МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Стратегія фірмиАналіз внутрішнього середовища Соціальні фактори Відбивають відношення, права, звичаї суспільства; саме вони завдають багато клопоту самій організації. Включають зміни суспільних цінностей, сподівання. В умовах економічної нестабільності саме в соціальному середовищі народжується багато проблем, які становлять велику загрозу для організації. Тому організація, як соціальна система, повинна пристосовуватися до зовнішнього середовища. В нашій країні цілий ряд факторів соціального середовища набув особливого значення. До нього відносяться: - загострені національні почуття; - відношення основної маси населення до підприємництва; - роль жінки та національних меншин у суспільстві; - розвиток руху з питань захисту споживачів; - зміна ролі керівників на виробництві та їх соціальних засад; - зміни суспільних цінностей. Після аналізу вищезгаданих факторів складається список загроз і можливостей фірми, про сильні та слабкі сторони організації. Процес, за допомогою якого проводиться діагноз внутрішніх проблем, називається управлінським обслідуванням. Маркетинг: сфери для аналізу: - доля ринку та конкурентоспроможність; - різновиди та якість асортименту виробів; - демографічна статистика; - ринкові розробки (нові товари); - обслуговування продажу; - реклама просування товару; - прибуток. Аналіз внутрішнього середовища необхідний фірмі, щоб скористатися можливостями зовнішнього середовища, а також для виявлення внутрішніх слабких сторін, які можуть ускладнити загрози, пов'язані з зовнішніми небезпеками. Складається аналіз внутрішнього середовища з п'яти складових: маркетингу, фінансів, виробничої бази, кадрових ресурсів і культури (репутації) фірми.
Залежно від класифікаційної ознаки розрізняють стратегії: - за рівнем управління, на якому розробляється стратегія; - за стадією «життєвого циклу» підприємства; - за характером поведінки на ринку. Залежно від рівня управління, на якому розробляються стратегії, розрізняють: - корпоративну; - ділову; - функціональну; - ресурсну; - оперативну стратегії. Серед загальних стратегій, які мають місце впродовж «життєвого циклу» підприємства, розрізняють: - стратегії зростання; - стратегії стабілізації; - стратегії скорочення. За характером поведінки на ринку розрізняють: - активну; - пасивну стратегії. Вибір стратегії зумовлений цілями організації (легкими чи складними), ризиком, на який йде компанія, зовнішнім та внутрішнім середовищем фірми. Розрізняють активну та пасивну стратегії. Активна (наступальна, експансивна) стратегія характеризується: 1. Диверсифікацією (постійним розширенням діяльності фірми). 2. Технологічною орієнтацією (фірма розробляє нову продукцію, а потім оцінює можливості ринку). 3. Наступальністю (бажанням випередити конкурентів у випуску та продажу нової продукції). Пасивна (реактивна) стратегія характеризується: 1. Концентрацією діяльності фірми на визначеній сфері. 2. Ринковою орієнтацією (фірма спочатку вивчає запити споживачів, а потім визначає технологічні можливості для розробки товару, який може задовольнити ці запити). 3. Обороною (фірма захищає свою частку ринку шляхом оновлення продукції у відповідь на дії конкурентів). Пасивний вид стратегій може набувати двох форм: рецептивної та адаптивної. Для рецептивної стратегії характерне обмеження інновацій, використання вже перевірених управлінських рішень і методів. Адаптивна стратегія має на меті утриматися серед новаторських фірм шляхом негайного використання нових рішень, зразків тощо.
Читайте також:
|
||||||||
|