МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
У сфері зайнятостіСторони домовилися: 1.30. Визначати у колективних договорах обсяги професійного навчання працівників, а також загальних витрат коштів на цю мету відповідно до потреб виробництва та вимог законодавства. 1.31. Передбачати в галузевих угодах заходи щодо забезпечення періодичності підвищення кваліфікації працівників не рідше одного разу на 5 років. 1.32. Забезпечити щорічне зменшення тривалості безробіття осіб, зареєстрованих у Державній службі зайнятості. 1.33. Забезпечити розроблення та подання до Верховної Ради України проекту Закону України „Про професійний розвиток працівників”. Сторона власників зобов’язується: 1.34. Забезпечити створення не менш як 1 млн. робочих місць за всіма видами економічної діяльності щороку. 1.35. Забезпечити підвищення рівня зайнятості населення віком 15−70 років (недопущення різкого зниження рівня зайнятості в умовах вступу України до СОТ). 1.36. Забезпечити зниження рівня безробіття, визначеного за методологією МОП (недопущення різкого підвищення рівня безробіття в умовах вступу України до СОТ). 1.37. Вивчити у 2008 році за участю Сторони профспілок та всеукраїнських об’єднань організацій роботодавців і підприємців, які є суб’єктами Угоди, стан застосування цивільно-правових договорів про використання праці на підприємствах працівників інших підприємств та у разі потреби внести пропозиції стосовно вдосконалення законодавства з цього питання. 1.38. Під час укладання галузевих та регіональних угод визначати критерії масового вивільнення працівників та порядок проведення консультацій з профспілками щодо пом’якшення наслідків такого вивільнення.
Кабінет Міністрів України зобов’язується: 1.39. Розробити механізм формування та розміщення державного замовлення на підготовку кадрів, визначивши відповідні повноваження заінтересованих центральних та місцевих органів виконавчої влади, Сторони профспілок, всеукраїнських об’єднань організацій роботодавців і підприємців, які є суб’єктами Угоди, навчальних закладів. 1.40. Забезпечити за участю Сторони профспілок та всеукраїнських об’єднань організацій роботодавців і підприємців, які є суб’єктами Угоди, формування державного замовлення на підготовку фахівців та кваліфікованих робітничих кадрів відповідно до потреб ринку праці. 1.41. Розробити та впровадити в 2008 році механізм тристороннього моніторингу виконання міжнародних договорів про працевлаштування громадян України за кордоном. 1.42. Провести консультації з метою підготовки пропозицій щодо внесення до законодавства змін стосовно забезпечення випускників професійно-технічних та вищих навчальних закладів першим робочим місцем. Сторона профспілок зобов’язується: 1.43. Вносити в разі потреби відповідним органам виконавчої влади та роботодавцям пропозиції щодо перенесення строків, тимчасове припинення або скасування заходів, пов’язаних з масовим вивільненням працівників, які є обов’язковими для розгляду. 1.44. Надавати членам профспілок безкоштовну правову допомогу, проводити консультації з питань зайнятості, у разі потреби представляти інтереси членів профспілок для захисту їх трудових прав у судових органах. 1.45. Брати разом з роботодавцями участь в організації наставництва для молодих робітників. Читайте також:
|
||||||||
|