with a song "Old MacDonald", pictures. OldMacDonald Old MacDonald had a farm, E-I-E-I-O. And on this farm he had some chicks, E-I-E-I-O. With a chick, chick here, and a chick, chick there. Here a chick, there a chick, everywhere a chick, chick. Old MacDonald had a farm, E-I-E-I-O. Old MacDonald had a farm, E-I-E-I-O. And on this farm he had some ducks, E-I-E-I-O. With a quack, quack here, and a quack, quack there. Here a quack, there a quack, everywhere a quack, quack. Old MacDonald had a farm, E-I-E-I-O Old MacDonald had a farm, E-I-E-I-O. And on this farm he had some turkeys, E-I-E-I-O. With a gobble, gobble here, and a gobble, gobble there. Here a gobble, there a gobble, everywhere a gobble, gobble. Old MacDonald had a farm, E-I-E-I-O. Old MacDonald had a farm, E-I-E-I-O. And on this farm he had some pigs, E-I-E-I-O. With an oink, oink here, and an oink, oink there. Here an oink, there an oink, everywhere an oink, oink. Old MacDonald had a farm, E-I-E-I-O. Old MacDonald had a farm, E-I-E-I-O. And on this farm he had some cats, E-I-E-I-O. With a meow, meow here, and a meow, meow there. Here a meow, there a meow, everywhere a meow, meow. Old MacDonald had a farm, E-I-E-I-O. Етап пред’явлення: Скажіть класу, що вони почують пісню про Старого фермера. Покажіть фото фермера. Візуальна підтримка: Покажіть картинки тварин, повторіть слова (ЛО). Ознайомте учнів зі словами, яких вони не знають. Етап слухання з переглядом. Програється пісня, супроводжуючи показом картинок з пісні. Повторення. Весь клас повторює строку за строкою, звертаючи увагу на ритмічний зразок. 2. Метою другого типу аудіювання є сформувати навики розуміння розмовної мови. Учні прислухаються до інструкцій вчителя, усна участь від них не вимагається. Вся їх діяльність може бути підрозділений на наступні групи: - "слухайте і робіть" діяльність вимагає фізичного руху. Гра " Simon Says" є одним з прикладів такої діяльності. Вона використовується Більш комплексні фізичні рухи виконуються під час прослуховування пісень: "Head, shoulders, knees and toes", "Happy song", etc. - "Слухання і виконання дій" більш відповідає рівневі розвитку молодших учнів. Учні слухають інструкції вчителя і розфарбовують картинки; розкладають об'єкти по порядку; малюють картинки; обводять або підкреслюють слова (речення). На початковому етапі навчання розуміння та виконання інструкцій, поданих мовою, що вивчається має бути необхідними засобами проведення уроку. 3. метою вищенаведених типів слухання є перевірка, а не навчання. Для навчання використовується третій тип аудіювання. Тут учнів просять прослухати усний текст, потім, використовуючи інформацію з почутого тексту, виконати певні завдання, даючи короткі або довгі відповіді. Деякі приклади завдань для коротких відповідей: - Identify and order the pictures. - Make alterations in the pictures. - Match pictures with the words/sentences. - React to mistakes. - Answer general/alternative or disjunctive questions. - Differentiate between true/false statements. Деякі приклади завдань для довших відповідей: - Answer special questions. - Fill in the gaps. - Complete the story. - Give the gist of the story. - Summarize the text. Вибір завдання визначає спосіб прослуховування тексту: або їм слід розуміти кожне слово, або щоб зрозуміти його головну ідею. Відповідно, існує два види слухання: - з повним розумінням тексту та - з вибірковим розумінням; Читайте також:
|
||||||||
|